PDA

View Full Version : Af en toe moet je jezelf verwennen



ouwereus
27 november 2009, 21:34
En dat heeft ondergetekende dan ook gedaan vandaag. Ik had al enige tijd de Carvin Belair 212 combo op het oog. En ik had voor vandaag een afspraak gemaakt om het ding uit te testen bij Mafico, de importeur van Carvin.

De beslissing om de amp te kopen was feitelijk een nobrainer. Ik denk niet dat je voor dit geld een beter amp kan kopen.

Daarnaast had ik bij de Dijkmans in Breda al de CT4M gitaar in mijn handen gehad. En eigenlijk beviel het ding erg goed. Aangezien mijn oude Yamaha al jaren aan vervanging toe was, heb ik ter plekke gevraagd of ik die gitaar nog eens kon proberen.

Om een lang verhaal kort te maken. Ik heb zowel de amp als de gitaar gekocht. YIEHAAAAA!

Ik moet zeggen die gasten van Mafico (carvin.nl) hebben me goed geholpen, dus ik kan ze zeker aanraden.

http://ouwereus.nl/carvin_gitaar.jpg

Dweezman
27 november 2009, 21:38
Gefeliciteerd!

Ik heb veel andere dingen gelezen over Mafico, maar dat terzijde.
Vanwaar de keuzes voor deze gitaar en amp? Amp ziet er smakelijk uit!

ouwereus
27 november 2009, 21:46
Gefeliciteerd!

Ik heb veel andere dingen gelezen over Mafico, maar dat terzijde.
Vanwaar de keuzes voor deze gitaar en amp? Amp ziet er smakelijk uit!

Ik had begrepen dat carvin.nl onder het beheer van iemand anders viel. Nu is het domein van de importeur.

De amp heb ik gekozen omdat ik graag een versterker wilde met Celestion 12'' speakers en EL84 buizen. Daarnaast doet het budget ook wat. Deze amp staat voor iets van 510 euro op hun site.

Hiro
27 november 2009, 21:46
gefeliciteerd man, en hoe klinkt ie?
heb je geluidsamples van de gitaar met zn eigen versterker?

Plant
27 november 2009, 21:58
Kijk, dit is nu wel een mooie sunburst. Wat geleidelijker en ook doorlopend over de hoorns, dus niet zo'n gele 'druppel' alleen in het midden van de body die abrupt overgaat in de rode rand.
Dat 'string-through' achter de brug vind ik dan uiterlijk weer wat minder (mijn smaak), maar verder :lovelove: :cheerup:

Geluk ermee!

ouwereus
27 november 2009, 23:32
gefeliciteerd man, en hoe klinkt ie?
heb je geluidsamples van de gitaar met zn eigen versterker?

Ik heb zelf geen samples voor je, maar op de site van carvin zelf staan er wel een paar, dat geeft op zijn minst een indruk.

http://www.carvin.com/jamroom/rooms/212belair.html

Erik70
28 november 2009, 12:45
klinkt errug lekker. En 't ziet er toppie uit ook nog. Goeie keuze!!

Braindead
28 november 2009, 14:35
Wat een ontzettend mooie versterker is dat! Ziet er echt vet uit man. Die gitaar ook alleen is niet echt mijn kleur. 510 euro is geen geld lijkt me voor die amp. Ik zal eens ff naar de specs zoeken....

Fender75
28 november 2009, 17:40
Mooie spullen! Jij gaat een fijn weekend tegemoet.. :)

Rinze
28 november 2009, 18:23
Mooi spul, Carvin levert toch wel veel kwaliteit voor het geld. Vind niet al hun gitaren mooi qua uiterlijk maar deze is gewoon lekker. Versterker ziet er erg fijn uit, klinkt ook mooi in die clipjes, cool.

ouwereus
29 november 2009, 00:27
Wat een ontzettend mooie versterker is dat! Ziet er echt vet uit man. Die gitaar ook alleen is niet echt mijn kleur. 510 euro is geen geld lijkt me voor die amp. Ik zal eens ff naar de specs zoeken....

Ik ben benieuwd of het wat voor je is. Nogmaals ik loop nog steeds met een hele grote glimlach op mijn smoelke ;)