PDA

View Full Version : John Mayer - Heineken Music Hall, 02-06-2010



cosmos
1 december 2009, 14:13
John Mayer geeft op 2 juni volgend jaar een optreden in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Dat meldde het management van de Amerikaanse artiest dinsdag.

De show heeft plaats in het kader van de wereldtournee die Mayer naar aanleiding van het verschijnen van zijn nieuwe album Battle Studies heeft georganiseerd.

Mayer zal tijdens het optreden veel nieuw werk spelen, zoals de eerste single van het nieuwe album, getiteld Who Says. Ook passeert het bekende oudere werk de revue. Het voorprogramma is nog niet bekend.

Kortgeleden verscheen John Mayer's nieuwe album, dat in Nederland direct binnenkwam op de eerste plaats van de albumlijsten. De voorverkoop voor het concert begint zaterdag, via www.ticketservice.nl.

PT1989
1 december 2009, 15:17
jaa kaartjes gekocht:d hoop dat net zo is als in den haag:gitarist:

cosmos
1 december 2009, 15:36
jaa kaartjes gekocht:d hoop dat net zo is als in den haag:gitarist:

Da's knap, waar heb jij die kaarten gekocht dan?

marc_o
1 december 2009, 16:01
Ik ga niet, die week word ik papa....

Luke-wannabe
1 december 2009, 16:08
Deze fanboy is met nog meer fanboys van de partij :blast:

Paultje-k
1 december 2009, 16:08
Ik ga niet, die week word ik papa....

Zou mooi zijn als t dan een 'Daughter' word toch ;)?

marc_o
1 december 2009, 16:17
Zou mooi zijn als t dan een 'Daughter' word toch ;)?


Dat refrein stond al op de geboortekaart van de eerste dochter...

McVenco
1 december 2009, 16:32
Niet helemaal fanboy, maar wel van de partij.

blindfaith85
1 december 2009, 16:45
voorproefje?

http://www.youtube.com/watch?v=358CJX9FJxE

Herman
1 december 2009, 17:44
Ik ga ook proberen kaarten te scoren!

PT1989
1 december 2009, 18:35
Da's knap, waar heb jij die kaarten gekocht dan?

http://www.worldticketshop.nl/concerten/john_mayer_kaarten/70779_john_mayer_amsterdam

Herman
1 december 2009, 18:40
Is de officiele vvk niet pas zaterdag? Je betaald hier het dubbele voor een kaartje en je bent niet eens zeker dus dat je er in komt dan... is dat niet een klein beetje zonde?:dontgeti:

PT1989
1 december 2009, 19:21
ja ik heb ze via andere site maar je bent er wel zker van dat je er in komt. nadeel als je zaterdag geen kaartje krijgt dat de prijzen flink zullen oplopen. maarja ik ben er bij hoop dat net zo goed wordt als in Den haag

McVenco
2 december 2009, 09:32
nadeel als je zaterdag geen kaartje krijgt dat de prijzen flink zullen oplopen

En waardoor denk je dat dat komt? Juist door dat soort wederverkopers als Worldtickets.nl

Ik snap niet dat mensen van te voren al kaartjes via dit soort toko's gaan kopen. Je bent namelijk echt niet 100% zeker dat je kaartjes hebt, wat ze ook beweren. En als je dan kaartjes hebt loop je het risico dat ze geannuleerd kunnen worden (zie bijv. Rammstein) - en ga dan je geld maar eens terughalen....

En dan kunnen ze mooi beweren dat ze lid zijn van een branchevereniging (http://www.eusta.nl/) en dat het allemaal eerlijk werkt, maar ze slaan nog steeds de muziekfan in hun nek met onredelijk hoge prijzen.

</rant>

stratestic
2 december 2009, 10:07
Als je kaarten via Ticketservice koopt vanaf hoelaat kan ik dat zaterdag bestellen? Wil er namelijk perse bij zijn.
Kan dat al zaterdag om 0:01 of pas vanaf 9:00 als ook de postkantoren open gaan?
Heb nog nooit kaarten online via Ticketservice gekocht en kan het antwoord ook niet op hun website vinden :soinnocent:

rickert
2 december 2009, 10:15
10.00 begint de verkoop. Dus lekker met z'n allen weer inloggen, de site 10x vast laten lopen, errors veroorzaken, heerlijk dat internet!

nielsduursma
2 december 2009, 10:35
Als het via Ticketservice gaat ipv Livenation, betekend dat toch dat we zaterdag ook gewoon oldschool naar het postkantoor kunnen gaan?

Herman
2 december 2009, 11:14
Als dat zo is, mag iemand dat wel even bevestigen, want daar heb je meer kans dan op het internet denk ik!

cosmos
2 december 2009, 13:51
ja ik heb ze via andere site maar je bent er wel zker van dat je er in komt. nadeel als je zaterdag geen kaartje krijgt dat de prijzen flink zullen oplopen. maarja ik ben er bij hoop dat net zo goed wordt als in Den haag

Hahahaha, ja dat denk je. Totdat Ticketmaster de kaarten ongeldig verklaart, net zoals ze dat bij Rammstein ook gedaan hebben. Dit bedrijf is gewoon een doorverkoper van kaartjes, wat in NL misschien niet helemaal illegaal is, maar zeker geen garantie is tot een officieel kaartje.

Trouwens, nu ik er zo over nadenk...
Wil je mijn Bogner Shiva kopen voor 3000 euro? Kom ik hem bij je afleveren, weet je zeker dat je hem hebt..



:rockon:

DREAMMACHINE
2 december 2009, 14:58
...is er nog een pre-sale ergens mogelijk ? via fanforum ofzo?

graag info, ben er namelijk graag bij !

WICKED
2 december 2009, 15:13
dus ik kan ze ook bij free record shop halen ofzo?

Rakker
2 december 2009, 17:31
Al iets bekend over de prijs?

Herman
2 december 2009, 17:32
40euro. Staat als het goed is ook wel op de HMH site. ;)

Rakker
2 december 2009, 17:41
Ik had het inderdaad al gevonden :p toch bedankt

WICKED
3 december 2009, 00:02
dus ik kan ze ook bij free record shop halen ofzo?

iemand die dat weet?:P

Herman
3 december 2009, 00:05
Heb net even gezocht, en via wat speurwerk via de HMH site zou dat inderdaad gewoon moeten kunnen. Hoewel ik het zekere voor het onzekere neem, en de Free Record Shop hier in de buurt wel eerst even bel.

WICKED
3 december 2009, 10:11
Heb net even gezocht, en via wat speurwerk via de HMH site zou dat inderdaad gewoon moeten kunnen. Hoewel ik het zekere voor het onzekere neem, en de Free Record Shop hier in de buurt wel eerst even bel.

oke.. ik ga het ook ff navragen;)

Xnimez
4 december 2009, 10:15
Jeej tickets zijn besteld :cheerup:

McVenco
4 december 2009, 10:21
Jeej tickets zijn besteld :cheerup:

En weer een doorverkoper die zich gek lacht...

Echt, waarom wachten mensen gewoon niet tot de officiele verkoop begint? :chicken:

cosmos
4 december 2009, 12:31
Tip:

http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=359768&l=NL&C=

Wachtwoord is JUNE2. Kopen die hap!

rickert
4 december 2009, 12:42
Aanvraag is verlopen...

Herman
4 december 2009, 12:51
Same here, is er een pre-sale aan de gang?

Jammin J
4 december 2009, 14:27
Je moet even via de site van John Mayer gaan. Dan wordt je doorgelinkt naar de ticketservice. Daar is het wachtwoord june2... Net 2 kaarten gescoord via de gewone ticketservice voor 40 euro, per stuk! Ik heb er zin in!

Succes!

Herman
4 december 2009, 14:30
Enig idee hoe lang die pre-sale duurt? Ik zit nu nog op school:(

Xnimez
4 december 2009, 16:27
En weer een doorverkoper die zich gek lacht...

Echt, waarom wachten mensen gewoon niet tot de officiele verkoop begint? :chicken:

Ik heb gewacht tot de voorverkoop begon ja ;)

cosmos
4 december 2009, 17:00
Volgens mij is die pre-sale afgelopen..!

superfly
4 december 2009, 17:08
Je moet even via de site van John Mayer gaan. Dan wordt je doorgelinkt naar de ticketservice. Daar is het wachtwoord june2... Net 2 kaarten gescoord via de gewone ticketservice voor 40 euro, per stuk! Ik heb er zin in!

Succes!

He bedank Jammin J Net 2 kaartjes gescoord met deze tip. Top!

Wim

WICKED
4 december 2009, 18:04
ah nee niks meer beschikbaar, zijn ze nu op?:p

Herman
4 december 2009, 18:55
Kut, ik ben ook te laat... dan maar hopen dat m'n vriendin er morgen vroeg door komt op internet!

ThaBluesBreaker
4 december 2009, 23:43
En weer een doorverkoper die zich gek lacht...

Echt, waarom wachten mensen gewoon niet tot de officiele verkoop begint? :chicken:

Dat is gewoon presale. Alle mensen die lid zijn van JM.com kregen een mail met wachtwoord voor de presale.

Ik heb iig 2 kaarten :)

JelmerOnGuitar
5 december 2009, 10:12
Bingo!
Ik heb mn kaarten in the pocket.. Yes

Clox
5 december 2009, 10:13
Klote ticketmaster...Sinds wanneer beginnen ze dan met het vrijgeven van kaartjes voor 10.00, en dan betalen vanaf 10.00? Wat een onzin dit...

Geen kaartjes dus.

tillens
5 december 2009, 10:19
Helaas, geen kaarten. Ouderwetse manier bij het postkantoor mocht niet baten. Om 10.04 alles uitverkocht.

Dat wordt weer woekerprijzen betalen volgend jaar.

Jeroen...
5 december 2009, 10:25
Klote site... kaartjes nu al uitverkocht?

marc_o
5 december 2009, 10:26
Kolere, dat is wel snel dan. Ik hoorde al van mensen dat het gisteren in de pre-sale uitverkocht was. Wat is dat dan voor onzin?

Jeroen...
5 december 2009, 10:27
Ja er stond toch dat er vandaag pre-sale was?

Clox
5 december 2009, 10:31
Nee, de pre-sale tickets waren op. Lang niet allemaal dus. De rest is er vandaag in 2 minuten doorheen gegaan. Maar blijkbaar kun je bij ticketmaster tegenwoordig al voor het verkooptijdstip op kaartjes vaststellen en dan vanaf het verkooptijdstip betalen...

Jeroen...
5 december 2009, 10:47
Waar kon je je kaartjes dan vaststellen? Dan doe ik dat de volgende keer, want anders loop ik ze alweer mis.. kutzooi.... :angry:

Clox
5 december 2009, 11:01
Er was voor 10 uur ook al een wachtrij. Ik ging 9.56 voor het eerst proberen, en toen werd ik al keer op keer in de wachtrij gezet. Toen ik er eindelijk doorheen was om 10.03 was het al uitverkocht. Er waren blijkbaar ook al mensen die voor 10.00 op de kooppagina waren, alleen konden ze pas doorgaan na 10en.

Jeroen...
5 december 2009, 11:10
Heel veel mensen worden hier de dupe van denk ik. Vooral door die smiechten-sites die de kaartjes doorverkopen voor 140 euro. Ik ben niet onder de indruk.

PT1989
5 december 2009, 11:16
Yes gelukt! Gister bij ticketservice in voorverkoop gekocht!

Jeroen...
5 december 2009, 11:18
Mooi... mij niet gelukt. Als ik nou wist dat het gisteren al in de voorverkoop was. Volgende keer een paar dagen voor de voorverkoop proberen... zo kan ik mijn dagindeling goed vullen.

McVenco
5 december 2009, 11:45
Bah, hier ook niet gelukt (en vrienden die ik had getipt over het concert hebben wél kaartjes :makeup:)

Op marktplaats staan ze inmiddels ook al voor 85 euro per stuk, maar ik pieker er niet over om ook maar een euro meer te betalen dan de normale prijs. Stelletje uitzuigers.

Maar goed, misschien komt er nog een concert bij en anders koop ik wel tickets voor een andere lokatie. Kopenhagen schijnt wel een mooie stad te zijn :)

Hoolaa
5 december 2009, 13:18
het is mij gelukt bij de FRS. ik was de eerste, waardoor ik nog net op tijd de laatste 5 kaarten kon kopen (edit: toen gaf hij uitverkocht aan)

:)

Herman
5 december 2009, 14:12
Nope, ik heb ook niks, ondanks dat ik twee mensen gevraagt had voor me te bestellen, beide kwamen er niet door. Jammer.. hopen op een extra concert, of wellicht tegen de tijd een keer voor een schappelijke prijs iets van internet halen..

Jeroen...
5 december 2009, 16:01
Als iemand toevallig nog kaartjes over heeft, please let me know. ;)

DREAMMACHINE
6 december 2009, 11:25
nice, heb 4 kaarten maar dan wel in de pre-sale.....gelukkig net op tijd hier in het topic gezien, waarvoor eeuwig dank!!!!