PDA

View Full Version : slag gitarist zoek band omgeving utrecht



allochthomas
7 december 2009, 15:58
Bij deze bied ik mijzelf aan als gitarist.

Ik ben 20 jaar en ik speel zelf nu al zo'n ruim 4 jaar gitaar met zo'n 6 maanden band ervaring en ook podium ervaring. Mijn voornaamste motto van spelen is het liefst zo simpel en zo hard mogelijk maar wel met passie en power en als het moet ook subtiel en rustig. Dynamiek is heel belangrijk voor mij. Technische hoogstandjes en vlammende gitaarsolo's hoef je van mij niet te verwachten. Geef mij een paar akkoorden om te rammen en ik ben uren zoet! Mijn invloeden zijn van rustige blues tot trashmetal. Ik ben zelf opzoek naar een beetje punk/ grunge achtige band, maar ik ben net zo tevreden met een funk-achtige band. sinds ik gestopt ben met mijn vorige band ivm te lange reistijd begint het steeds meer te jeuken om weer aan de slag te kunnen.

Ik ben dus op zoek naar een band waar ik plezier kan hebben, maar ook serieus kan spelen. Ik wil mezelf verder ontwikkelen als gitarist, optreden, maar vooral plezier hebben.

Voor meer info ben je altijd welkom om te vragen:)

Dzware
7 december 2009, 19:27
noem eens een paar bands waar je naar luistert..

allochthomas
7 december 2009, 19:44
zal m'n best doen een fatsoenlijk lijstje op te stellen;)
bush, a/dc, arch enemy, dire straits, dio, alter bridge, led zeppelin, jimi hendrix, anthrax, blind guardian, the distillers, the offspring, the toy dolls, rory gallagher, smashing pumpkins, nirvana, pearl jam, radio head en ga zo maar door.
mijn smaak is erg divers:)

Dzware
7 december 2009, 19:47
hmm.... ik luister eigenlijk vooral metalbands, dus een beetje richting blind guardian en arch enemy. maar ik woon dus in amersfoort en heb beperkte vervoersmogelijkheden..
mja, ik ben 17 jaar, k weet nie hoe oud jij bent, maar t verschil moet natuurlijk nie te groot zijn:P

allochthomas
7 december 2009, 19:54
Ik heb m'n orginele post wat geupdate.