PDA

View Full Version : Garagband met Behringer XenyX502



guitarD92
28 november 2009, 00:04
Hallo,

Ik heb een probleempje. Ik heb van de week een mixertje gekocht voor thuis opnames. Een behringer XenyX 502 met een Shure SM57 mic. Ik heb een macbook en gebruik het programma garageband. Dus ik heb alles aangesloten, main-output naar de input jack van mijn mac. Mic aangesloten... maar geen response of geluid. Dus ik dacht dat ik mijn invoerbron nog moest selecteren mono-1 ingebouwde ingang, maar dat werkt ook niet. Ik heb verder niet zoveel verstand van deze dingen. Kunnen jullie me helpen met mijn mixer aansluiten op garageband. (ik heb geen zin om een usb interface aan te schaffen ofzo haha)

mvg David

Megadeth22
28 november 2009, 00:25
Staat de monitor aan? (Rechts onder)
Als je die aan zet, moet je vaak even op een andere track klikken en dan weer terug, dan hoor je wat.

Staat bij instellingen alles goed? (Dus jouw apparaatje als Invoer?)

guitarD92
28 november 2009, 14:18
Het is niet de monitor maar ik heb gewoon helemaal geen response... Er is dus iets mis met de invoer... wat doe ik fout? Want bij instellingen heb ik 'm gewoon als mono1 maarja niks...


groetjes

Megadeth22
29 november 2009, 11:51
Staat bij de instellingen van je computer zelf ook dat ding als invoer? En bij Garageband?


Verder zou ik het echt niet weten.. je hebt geen driver nodig o.i.d? Monitor aan etc..

guitarD92
29 november 2009, 17:10
Ik heb het gefixt. kwestie van input source op m'n mac instellen.

Danku