PDA

View Full Version : Hngd!!!!!!!



Nocki
26 november 2009, 18:24
Hi,

Enorm blij want vandaag is de dag dat ik mn nieuwe gitaar heb gekocht!
Eindelijk na enorm lang sparen is mn rode monster dan eindelijk binnen! Ik kocht er gelijk een mega amp bij en de tone is echt waanzinnig.
Ik durf te zeggen dat mn gitaar van een heel ander kaliber is dan wat ik ooit had!
Echt super! ik kan er ook niet vanaf blijven....

Sinner1980
26 november 2009, 18:28
Hi,

Enorm blij want vandaag is de dag dat ik mn nieuwe gitaar heb gekocht!
Eindelijk na enorm lang sparen is mn rode monster dan eindelijk binnen! Ik kocht er gelijk een mega amp bij en de tone is echt waanzinnig.
Ik durf te zeggen dat mn gitaar van een heel ander kaliber is dan wat ik ooit had!
Echt super! ik kan er ook niet vanaf blijven....

Leuk man..maarre...wat is het en foto's zijn verplicht trouwens:soinnocent:

macwilliams
26 november 2009, 18:31
Eindelijk wijnrood met ebben toets ?

Nocki
26 november 2009, 18:34
nee....

http://people.zeelandnet.nl/nocki/triplemotion/c.jpg

foto van de vorige eigenaar! zelf moet ik nog foto's maken!

Nocki
26 november 2009, 18:36
Maar een week terug kocht ik idd nog wel een gibson lp studio in het zwart met pallisander toets...
Maar dat was de moeite niet waard om te melden denk ik...

macwilliams
26 november 2009, 18:38
:stop:





gefeliciteerd

Mitch
26 november 2009, 18:39
Nocki, weet je heel zeker dat je én je mail én je mobiele nummer in je sig wil hebben? Kan het je niet aanbevelen, spamtechnisch gezien...

macwilliams
26 november 2009, 18:41
Maar een week terug kocht ik idd nog wel een gibson lp studio in het zwart met pallisander toets...
Maar dat was de moeite niet waard om te melden denk ik...

Je had op zn minst het LP topic kunnen bumpen "hint hint" ik post hier zelfs de schade gevallen en de BBQ tops!

Jordii
26 november 2009, 18:45
Rode strats zijn vet :blast: gefeliciteerd!

Nocki
26 november 2009, 18:45
Hoi Mitch,

Bedankt voor je waarschuwing. Ik wil het risico niet lopen niet gevonden te kunnen worden door eventuele kopers... :)
Aangezien iedereen vindbaar is op het net en ik toch al te vinden ben via diverse advertentie's en bandsites is het geen probleem...
Ik vind het belangrijk om gevonden te kunnen worden en dat levert ook op. De info die ik prive wil houden blijven dat ook.

maar bedankt!

VanMeekeren
26 november 2009, 18:51
Nocki, weet je heel zeker dat je én je mail én je mobiele nummer in je sig wil hebben? Kan het je niet aanbevelen, spamtechnisch gezien...


Nachtelijke sms'jes .. HEERLIJK!


http://1.bp.blogspot.com/_4IqAMwAGn1w/STBCfxcjnSI/AAAAAAAAK_o/y7Ry9TFlWxo/s400/pervert.jpg


Gefeliciteerd met je Strat! .. Ik heb zelf ooit eens een C.A.R. USA gehad en dat was toch wel één van de mooiste Strats om te zien die ik heb gehad.

Van Meekeren

nickofzo
26 november 2009, 18:55
lp studio is ook belangrijk!!!

Gothra
26 november 2009, 19:13
lp studio is belangrijker!!!


+tien tekens

Brewskie
26 november 2009, 19:20
Hoi Mitch,

De info die ik prive wil houden blijven dat ook.


Begrijp ik het goed dat we 'voor info die je prive wilt houden', kunnen mailen of bellen ? :)

Mitch
26 november 2009, 19:35
Begrijp ik het goed dat we 'voor info die je prive wilt houden', kunnen mailen of bellen ? :)

:seriousf:



Gecondoleerd met de strat trouwens.

Sinner1980
26 november 2009, 19:41
Hey,nog een rode strat...wat een toeval! Congrats dude:strat:

Rutger Molenberghs
26 november 2009, 19:44
Gefeliciteerd!
Rode strat met maple toets, dat kan niet mis gaan. Ik spreek uit ervaring ;-)