PDA

View Full Version : Wie zit hier te wachten op "The Project" (ex GNR gasten)



Bas
9 april 2003, 15:46
Vroeg me af, wie hier zit hier met spanning te wachten tot dat de mannen van "The Project" een zanger hebben? Ik zelf kan echt niet wachten.. zou toch gewoon te vet zijn om de bijna oude Guns formatie aan het werk te zien! Eindelijk weer een 'echte' rock band uit de goeie ouwe tijd..

Zeker weten dat ik optredens in NL niet ga missen mocht het zover komen!

hoofd
9 april 2003, 16:14
Ik zit er ook met spanning op te wachten, is er nou een officiele website van, of een website met up-to-date info? En waarom neemt Slash niet gewoon Rod uit Snakepit mee, kan goed zingen, en het draait toch voornamelijk om het gitaarwerk (zowel slash als izzy (goede songwriter die gast)) en de groove...

Bas
9 april 2003, 17:54
Nou dat vroeg ik me dus ook al tijden af! Waarom belt hij niet gewoon Rod Jackson, nummers repeteren en gaan.. Heb is gehoord dat hij een attitude probleen had ofzo maar of dat waar is geen idee. Ik heb trouwens na Snakepit nooit meer wat van die gast gehoord.

Alle info (background info over The Project en nieuwtjes) wordt elke Ma, Di en Vr (Di, Do, Zat in NL) op http://www.snakepit.org geplaatst. Dus mocht er wat bekend worden zal het daar als eerste staan denk ik.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bas op 2003-04-09 17:55 ]</font>

lucifer
9 april 2003, 18:05
ik had er 2 maanden geleden van gehoord, en sindsdien zit ik er ook al op te wachten... Als ze een CD gaan maken, koop ik hem zeker!

Bas
9 april 2003, 18:09
Lees en huiver op http://www.snakepit.org/project.html :grin:

Het is de bedoeling dat er rond de herfst een CD uit komt, en dan ze er een tour aan vast plakken.

woutB
10 april 2003, 01:23
Ze doen hier en daar(usa)wel eens wat clubs ofzo. Jammer dat Izzy alleen maar studiowerk doet.
Sebastian Bach die als een van de eerste een soort van auditieachtigiets had gedaan is er bij Jezus Christ superstar uitgeknikkerd geloof ik. Dusssssss

hoofd
10 april 2003, 08:19
Op 2003-04-09 17:54, schreef Bas:
Nou dat vroeg ik me dus ook al tijden af! Waarom belt hij niet gewoon Rod Jackson, nummers repeteren en gaan.. Heb is gehoord dat hij een attitude probleen had ofzo maar of dat waar is geen idee. Ik heb trouwens na Snakepit nooit meer wat van die gast gehoord.


ik heb Snakepit een paar jaar geleden gezien in Paradiso, en na afloop kon iedereen buiten een handtekening krijgen, van zowel Slash als Rod. Hij is een echt showmannetje, vind het leuk om in de schijnwerpers te staan, maar is totaal niet arrogant ofzo.

En het is inderdaad jammer dat Izzy alleen studiowerk doet, ik heb een paar nummers van zijn solo-albums, en dat best wel erg goed. Als songwriter mag hij er zeker zijn, als zanger ook (dus waarom gaat hij niet gewoon zingen?).

Bas
10 april 2003, 10:06
Izzy is een beetje klaar met het getour. Daar heeft ie geen zin meer in.. dus als hij gaat zingen voor de nieuwe band heb je wel een probleem natuurlijk.

Baz is inderdaad uit die Musical geknalt, maar er is nog een kleine mogelijkheid dat hij terug gaat. Maar dat zal waarschijnlijk niet gebeuren. In the mean time zijn de mannen zo af en toe in clubs te bekennen inderdaad. Vorige week hebben ze een optreden gedaan bij de Jimmy Kimmel Late Night show waarvan de mpegs online staan.. erg koel! Als zanger hadden ze cypress hill gevraagd voor dit optreden. Anyway zag er wel super uit!

hoofd
10 april 2003, 12:04
dopeheid, waar zijn die mpegs te halen?

Bas
11 april 2003, 09:15
Ik heb deze (want dit is tenminste knappe quality) gedownload van #atmvideosdcc op EFnet (IRC) maar als je met kazaa zoekt op "kimmel gnr members cypress hill" vindt je hem denk ik ook wel.

Anyway, dat irc channel heeft nog veel meer videos dus dat is wel leuk. Als je wilt weten hoe je ze moet downloaden moet je ff naar de tutorial kijken op http://www.againstthemedia.com.

Guitarchica
5 mei 2003, 18:34
Nou, ik zit er ook op te wachten!!! Om er een tv-show van te maken vind ik niet echt geslaagd, een b'tje pathetic (zeg ik als grote Slash-fan) maar dat ze weer bij elkaar komen vind ik toch wel super!!
Als ze naar Nederland komen ga ik er zeker weten heen!!!