PDA

View Full Version : Daisy rock gitaar



Goldwomen
2 december 2009, 15:20
Ik heb al een tijdje een oogje op daisy rock gitaren. Mijn voorkeur is Rock Candy Custom Special (Red Star). Nou als ik het omreken is dat €265,- ( met de actuele wisselkoers). De winkel die dichtbij zit is Piens. Prijs opgevraagd en nu blijkt deze gitaar daar €1100,- te kosten!!! is dit normaal? en waar kan ik hier in nederland daisy rock gitaar testen/kopen? of dat mensen ervaring hebben.

wietse
2 december 2009, 15:38
heb jij effe mazzel, ibanez666 van het forum heeft een daisyrock te koop, sla je slag zou ik zeggen.

Goldwomen
2 december 2009, 15:45
Ja dat weet ik :P XD maar ik hou niet van het glitter XDXD daarom ook mijn keuze voor een andere daisy rock ( zit er wel over na te denken, maar gezien door een ontsteking in mijn arm heb ik niet kunnen werken , dus haast geen geld deze maand ( vooral deze dure maand december).

Goldwomen
3 december 2009, 20:22
Weet iemand een winkel in nederland? ik las ergens ( post van 2004 ergens) dat Dirk Witte ze in de etalage had hangen.... Heeft die ze nog steeds?

budje
3 december 2009, 20:24
Weet iemand een winkel in nederland? ik las ergens ( post van 2004 ergens) dat Dirk Witte ze in de etalage had hangen.... Heeft die ze nog steeds?

bel ze ff :)

Markie577
3 december 2009, 22:13
Ik heb al een tijdje een oogje op daisy rock gitaren. Mijn voorkeur is Rock Candy Custom Special (Red Star). Nou als ik het omreken is dat €265,- ( met de actuele wisselkoers). De winkel die dichtbij zit is Piens. Prijs opgevraagd en nu blijkt deze gitaar daar €1100,- te kosten!!! is dit normaal? en waar kan ik hier in nederland daisy rock gitaar testen/kopen? of dat mensen ervaring hebben.

Bestellen vanuit Amerika??

DeadHerring
3 december 2009, 22:25
lmao... fucking piens.

Ja, idd, mijn vriendin zit ook rond te kijken om gitaar te beginnen spelen, en vindt die Daisy Rock gitaren ook uitermate mooi, maar heb d'r al gezegd dat ik daar het geld niet voor over heb, en niemand hier heeft ze behalve Piens. Als die maar rond de 2-300 euro zouden kosten zou dat natuurlijk een ander verhaal worden.

Saf
4 december 2009, 15:59
http://musical-instruments.shop.ebay.co.uk/Guitars-/3858/i.html?_nkw=daisy+rock&_catref=1&_fln=1&_trksid=p3286.c0.m282

Vanuit england betaal je geen invoerrechten etc.