PDA

View Full Version : Vox AD en VT series



Trecion
1 december 2009, 16:55
Ik zit met een dilemma momenteel gebruik ik een Roland Cube 15x om te oefenen maar ik ben niet meer tevreden met het geluid. in princiepe was men bedoeling om de 6505+ 112 te gaan kopen, maar omdat ik naast metal ook graag snow patrol e.d speel ben ik op zoek gegaan naar iets dat beter past bij mijn muziek smaak. iets waarmee ik zo'n beetje alle stijlen mee kan spelen.

nu kwam ik de Vox VT serie tegen en na wat filmpjes op youtube gekeken te hebben lijkt mij dit een zeer mooie amp.

Echter kwam ik op de site van musicstore ook nog de Vox AD VT tegen.

mijn echte vraag is nu, wat is het verschil tussen de Vox AD VT en de Vox VT?

sorry ik weet het ik ben lastig maar als jullie tog zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen bedank ik ur zeer:strat:

flitslicht
1 december 2009, 18:04
De AD is de oude serie die niet meer gemaakt wordt. De nieuwe heeft 22 amp models ipv 11 en een aparte reverb knop. Bij de AD is de reverb één van de effecten die je niet samen kunt gebruiken. Ik zou voor de nieuwste serie gaan.

lodi
1 december 2009, 18:36
bij de ad...vt kan je ook slechts 2 instellingen vastleggen als preset+1 manual dus 3 onder je voet, bij de ...vt veel meer ik denk n' stuk of 8
maar vooral die afzonderlijke reverb maakt hem veel interessanter dan z'n voorganger, heerlijk ding voor het geld overigens.