PDA

View Full Version : WOW! Voor de verzamelaars met een diepe buidel



Anders Destium
6 december 2009, 17:19
Op gitaarmarkt staat deze 89er PRS (http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=117569) te koop. Zonde dat hij niet wil ruilen :( Voor mij echt een droomgitaar dit, unieke top:

http://www.gitaarmarkt.nl/photos/p117569n1.jpg

http://www.gitaarmarkt.nl/photos/p117569n2.jpg

rpl
6 december 2009, 17:36
Das een hele mooie, zal inderdaad prijzig zijn :supercool:

soup
6 december 2009, 17:45
Gek dat iemand zoiets verkoopt. Hoeveel kost dit, 7000-10 000?

Anders Destium
6 december 2009, 19:11
Eentje uit 86 of 87 die er zo uitziet, dan gaat het richting de 5000 omdat hij precies de mooie opties heeft. Gezien het jaar moet je voor 3500 deze zeker kunnen kopen, voor 3000 misschien. Voor mij is het een droomgitaar, helaas wil hij niet ruilen.

arcane
6 december 2009, 19:30
edit

verkeerd gelezen

bert k
6 december 2009, 20:46
Mooie gitaar, maar ik zou hem wel zwart spuiten.













:D

budje
6 december 2009, 20:49
Ik vind de top geweldig mooi, maar verder zou het mijn keus niet zijn :)

minoin
6 december 2009, 20:49
Nee man, kaal schuren en in de fik zetten :chicken:




Mooie gitaar hoor, maar vind de Quilt niet bepaald specifiek mooi om er zoveel aan uit te geven.

soup
6 december 2009, 20:51
Eentje uit 86 of 87 die er zo uitziet, dan gaat het richting de 5000 omdat hij precies de mooie opties heeft. Gezien het jaar moet je voor 3500 deze zeker kunnen kopen, voor 3000 misschien. Voor mij is het een droomgitaar, helaas wil hij niet ruilen.
Nog redelijk goedkoop als ik het zo mag zeggen, van wat voor hout is deze gitaar gemaakt? In de eerste jaren gebruikte ze toch nog brasilian ... (??) of iets dergelijk?

Jay75
7 december 2009, 00:31
ZO blijkt maar weer eens dat smaken enorm verschillen.....deze zou ik gratis nog niet willen haha

richwoodplayer
7 december 2009, 07:46
ZO blijkt maar weer eens dat smaken enorm verschillen.....deze zou ik gratis nog niet willen haha

ik wel hoor, kan altijd weer wat geld opleveren:D

alleen zou ik hem persoonlijk dan toch houden!

grayfink
7 december 2009, 08:01
Erg mooi hoor, tot een jaartje geleden of zo moest ik eigenlijk niets van PRS hebben, tegenwoordig zit ik er steeds meer op te gassen.:)
@ AD: Waarom zet je de gita(a)r(en) die je eventueel zou willen inruilen niet te koop? Een gitaar van 1500€ verkoop je doorgaans sneller dan een van 3000€, een goede kans dat je op tijd bent. Een advertentie is snel gemaakt.

Orpheo
7 december 2009, 09:44
schitterend idee, de top, maar ik vind de 'uitwerking' niet mooi. niet een 'fout' van PRS, maar van moeder natuur; ik vind deze top gewoon niet mooi. de kleur, tijdperk, afwerking en naar alle waarschijnlijkheid de tone, zal ik weer wel te gek vinden. Ik vind singlepiece tops wel mooi hoor, maar dan wel 'wilde figuring' overall, of van links naar rechts (kamerbreed) flame, of quilt, maar niet dat half half :P maar goed, met wat mazzel heb ik straks er ook zo een in de collectie.

Wiellem
7 december 2009, 11:14
Wat een geil ding :lovelove:

Jammer dat ik dat geld nu niet zomaar even heb klaarliggen voor een gitaar :(

vulvasonic
7 december 2009, 13:15
Voor mij blijft de mooiste PRS nog altijd die blauw/turquoise dubbelkut die jij met je stomme hoofd hebt verkocht, meneer Destium!
En DAT, mijn beste, neem ik je nog steeds BIJZONDER KWALIJK!!!
:angry:

gorgasm
7 december 2009, 13:21
Voor mij blijft de mooiste PRS nog altijd die blauw/turquoise dubbelkut die jij met je stomme hoofd hebt verkocht, meneer Destium!
En DAT, mijn beste, neem ik je nog steeds BIJZONDER KWALIJK!!!
:angry:

groot gelijk!!!