PDA

View Full Version : waar vind ik zon footswitch??



Wilson
9 april 2003, 23:50
hallo, ik heb laatst een fender champ 25 versterker gekocht. er zit dus geen footswitch bij voor het wisselen van kanalen, maar er zit wel een ingang op voor een footswitch. Kun je zo'n footswitch gewoon nieuw los kopen? en maakt het dan ook nog uit watvoor footswitch het is? of moet hij precies bij deze amp passen?

SchaapOpJeHoofd
9 april 2003, 23:59
Als de amp MIDI switchbaar is kan je een MIDI pedaal kopen maar dat lijkt me niet het geval. Dus zal je waarschijnlijk een specifiek pedaal moeten hebben. De kans dat je een ander pedaal kan vinden met dezelfde plug en dezelfde wiring is niet zo groot denk ik
Vraag het eens na in de winkel.

dungekste
10 april 2003, 00:18
Fender voet schakelaars zijn over het algemeen gewoon los te koop/bestelbaar. Informeer eens bij je lokale muziek handel.

-robbert-
10 april 2003, 12:25
voor een fender champ 25 moet je een dual footswitch gebruiken (1 knop voor channel, en 1 knop voor reverb)

robbert

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: -robbert- op 2003-04-10 12:25 ]</font>

Nocki
14 april 2003, 16:44
proel is meestal wel goedkoop voor schakelaars ik heb er ooit eens 2 gekocht voor... "mocht ik ze ooit nog eens nodig hebben"
tja... niet duur iets van 25 gulden per stuk toen. dus nu waarschijnlij iets van 25 euro per stuk... :smile:

Nocki