PDA

View Full Version : Manowar 28 januari 013



Jimwoud
7 december 2009, 18:29
Wie gaat er nog meer heen. Die gasten moet je gewoon een keer gezien hebben. Ik lig nu al in een deuk.

The Kings of Metal!!!

Steven Otto
7 december 2009, 19:16
ja, 65 euro. Dikke doei.

Thiez
7 december 2009, 19:49
manowar is zeker wel gaaf! heb ze keer live gezien op magic circle festival (het festival wat georganiseerd word door manowar zelf. Daar speelde ze de eerste 6 albums allemaal live van begin tot eind. zeer gaaf.
Enige nadeel vind ik dat ze een GIGA dunk van zichzelf hebben en 1 tip, neem oordoppen mee, want het gaat HARD!

speedmusic
7 december 2009, 20:33
was dat dan een soort van reunie met Ross? Die is toch gestopt na het 6de album?

Thiez
7 december 2009, 20:48
dat zou ik niet durven zeggen. Als ross die blonde gitarist is met zijn geweldige kapsel dan was hij er idd bij:P

speedmusic
7 december 2009, 21:41
Zou wel graag heen willen, ik vind alleen de prijzen aan de hoge kant.

Die gitarist van de eerste zes albums heeft nou niet bepaald een geweldig kapsel.
http://www.cellsum.com/images/rossart.jpg

Maar waarschijnlijk bedoel je het prachtige kapsel van de huidige gitarist, :seriousf:
http://www.manowar.com/pics/promo/Manowar0447%20-%2012x18.jpg

Madcow
7 december 2009, 21:58
ik wil het niet toegeven maar ik heb best wel een zwak voor manowar. maar 65 euro is echt te veel.

Thiez
7 december 2009, 23:06
het is idd veel geld. maar het is echt wel gaaf. als je er van houd en het nooit gezien hebt zou ik zeker gaan. Zo vaak touren ze niet buiten duitsland.

Pedulla
8 december 2009, 12:42
Het voordeel met Manowar is dat je ook niet te laat thuis bent...

Ik heb ze twee keer gezien en beide keren wisten de heren niet hoe snel ze na 5 kwartier spelen van het podium af moesten rennen.

Onderweg namen ze nog wel één of andere blonde bimbo op hoge hakken mee aan de haren naar achteren. Waarschijnlijk om een goed gesprek mee te voeren....

Ik wens degene die gaan héél véél plezier...

HaroldA
8 december 2009, 13:21
Ik wens degene die gaan héél véél plezier...

Ik ook... Dat zullen ze nodig hebben! :soinnocent:


"Whimps and posers, leave the hall!!!" :seriousf:

en

"If you're not into metal, you are not my friend!" :???:


Sukkels.