PDA

View Full Version : op zoek naar een geluidsman



allochthomas
4 december 2009, 19:57
Voordat ik de vraag stel zal ik even samenvatten waar het om gaat.

Ik zit in de BOA commisie wat staat voor Biton Open Air. De BOA is een commissie van studenten vereniging Biton en met 8 man vormen wij een commissie die tijdens de UIT(utrechtse introductie tijd) een een soort mini festival organiseert. We hebben een groot podium binnen en een klein podium buiten.

En nu het probleem: ik ben verantwoordelijk voor licht en geluid. ieder jaar werd het geluid op het grote podium verzorgt door een vrijwilliger vanuit onze vereniging, maar die is helaas dit jaar verhinderd om te kunnen komen. Ik ben dus op zoek naar een geluidsman in de omgeving utrecht die beschikbaar is op 18 augustus 2010(hopelijk gooit de uu dit jaar de datum niet om). Het is een profesioneel gebeuren dus wij zijn op zoek naar iemand die weet waar hij mee bezig is. Ons budget is niet zo groot en een vrijwilliger zou natuurlijk ideaal zijn, maar mocht dat niet lukken dan zullen we er 1tje moeten inhuren. Eventueel iemand inclusief apparatuur valt te bespreken, maar daar kan ik helaas nu nog niks over zeggen.

Dus: mocht je zin hebben om op 18 augustus mee te helpen als geluidsman op een super gezellig festival, ken je iemand die dat wel zou willen of tips waar ik verder kan gaan zoeken dan hoor ik het graag

Even de info nog op een rij wat wij zoeken:
-geluidsman
-profesioneel
-18 augustus 2010
-utrecht
-vrijwilliger of eventueel betaald
-inclusief apparatuur valt te spreken
Wij zullen dan zorgen voor een super gezellige avond en hele coole bands.

voor meer info of interesse kunt u mailen naar bitonopenair@biton.nl