PDA

View Full Version : vandaag amps gaan testen :)



A3
9 april 2003, 16:17
in key sint niklaas samen met een vriend, hij met een ibanez rg570 en ik met een jackson dinky. we hebben eigenlijk maar over twee amps gespeeld.

Allereerst de engl richie blackmore: echt een superamp!!! klinkt goed van zodra je inplugt, niks op aan te merken, echt een megasound!!! zowel clean als met zware distortion zalige sounds. Zoeen zou ik best wel willen, nu nog zien dat ik een dikke 2000 Euro (met cabinet erbij) krijg bijeengespaard:(

en voor de lol ook een mesa boogie dual rectifier getest. kzou niet direct kunnen zeggen welke ik het beste vond klinken, kzou ze allebei wel willen. Maar dat prijskaartje is toch overdreven vind ik, hij kost ongeveer het dubbel van de engl, en dan vind ik hem dat geld echt niet waard. Ik ben meer dan tevreden met de engl.

Nu nog beginnen sparen...

kvond ze wel vriendelijk. we waren op voorhand bezig dat we waarschijnlijk hem niet hard zouden mogen zetten, maar het volume dat we mochten gebruiken viel goed mee, en opeens kwam hij er even terug bijstaan en zei: hij gaat best hard hoor en draaide de volume knop serieus open.

Voor de rest hingen er nog een paar megabangelijke gitaren: een esp horizon (geen ltd), een esp ltd viper 301 (megaschoon!!) en verschillende ibanez rg prestige modellen, die ook wel zeer prachtig waren!!

Toaster
9 april 2003, 16:48
Pas ook van alles en nog wat weeste checken op amp gebied.

VET HÈ!!! :smile:

Kut dat de portemonnee niet meedoet.

Ik zou alleen nog zeggen: Kom een keer naar Olland en test een Koch :smile: !

Negative K3 fan
9 april 2003, 16:51
versterkers testen is koel, ga om serieus amps te testen eens een keer naar musik produktiv!!111 dan kun je pas testen, het mag alleen niet zo hard.

of naar tags versterkers testen, want daar mogen ze wel hard :grin:

BLOK182
9 april 2003, 17:30
Hey, die blackmore is in Duitsland voor 1150 te krijgen, cab 590, voetswitch 160 ofzo, dus misschien als je er heen kan rijden heb je toch weer een leuk voordeeltje.

A3
9 april 2003, 17:32
welke winkel in duitsland? ik ben juist op de site van musik produktiv gaan kijken en daar stond hij niet meer bij :sad:

BLOK182
9 april 2003, 17:34
http://www.beyersmusic.de of http://www.musicstorekoeln.com
pin me niet vast op de prijzen, maar het is denk ik wel de moeite waard hoor.

zZoRgO
9 april 2003, 17:44
mja, het verschil is echt wel groot,
en als je niet tot daar raakt, de verzendingskosten zijn (bij thomann dan) maar 8€!!

A3
9 april 2003, 17:45
8 euro voor het verzenden van een halfstack? is wel HEEL weinig, ben je daar zeker van?

zZoRgO
9 april 2003, 17:52
voor de top ben ik het zeker, heb het gisteren nog gevraagd en hebben een mailtje teruggestuurd waarin stond dat het 8€ was
top weegt rond de 20 kg dacht ik...

ma voor een cab zal het wschl wel wat meer zijn, maar volgens mij kom je nog goedkoper uit hoor...
ik ga deze zomer denk ik een powerball laten overkomen, maar eerst gaan testen bij key natuurlijk :grin: