PDA

View Full Version : Koch of 5150 II



Dabbie
27 december 2001, 00:17
Ik wil een nieuw versterkertje voor mijn blues en metal behoefte (van jimi tot dreamtheater) Een rectifier is te duur. Nou kan ik een 2e hands koch kc 50 deluxe top (fl 1300,-) kopen, doen? of zou ik toch maar een andere doen. (dacht zelf aan de nieuwe meneer van Halen 5150 2 versterker) reacties en eventuele andere suggesties van max fl 2000,- en min 50 watt, please.

anoniem
27 december 2001, 01:33
De enige suggestie die ik je kan geven is, allebei uitproberen en kijken welke je het beste bevalt!

Een van de voordelen van de Koch is dat als je amp kapot gaat de bouwer vlak in de buurt is.

Ik kan trouwens zeggen dat je niet hoeft te treuren dat je geen Mesa Rectifier kan betalen, ik heb er zelf een en hoewel hij me goed dient ben ik er niet 100% tevreden mee, ik ga binnenkort een andere amp erbij kopen.

De scheur van die Peavey is minstens zo goed als een Recto en bovendien heeft ie meer gain (hoewel je de gain beter niet op max kunt zetten bij beide versterkers). Ik weet het want een vriend van mij heeft een 5150.

Geert

anoniem
27 december 2001, 19:54
Hoe is de scheur van de oudere koch versterkers zoals de kc 50? blues/rock/metal?