PDA

View Full Version : Universele footswitch



ouwereus
2 december 2009, 22:19
Ik ben voor mijn Carvin BelAir 212 nog op zoek naar een footswitch. Zijn die footswitches van diverse merken uitwisselbaar of ben ik gebonden aan het ding van Carvin zelf (FS-22)?

Iemand een idee?

Thiez
2 december 2009, 22:30
meestal kun je footswitches wel uitwisselen je hebt alleen kans dat lampjes het niet doen. en anders heb je universeel dingetje van boss fs-6 ofzo meen ik.

Ik weet het niet met 100% zekerheid maar kan je altijd ff proberen in de winkel ofzo.

Midwolda
2 december 2009, 22:39
meestal kun je footswitches wel uitwisselen je hebt alleen kans dat lampjes het niet doen. en anders heb je universeel dingetje van boss fs-6 ofzo meen ik.

Ik weet het niet met 100% zekerheid maar kan je altijd ff proberen in de winkel ofzo.

Dit is echt de allervaagste posting die ik in lange tijd gelezen heb.
Hulde! ofzo :seriousf:

Thiez
2 december 2009, 22:52
wat is er vaag aan dan? het verschilt per versterker of footswitches van andere versterker wel of niet werken.

dus ik stel hem een paar dingen voor maar ik weet niet zeker of dat op zijn versterker van toepassing is. En dan is natuurlijk het simpelste om gewoon je versterker naar de winkel te nemen er een footswitch aan hangen en kijken of het werkt.

kan er ook niks aan doen dat ik ofzo toevallig als stopwoordje heb gebruikt :P maar danku voor de hulde :D