PDA

View Full Version : ESP Horizon of toch een telecaster?



Twangboy
5 december 2009, 00:06
Hallo allemaal,

Er komt een EMG 81X bij de dokter met de opmerking; 'oh dokter, ik heb zo weinig output de laatste tijd!' Waarop de dokter antwoord: 'Misschien komt het omdat je geen buizen-preamp hebt!'

wrvh
5 december 2009, 00:10
Haha, met een 12AY7 zeker!

pannekoek
5 december 2009, 00:11
ja het zal allemaal wel, esp horizon dus!

Gothra
5 december 2009, 13:52
Wel een heel groot verschil hoor, horizon tegenover telecaster...


Kortom: horizon! maar daar zitten EMG's in en dat zal niet voor meer output zorgen.

Manuvdv
5 december 2009, 14:19
Wel een heel groot verschil hoor, horizon tegenover telecaster...


Kortom: horizon! maar daar zitten EMG's in en dat zal niet voor meer output zorgen.
Ik snap de vraag ook niet goed... Ik heb beiden (gehad), en er is een wereld van verschil tussen deze twee gitaren.

Een horizon is trouwens niet standaard met EMG's hoor, je hebt de keuze tussen EMG 81/85 of Seymour Duncan '59/JB

Gothra
5 december 2009, 17:26
Ik snap de vraag ook niet goed... Ik heb beiden (gehad), en er is een wereld van verschil tussen deze twee gitaren.

Een horizon is trouwens niet standaard met EMG's hoor, je hebt de keuze tussen EMG 81/85 of Seymour Duncan '59/JB

klopt maar dan krijgt ie alsnog niet meer output:D

gorgasm
5 december 2009, 17:44
mr. TS, hoe is die coreblade?

Twangboy
6 december 2009, 13:43
Bedankt voor jullie reacties! ik denk dat ik de horizon maar neem met passieve elementen, toch maar geen emg's.

Gorgasm: Die Coreblade is veels te heftig voor mij, die ga ik weer terug brengen (kan gelukkig nog) en dan koop ik weer een Fender Bassman:mmmm:

Je hebt een metalgitaar gekocht met een dimarzio X2N volgens de specs
Hebben ze er in de fabriek per ongeluk een liscenced bigsby opgezet ipv de X2N,
Wat doe je?

A) De Coils splitten
B) Duikvluchten maken als een F-16
C) De gitaar aanbieden op gitaarnet

Manuvdv
6 december 2009, 14:00
Ik snap jouw posts echt niet... Wat is de bedoeling hiervan? Hoe kun je trouwens een X2N verwisselen met een Bigsby? :dontgeti:

Goeie keuze met de horizon trouwens, zul je geen spijt van krijgen.