PDA

View Full Version : Gibson les paul 'the paul'



Squier02
2 december 2009, 11:35
waarom ik dit topic open? nou, omdat ik aan het rond kijken ben voor een nieuwe gitaar. Ik ben mijn beginners strat een beetje zat aan het worden en ben toe aan iets nieuws.

nou twijfel ik nog enorm tussen een gibson les paul of een telecaster, omdat ik zowel de 60-70's rock als de blues/bluesrock helemaal geweldig vind. een beetje metal in de trant van kill 'em all" (metallica) vind ik ook lekker, maar heeft niet de hoogste prioriteit.

Nou kwam ik op internet deze (http://link.marktplaats.nl/301372223) tegen, het betreft een gibson les paul 'the paul'. Nu kom ik bij mijn vraag; sluit deze bij mijn verwachting van het algemeen van gibson als rockgitaar of hoort het geluid van deze gitaar echt op een geluidspoor?

Mochten jullie nog andere suggesties hebben, dan hoor ik dat graag. mijn budget is niet hoog, maximaal 1000 euro, maar ik ben niet te beroerd om 2e hands te kijken.

Ibanez666
2 december 2009, 11:38
waarom ik dit topic open? nou, omdat ik aan het rond kijken ben voor een nieuwe gitaar. Ik ben mijn beginners strat een beetje zat aan het worden en ben toe aan iets nieuws.

nou twijfel ik nog enorm tussen een gibson les paul of een telecaster, omdat ik zowel de 60-70's rock als de blues/bluesrock helemaal geweldig vind. een beetje metal in de trant van kill 'em all" (metallica) vind ik ook lekker, maar heeft niet de hoogste prioriteit.

Nou kwam ik op internet deze (http://link.marktplaats.nl/301372223) tegen, het betreft een gibson les paul 'the paul'. Nu kom ik bij mijn vraag; sluit deze bij mijn verwachting van het algemeen van gibson als rockgitaar of hoort het geluid van deze gitaar echt op een geluidspoor?

Mochten jullie nog andere suggesties hebben, dan hoor ik dat graag. mijn budget is niet hoog, maximaal 1000 euro, maar ik ben niet te beroerd om 2e hands te kijken.


Budget niet hoog? WTF

Squier02
2 december 2009, 12:01
Budget niet hoog? WTF