PDA

View Full Version : Vox Night Train uit de US.



Ewoud Kuijt
28 november 2009, 13:54
Ik zit me op eBay te verbijten bij het zien van de prijzen voor apparatuur in de US of A.

Ik ben verkikkerd op de Night Train van Vox. Nou ben ik me ervan bewust dat een amerikaanse versie op 110 volt draait. Met de zoekfunctie zag ik dat omvormers van 110 naar 230 volt nog wel prijzig zijn. Nou kwam ik zojuist op omvormer.net een omvormer tegen die je als een adapter in het stopcontact prikt en je daar weer de amerikaanse stekker indoet. En dat voor een paar tientjes.

Zou het hier mee kunnen of moet ook met andere dingen dan het voltage rekening houden (frequentie?).

Ewoud.

Pepe
28 november 2009, 14:21
Afgezien van je adapter vraag,
De Vox NT stond bij Dirk Witte in zijn webshop voor 420, dan moet een amerikaanse prijs echt for grabs zijn wil je serieus goedkoper uit zijn dan inc. de shipping, taxes en omvormer.

Mitch
28 november 2009, 14:57
Ik zit me op eBay te verbijten bij het zien van de prijzen voor apparatuur in de US of A.

Dan zul je moeten emigreren want zó aantrekkelijk zijn die prijzen ook weer niet als je het importeert, zeker niet met massa meuk als een Nighttrain.

cluseau
28 november 2009, 14:57
Zou het hier mee kunnen of moet ook met andere dingen dan het voltage rekening houden (frequentie?).

Ewoud.

Afgezien of je dat wel in usa wil kopen moet je bij de omvormer letten op het vermogen wat hij kan verwerken. Onze 50Hz frequentie is niet gunstig voor een 60Hz trafo maar kan wel.

Frans.

Ewoud Kuijt
28 november 2009, 15:21
Afgezien van je adapter vraag,
De Vox NT stond bij Dirk Witte in zijn webshop voor 420, dan moet een amerikaanse prijs echt for grabs zijn wil je serieus goedkoper uit zijn dan inc. de shipping, taxes en omvormer.

Ik zie 'm bij Dirk Witte voor 499 staan. Kijk ik misschien verkeerd?

Als ik grofgezegd het dollarteken voor het euroteken moet vervangen om uit te rekenen wat het totale kostenplaatje wordt dan valt het toch wel en beetje tegen. Bij Rockpalace in Den Haag staat ie voor 479. Daar is toch wel moeilijk tegen op te boksen.

Bedankt voor jullie antwoord.

Pepe
28 november 2009, 15:28
Ik zei de webshop van Dirk.

449 ondertussen zie ik (http://www.dwmusicstore.com/vox-vox-nt15h-p-8657.html)