PDA

View Full Version : True bypass



Heineken
9 april 2003, 15:25
Weet iemand of er in Nederland bedrijven zijn die pedaaltjes(E.H.-Boss-Whammy) kunnen ombouwen naar true bypass?

sash
9 april 2003, 15:29
Nee er zijn niet echt bedrijven voor. Wat voor pedaal wil je laten ombouwen? Vaak is dit simpel zelf te doen.

Heineken
9 april 2003, 15:34
Ik wil mijn Big muff, ZEKER mijn toonverneukende Whammy II en enkele bossjes ombouwen... Ik moet er bij zeggen dat ik nu niet echt een musketier ben met de soldeerbout....

sash
9 april 2003, 15:51
Big Muff valt goed te doen, want de switch zit niet vastgesoldeerd op de printplaat. Whammy zou ik niet weten, want ik weet niet hoe die eruit ziet van de binnenkant. Zit de switch op de printplaat vast? Zo nee, dan is ook dat best te doen denk ik.

PeArLjAm
10 april 2003, 14:16
Op 2003-04-09 14:34, schreef Heineken:
Ik wil mijn Big muff, ZEKER mijn toonverneukende Whammy II en enkele bossjes ombouwen... Ik moet er bij zeggen dat ik nu niet echt een musketier ben met de soldeerbout....


big muff kan in ieder geval worden omgebouwd. De whammy weet ik niet, de boss pedalen kunnen wel true bypass gebouwd worden alleen niet zo makkelijk geloof ik. Dat gaat prijzig worden, bovendien moet je t particulier laten doen , ik denk niet dat er echt bedrijven voor zijn..