PDA

View Full Version : OCD kapot?



Zep
7 december 2009, 17:50
Ik heb een dikke maand geleden een Fultone OCD tweedehands gekocht op eBay. Hij werkte goed, ik was er zeer tevreden van. Maar een paar dagen geleden werkte hij opeens niet meer. Vreemd, dacht ik, maar ik had niet echt tijd om er deftig naar te kijken. De volgende dag wel, maar toen werkte hij weer, maar het lampje brandde dan weer niet. De volgende dag werkte het lampje wel weer, maar zeer zwakjes. Daarnet was ik weer wat aan het spelen, en opeens was het weer gedaan met werken. Concreet komt er geen geluid meer uit mijn versterker als ik hem aanzet en blijft het lampje uit.
Kan dit aan de batterij liggen. Kan die na een maand al op zijn? Of kan er een andere reden zijn?

Fuhgawz
7 december 2009, 18:32
Ja dit kan aan de batterij liggen. Heb je nog geen andere geprobeerd voordat je hier postte? Dan moet je dat toch maar eens doen!

Trouwens, ik weet niet of je hiervan op de hoogte bent of niet, maar als je niet speelt moet je altijd je gitaarkabel uit de inputjack van het pedaal halen. Als je dat niet doet dan blijft je pedaal stroom verbruiken en gaat je batterij eerder leeg.

Zep
7 december 2009, 18:40
Ah ok, dat zal het dan zijn, want ik heb mijn kabel er een tijdje laten inzitten. Ik zal zeker eens een nieuwe batterij gaan halen dan. Bedankt!

Zep
7 december 2009, 19:32
Het is misschien beter om een adapter te kopen. Kan ik een 1 Spot gebruiken om mijn OCD van stroom te voorzien?

Dude
7 december 2009, 19:46
godskolere............

HaroldA
7 december 2009, 20:01
godskolere............

Juist, daar heeft de TS wat aan!

Reactie van de dag als je het mij vraagt! :rockon:

G.G.
7 december 2009, 20:04
Ik dacht hetzelfde moet ik eerlijk bekennen.

Ik dacht aan dat ik gisteren waterijsjes gekocht had. Vandaag was dat ineens limonade. Vreemd..... Oh... dus ik had ze in de vriezer moeten stoppen?

Het topic is gewoon te bizar. Ik denk dat Dude meer zijn verbazing uitte, niet TS uitschold.

Verder zijn mensen uit Vlaardingen net Rotterdammers, geloof me, hij kan er niets aan doen.

Brewskie
7 december 2009, 20:05
godskolere............

Dude bedoelt geloof ik dat je naar de bekende weg vraagt. Maar volgens mij ben je gewoon wat onbekend met de materie. Gewoon veel lezen op het forum [sarcastische mode =on] ...en dan vervolgens alleen slimme vragen stellen die de rest maar moeilijk kan beantwoorden. Dan dwing je respect af op dit forum [sarcastische mode=off]

Dude
7 december 2009, 20:30
Het topic is gewoon te bizar. Ik denk dat Dude meer zijn verbazing uitte, niet TS uitschold.





;)


ik heb jeuk aan mn kont, en weet niet hoe dat komt, nou heb ik gisteren gepoept maar ben denk ik vergeten te vegen, kan de jeuk daarvandaankomen ??


er zijn natuurlijk vragen, en er zijn vragen he ?

Dirk_Hendrik
7 december 2009, 20:31
Verder zijn mensen uit Vlaardingen net Rotterdammers, geloof me, hij kan er niets aan doen.

Niets?
Wat dacht je van verhuizen?

En idd, Dude had er ook voor kunnen kiezen om z'n politiek incorrecte en niet aardig overkomende post niet te plaatsen... maar dit soort posts zijn nou net de sjeu aan een forum.:seriousf::seriousf:

Dirk_Hendrik
7 december 2009, 20:33
kan de jeuk daarvandaankomen ??

Nee.
Daar moet je en week of langer niet voor vegen.

Zep
7 december 2009, 20:39
Inderdaad, ik weet er niet al te veel van, daarom vraag ik het ook, voor ik iets koop dat ik niet kan gebruiken.
Ik weet dat mijn vragen misschien wat bizar zijn, maar geen probleem, ik heb mijn antwoord nu wel :seriousf:
Toch bedankt aan degenen die mij geholpen hebben.

Zep
7 december 2009, 20:42
Trouwens, ik gebruik hem niet zo veel, dus daarom dat ik het raar vond dat de batterij al op zou zijn..

Brewskie
7 december 2009, 23:04
ja, soepkip. Nu wordt zelfs ik politiek incorrect. Als je de plug erin laat zitten, blijft ie aanstaan en loopt je batterij leeg.

Dude
9 december 2009, 19:26
Nee.
Daar moet je en week of langer niet voor vegen.



nou ik zit nu op 4 dagen en kan anders niet meer normaal zitten hoor....

rock-frank
10 december 2009, 03:28
je kunt ook een voodoo lab pedal power kopen, werkt op prima met een OCD denk ik...