PDA

View Full Version : overspuiten?



Keevinkos
7 december 2009, 16:26
Ik wil misschien een london city top gaan kopen. (de plexi) Ze hebben ze in 3 kleuren en vanbinnen zijn ze vrijwel hetzelfde. Het is maar net welke kleur ik het goedkoopst tegenkom, die koop ik waarschijnlijk. Maar ik wil hem het liefst zwart. Stel ik koop een groene, is het dan mogelijk om de behuizing zwart te spuiten?

Ik heb hier ervaring mee, ik heb zelf een EVH gitaar gebouwd en de rode gitaar + witten en zwarte strepen zelf gespoten.

Renin
7 december 2009, 17:02
je kan alles zwart spuiten wat je maar wil :seriousf:

On topic:

1) Je kan de bekleding eraf halen en vervangen voor zwarte (tolex heet dat spul), wat het beste resultaat geeft, mits je dit netje erop plakt (even zoeken binnen dit forum en je weet hoe het moet)

2) Je kan de bekleding eraf halen en de kast zelf zwart spuiten, maar of je dat mooi vindt, is maar de vraag. Je hebt dan een gewoon zwart houten omhulsel.

3) Je kan de bekleding zelf zwart spuiten, maar ik zou je niet kunnen vertellen of de verf hierop houdt.


Ik zou hem lekker groen houden, heeft veel meer mojo.

fredjuh
7 december 2009, 19:37
Ik zou m wit, paars, rood, of donkergroen maken.:)
Wat Keevinkos zegt klopt, maar ik denk dat een laagje verf opzich wel moet houden... Test het uit zou ik zeggen! En als dat niet werkt kun je altijd hertolexen. Een stukkie tolex is wel wat duurder dan een spuitbusje verf.