PDA

View Full Version : slag gitarist zoek band omgeving utrecht



allochthomas
7 december 2009, 15:58
Bij deze bied ik mijzelf aan als gitarist.

Ik ben 20 jaar en ik speel zelf nu al zo'n ruim 4 jaar gitaar met zo'n 6 maanden band ervaring en ook podium ervaring. Mijn voornaamste motto van spelen is het liefst zo simpel en zo hard mogelijk maar wel met passie en power en als het moet ook subtiel en rustig. Dynamiek is heel belangrijk voor mij. Technische hoogstandjes en vlammende gitaarsolo's hoef je van mij niet te verwachten. Geef mij een paar akkoorden om te rammen en ik ben uren zoet! Mijn invloeden zijn van rustige blues tot trashmetal. Ik ben zelf opzoek naar een beetje punk/ grunge achtige band, maar ik ben net zo tevreden met een funk-achtige band. sinds ik gestopt ben met mijn vorige band ivm te lange reistijd begint het steeds meer te jeuken om weer aan de slag te kunnen.

Ik ben dus op zoek naar een band waar ik plezier kan hebben, maar ook serieus kan spelen. Ik wil mezelf verder ontwikkelen als gitarist, optreden, maar vooral plezier hebben.

Voor meer info ben je altijd welkom om te vragen:)

Dzware
7 december 2009, 19:27
noem eens een paar bands waar je naar luistert..

allochthomas
7 december 2009, 19:44
zal m'n best doen een fatsoenlijk lijstje op te stellen;)
bush, a/dc, arch enemy, dire straits, dio, alter bridge, led zeppelin, jimi hendrix, anthrax, blind guardian, the distillers, the offspring, the toy dolls, rory gallagher, smashing pumpkins, nirvana, pearl jam, radio head en ga zo maar door.
mijn smaak is erg divers:)

Dzware
7 december 2009, 19:47
hmm.... ik luister eigenlijk vooral metalbands, dus een beetje richting blind guardian en arch enemy. maar ik woon dus in amersfoort en heb beperkte vervoersmogelijkheden..
mja, ik ben 17 jaar, k weet nie hoe oud jij bent, maar t verschil moet natuurlijk nie te groot zijn:P

allochthomas
7 december 2009, 19:54
Ik heb m'n orginele post wat geupdate.

Ik ben dus zelf 20 jaar, woon in zeist en studeer in utrecht.

Dzware
7 december 2009, 20:32
je hebt pm..

allochthomas
25 januari 2010, 22:09
bump bump

Ben nu bezig met een project met AART, verder ben ik weer beschikbaar en ik sta overal voor open.

lindstrom
26 januari 2010, 09:31
Neem eens contact op met superken_nl
ik hoorde hem iets over een bandje starten.

allochthomas
26 januari 2010, 14:54
Ik zag dat hij in ede woont, dat wordt me denk ik net iets te ver. Zoelmond was al krap aan.

allochthomas
27 januari 2010, 20:25
De edit knop is om 1 of andere reden verdwenen dus dan zo maar

Project met AART heeft nu prioriteit

allochthomas
27 maart 2010, 16:50
Effe bumpen

Ben nog beschikbaar voor een leuk band project. Dus als iemand een slag gitarist nodig(ik ben een powerchord rammer) heeft in de omgeving utrecht dan ben ik beschikbaar. Liefst in de punk hoek of andere wat stevigere genres

allochthomas
22 mei 2010, 17:16
Mezelf maar weer eens omhoog schoppen. Ik kan ook functioneren als lead als dat moet:ok:. Liefst lekker raggen maar van een top 40 cover bandje ben ik eigenlijk ook niet vies.

Martjeuh
23 mei 2010, 18:32
Wat vind je van indie?

Just wondering ^^

allochthomas
23 mei 2010, 21:36
Moet je eerlijk bekennen dat ik met daar niet echt in verdiept heb. Maar hey, als het leuk is en het klikt dan ben ik er wel voor in:ok:

Martjeuh
23 mei 2010, 22:26
haha, mooi!

Ik speel nu ongeveer 2,5 jaar, eigenlijk ook heel erg verschillend, de ene keer lekker rustig, mooi clean, beetje reverb gewoon bluesy ^^ en de andere keer lekker overdrive :blast:

Misschien kunnen we keertje jammen en dan verder kijken als het klikt? :)

allochthomas
23 mei 2010, 23:10
Ik vind het prima, waar woon je zelf? Ik heb 2 amps hier staan dus er kan op beschaaft niveau lekker gejammed worden