PDA

View Full Version : Ervaringen met soundslive.co.uk?



DeadHerring
7 december 2009, 16:10
Heeft iemand ervaringen met deze internetshop? Zijn ze betrouwbaar?

Ben van plan er iets te bestellen, maar ben nogal bang van dingen bestellen via het internet.

Dude
7 december 2009, 16:19
Ik heb dr 2 jaar geleden een gitaar besteld, was binnen de afgesproken datum van 2 dagen na betaling binnen, netjes via ups. Enige spannende vond ik dat de gitaarkoffer zo in een kartonnen doos zat, zonder extra bescherming. Ik weet dat er nogal met pakketjes gegooid wordt.... Aan de andere kant komen ze waarschijnlijk op dezelfde manier bij de fabriek vandaan.

Volgens mij levert soundslive alleen niet meer aan europa ?? Was toch zo'n heisa over een jaar of wat geleden ?

Shaggy
7 december 2009, 16:19
Volgens mij prima winkel hoor. Ik geloof dat iemand hier nog een f 52ri had besteld daaro.

Ferraririk
7 december 2009, 16:38
Volgens mij levert soundslive alleen niet meer aan europa ?? Was toch zo'n heisa over een jaar of wat geleden ?

was dat niet alleen met marshalls, dat engelse shops geen marshalls naar europa verzenden (dus je moet ze zelf ophalen of je moet in europa kopen)

Rutger Molenberghs
7 december 2009, 17:18
Ik heb daar vorig jaar mijn Marshall besteld. Op zich een prima winkel, alleen klopt hun voorraadindicatie niet altijd. Bij mij stond er dat de versterker op voorraad was en dat bleek niet te kloppen. Maar toen hij eindelijk bij hun binnen was (enkele weken later), duurde het maar een paar dagen meer voor hij thuis stond.
Spijtig genoeg kan je daar nu geen Marshalls meer bestellen. Vanaf 1 januari 2009 verzenden ze geen Marshallproducten meer naar het vasteland.

DeadHerring
7 december 2009, 18:07
Nja, das geen probleem, was geen Marshall dat ik daar wil bestellen.

Mja, heb gisteren een Enquiry ticket geopend om te vragen of ie voorradig was, maar nog geen antwoord gekregen.