PDA

View Full Version : Nieuw hier.



Jesse.e
1 december 2009, 22:22
Hallo allemaal,
Ik ben Jesse, geboren in het kleine plaatsje 's-Heerenberg, en ik word sinds een jaar getogen in Tiel. :)

Ik heb een keer een elektrische gitaar gekocht (60 euro, in een tweedehands zaak) merkloos natuurlijk, en ik heb er 2 dagen op gepingelt, het lukte niet, dus ik gooide hem maar in de kant.
Een paar jaar later lijkt het me toch wel leuk om op les te gaan, dus dit zal binnenkort ook gebeuren.

Nog een kleine vraag: Maakt het heel erg uit wat voor een gitaar je gebruikt? (voor dit niveau :B )

Dag.

McVenco
2 december 2009, 09:11
Welkom!

Het maakt voor ieder niveau uit wat voor gitaar je gebruikt. Hoe beter een gitaar is, hoe groter je speelplezier. "Beter" wil trouwens niet meteen zeggen "duur".

Ik zou als beginner geen concessie doen in de trant van "ik kan toch nog niet spelen dus is een stuk brandhout met snaren goed genoeg". Bepaal je budget en ga dan naar een gitaarwinkel en probeer eens wat uit. Je merkt gauw genoeg (zelfs als je nog weinig tot geen ervaring hebt) of je een "klik" hebt met een gitaar of niet.

Een hoop tips vind je in dit topic (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=108302).

lindstrom
2 december 2009, 10:03
welkom hier!!

daghengst
2 december 2009, 13:09
Welkom hier en veel succes met het bespelen van de gitaar.

Vooral veel plezier ermee...