PDA

View Full Version : Indie gitaar gestolen in Groningen



_micro
7 december 2009, 21:04
Na een optreden in Groningen (Simplon) is mijn Indie SG gejat.

Het was een bacl-up gitaar en het was meteen een goede smoes om een Muddy Waters Telecaster te halen, maar toch..... :')

Als iemand deze wijn rode Indie gezien heeft geef dan even een gil. In een zwarte gevoerde hoes met opdruk "GUITARBOX".

:blast:

Tankman
7 december 2009, 23:42
Kut man! Het is al duizenden keren gezegd, maar ik zeg het weer. Waarom kunnen mensen niet gewoon van anderen hun spullen afblijven!!! GODVERDEGODVER! Ik word hier echt ziek van!

Om je een beetje hoop te geven, mijn PRS Tremonti was ooit ook bij mij gestolen, en die heb ik na een heel avontuur en 5 maanden later wel terug gekregen. Er is altijd nog hoop! Hier kun je over mijn avontuur lezen:

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=91860

Ik zal het voor je in de gaten houden. Heb je foto's?

Rot voor je man. Succes met de zoektocht. Ik denk dat ik voor alle GN'ers spreek als ik zeg dat we met z'n allen ons best voor je gaan doen om het in de gaten te houden!

lindstrom
8 december 2009, 12:50
Kut man! Het is al duizenden keren gezegd, maar ik zeg het weer. Waarom kunnen mensen niet gewoon van anderen hun spullen afblijven!!! GODVERDEGODVER! Ik word hier echt ziek van!



+1 !!!!

ik zal mijn ogen ook open houden, serienummer? foto?

_micro
8 december 2009, 20:51
Geen serienummer helaas. Hier kan ik via de winkel waar ik hem gekocht heb vast nog wel aan komen.

Ik heb hem niet zo vaak gebruikt, hier een foto van een van die zeldzame momenten:
http://i47.tinypic.com/dzbij8.jpg

Brewskie
8 december 2009, 21:15
Britpop ?;)

_micro
9 december 2009, 01:51
Neen. Wel pop.

dodeboboeror
9 december 2009, 02:08
Knap klote man. Mocht ik 'em ergens hier in de stad zie opduiken, dan hoor je het wel

Bassbitch
9 december 2009, 14:08
Waar is ie precies gejat dan? In/voor de Simplon?

Jilles
9 december 2009, 23:19
Vet klote! Ik hoop echt dat er snel een betaalbare track'n'trace gizmo op de markt komt. Dan krijgen we aan elk verhaal in ieder geval nog een staartje..

Je doet me trouwens denken aan de gitarist van i kissed charles.. klopt dat?

Mufftin
17 december 2009, 10:58
dat is hem ;).

Dat ik dit ooit mocht verwachten Brian op het forum.

Jilles
17 december 2009, 12:57
ja zie je wel, toch goed gezien :)
Frisse band.

thomas_lc
21 december 2009, 23:57
Geen serienummer helaas. Hier kan ik via de winkel waar ik hem gekocht heb vast nog wel aan komen.

Ik heb hem niet zo vaak gebruikt, hier een foto van een van die zeldzame momenten:
http://i47.tinypic.com/dzbij8.jpg jij lijkt verdomde veel op die kerel uit die axe dry reclame die met zijn ogen rolt:P

dutch.idiot
28 december 2009, 02:37
Echt klote zeg! Welke idioot jat er nou een gitaar. Koop er gewoon een dan ofzo. Ik zal ook voor naar je gitaar uitkijken, wie weet, ook al woon ik dan in Eindhoven. Succes nog!

kenx
28 december 2009, 14:01
jij lijkt verdomde veel op die kerel uit die axe dry reclame die met zijn ogen rolt:P

Inderdaad, ik wist dat ik hem van ergens kende...

Ontopic!

Echt klote man, succes met de zoektocht, en ik laat zeker ook iets weten als deze ergens opduikt! Al zal dat hier niet snel gebeuren, ik woon in België, maar je weet maar nooit hé ;)

Flipkoos
29 december 2009, 22:44
Ik woon ook dicht bij Groningen...mocht ik de gitaar ooit in iemands klauwen zien dan schop ik 'm van 't podium... ("shit, toch een Gibson, sorry..."), Maar serieus: heel veel succes gewenst bij de zoektocht!

_micro
4 januari 2010, 02:18
Vet klote! Ik hoop echt dat er snel een betaalbare track'n'trace gizmo op de markt komt. Dan krijgen we aan elk verhaal in ieder geval nog een staartje..

Je doet me trouwens denken aan de gitarist van i kissed charles.. klopt dat?
Hja.


dat is hem ;).

Dat ik dit ooit mocht verwachten Brian op het forum.

:hippie: