PDA

View Full Version : De GSP pups zijn daar! Wie is de eerste?



knarf
7 december 2009, 17:47
Guitarsupplies heeft vanaf heden blijkbaar zijn eigen pick-up lijn. Wie trapt af met weetjes, ervaringen (:chicken:), zin om ze eens te testen....

Ruikt wel allemaal heel erg naar GFS natuurlijk.

Hopelijk val ik hier nu niet onder het SPAM-reglement... :soinnocent:

Rock Bottom
7 december 2009, 17:58
Heel erg gfs lijkt het mij niet maar meer standaard spul uit china(ik kan het fout hebben en iedereen mag me verbeteren).
Zie wel al bij een aantal engelse leveranciers dat ze letterliojk dezelfde pups als gfs als eigen pups verkopen, die zullen wel de zelfde fabrikant/leverancier gevonden hebben b.v.: http://www.axesrus.com/axehumbuckers.htm

Ike57
7 december 2009, 18:31
Hopelijk val ik hier nu niet onder het SPAM-reglement... :soinnocent:

Ssssssst ! :sssh:

G.G.
7 december 2009, 18:50
Hopelijk val ik hier nu niet onder het SPAM-reglement... :soinnocent:
Modverhaal: moeilijk. Ik ken de eigenaar van GS. en dat ben jij niet. Onderwerp vraagt alleen naar ervaringen. Je noemt een "eigen lijn", kan dus maar 1 bedrijf zijn, en het wordt kansloos om naar ervaringen te vragen als je dan dat bedrijf niet noemt, want dan weet niemand waar het over gaat.

Topic blijft open.

Ike57
7 december 2009, 19:18
Ruikt wel allemaal heel erg naar GFS natuurlijk.



Heb even op de site van G......... gekeken maar ik vind ze ook niet op die andere die je noemt lijken. Hoe kun je zien dat deze lijn nieuw is?

Ze zijn i.i.g. niet gek geprijsd. Ben benieuwd of er nog iets in de vorm van Retrotrons bij komt.

Soundsamples zouden natuurlijk ook wel welkom zijn :D

Hedge
7 december 2009, 19:52
Tja, de retrotron. Dat was ook het eerste waar ik naar gekeken heb. Helaas zit die er niet bij, anders had ik hem zeker al in huis gehad.

jan jansen
7 december 2009, 20:28
Guitarsupplies heeft vanaf heden blijkbaar zijn eigen pick-up lijn. Wie trapt af met weetjes, ervaringen (:chicken:), zin om ze eens te testen....

Ruikt wel allemaal heel erg naar GFS natuurlijk.

Hopelijk val ik hier nu niet onder het SPAM-reglement... :soinnocent:

ha dat kwam ook gelijk in mij op toen ik het las...ben alleen benieuwd hoe dat setje telecaster elementen klinkt...voor die prijs....mischien een aantal soundsamples....?

JJ:blast::blast:

knarf
8 december 2009, 00:39
Ik vermoed dat Saracen hierboven de nagel op de kop kletst: één fabrikant die aan verschillende shops levert. Zelfde wijn in andere zakken. Dat hoeft op zich natuurlijk niet slecht te zijn, als de pick-ups goed zijn doen ze maar.

Eén gedachte komt toch bij me op (misschien totaal onterecht): als eenzelfde merk ook keramische pups aanbiedt wordt ik plots voorzichtiger.

Soundsamples zouden zeer welkom zijn op voorwaarde dat ze deftig zijn aangepakt; die bij Axesrus zijn werkelijk om van te gaan lopen...