PDA

View Full Version : bsm treble booster stuk ?????



guitarfreakrobert
7 december 2009, 01:05
Hey mensen,
Had van avond een gig, spontaan stopt mijn treble booster ermee. Nieuwe batterij erin gedaan, en zodra ik hem aanzet valt het geluid uit, Kan iemand mij helpen.???? Heb vanavond weer een gig, en heb dat ding echt wel nodig .

alvast bedankt robert :???::???::???::???:

guitarfreakrobert
7 december 2009, 15:09
Hey mensen,
Vandaag zit ik weer mijn spullen te controleren, en jawel de treble booster werkt weer. Maar als ik er op tik hoor ik dat door de versterker heen, ook als ik op de andere pedalen tik, lijkt het een soort van microfonies, als ik de treble booster er tussen uit haal, kan ik tikken wat ik wil op de pedalen maar dan hoor ik niets. Iemand raad?????? helllupp aub:???::???::???:

Aca Ilic
7 december 2009, 15:29
hey robert,

het is bij bosters normaal want hoge tonen worden uitversterkt ( probeer eens met kabel over de grond te schuiven, dat geschuif hoor je nog zelfs door de amp).

guitarfreakrobert
7 december 2009, 15:37
hey robert,

het is bij bosters normaal want hoge tonen worden uitversterkt ( probeer eens met kabel over de grond te schuiven, dat geschuif hoor je nog zelfs door de amp).

Maar dat is mij nog nooit opgevallen, het geluid hoor ik vandaag voor het eerst.
Maar als je gelijk hebt moet ik het probleem ergens anders gaan zoeken ik bedoel hij doet het nu weer maar ben het vertrouwen een beetje kwijt

Iedegeval bedankt voor het mee denken
Greetzzz Robert

Fuhgawz
7 december 2009, 15:41
Maak hem eens open en kijk of er draden los zitten. Zo ja, soldeer ze weer vast. Post hier eventueel foto's van de binnenkant, zodat mensen gerichter kunnen helpen.

Waar woon je ergens? Misschien kan iemand een electronica-wizard in de buurt aanraden. D_H (http://www.dirk-hendrik.com/)zit in Amsterdam. Ik weet niet of hij voor vanavond tijd voor je heeft, maar je kunt altijd proberen af te spreken. Ga anders eens langs de lokale muziekzaak om te vragen of ze het daar kunnen fixen.

Succes!!

artnaz
7 december 2009, 17:09
Je kan ook even BSM mailen. Ben de naam van de eigenaar vergeten, maar hij is bijzonder aardig en kan je vast tips geven of misschien biedt hij wel aan om het te repareren.

Mij had hij 2 mooie pedaaltjes opgestuurd, heb er wat mee gespeeld, maar ze gingen niet zo goed samen met mijn moderne amp, en heb ze gewoon teruggestuurd. Echt hele aardige man.