PDA

View Full Version : Wat zijn je ervaringen met kroegbazen, zaalhouders en organisatoren



Dude
30 november 2009, 19:39
Een draadje over de ervaringen met zaalhouders en organisatoren, dat lijkt me wel wat, maar ik vrees dat het snel de vormen van een zwarte lijst gaat aannemen.



In het kader van "ervaringen met geluidsmensen" en "ervaringen met muzikanten" dit draadje.

Niet de intentie om met naam en toenaam kroegbazen, zaaleigenaren en organisatoren zwart te maken, hou het anoniem, de insteek is elkaar de smeuige verhalen te vertellen van het leven als muzikant op sjouw met je bandje ! :hippie:

vertel dus de leuke dingen over boze kroegbazen, geile kroegbazinnen, de 2 consumptiebonnen die je pp kreeg, de aanwezige prikkelbare decibelmeter en dito eigenaar enzovoorts enzovoorts

greets ! bart

Rutger
30 november 2009, 20:25
Sorry, maar geen bijzondere verhalen hier. Zolang je alles maar goed afspreekt van te voren en zodoende geen verkeerde verwachting hebt, kan er weinig misgaan volgens mij.

Mathidal
1 december 2009, 23:21
We hadden een optreden gegeven op barbeque voor de lol, werden we meteen gevraagd voor een lokaal festival. Da's echt van: watte? :o

En we speelden er! :rockon:
Ging best goed, al was het publiek te oud naar mijn goesting. :soinnocent:

Martijn-w
7 december 2009, 14:10
Een van de medeorganisatoren van een kermis had het niet zo op ons, omdat we 100 euro vroegen ofzo terwijl volgens hem beginnende bandjes blij mogen zijn met een bak bier. Die we overigens ook niet gekregen hebben.
Na het optreden wat best oke was ging hij onder diverse schuilnamen op ons guestbook op onze website posten hoe slecht wij wel niet waren.

Dit is echt het meest curieuze wat we meegemaakt hebben.

Verder ook wel mooi dat we bij een soos alleen werden gelaten en we zelf mochten tappen bij het opbouwen. Daarna bij het optreden mocht iedereen die ons kende gratis binnen en voor niks drinken. Dat is nog eens netjes.