PDA

View Full Version : sinterklaas is vroeg dit jaar...



ziekdier
25 november 2009, 17:53
Het is nog (lang) geen 5 december maar de goed heilig man is al langs geweest bij mij... ik geloof er weer in!!!



http://img.photobucket.com/albums/v171/streetmusic/lintzaag.jpg

hij is niet zo heel erg groot maar groot genoeg voor mijn doeleinden..

http://img.photobucket.com/albums/v171/streetmusic/lintzaagdetail.jpg
de details....

http://img.photobucket.com/albums/v171/streetmusic/bandschuur.jpg
mijn hokje wordt nu al te klein...


http://img.photobucket.com/albums/v171/streetmusic/goodies1.jpg
waar moet ik het laten?




http://img.photobucket.com/albums/v171/streetmusic/goodies2.jpg
het was ook wel een mega bestelling...

http://img.photobucket.com/albums/v171/streetmusic/goodies3.jpg
maar dan kan je wel even vooruit...

http://img.photobucket.com/albums/v171/streetmusic/kitje.jpg
omdat ik geen plannen heb om zelf western gitaren te gaan maken, maar er wel even aan wilde ruiken, een kitje gekocht... ben benieuwd...


http://img.photobucket.com/albums/v171/streetmusic/arbor.jpg
nou, daar is t'ie dan... vandaag getest dus... and so far so good! omdat ik geen plek meer heb in mijn werkplaats, heb ik maar besloten om de polijstmachine demontabel te maken. ik zet hem met 3 slotbouten vast aan mijn werkbank. zo vaak gebruik ik hem niet ( denk ik) dus dan maar zo.

ik verwacht deze week mijn hout en dan kan ik aan de slag. Ik zal proberen om regelmatig foto's te maken en te posten!

oh ja, doordat ik mijn bestelling in meerdere fasen gedaan heb, heb ik nu 2 setjes met under string radius dingetjes....

dus als er iemand is die er belang bij heeft, voor de verzendkosten zijn ze van jou! kan ik ook een klein beetje voor sinterklaas spelen...

dus wie o wie het eerst komt, het eerst meet....

gr

@je

Kakihara
25 november 2009, 18:01
Kolère ! Bij Stew-Mac zullen ze je wel graag zien komen, zo'n machtige bestelling. Ben écht wel jaloers op dat materiaal. Congrats!

gengar
25 november 2009, 18:12
zitten daar geen dingen bij die ze niet willen versturen? Ik bedoel, dan zou je ze waarschijnlijk niet hebben, maar er zitten nogal wat finishing products bij, waren dat er allemaal die zonder het vliegtuigje erbij op de site staan dan?
Wat heb je allemaal van die producten besteld als ik vragen mag?

Ike57
25 november 2009, 18:16
Allemachtig!!! Mooi speelgoed heb je gekregen dit jaar :D

Die Safe-t-planer zul je ook veel plezier van hebben - da's een prachtig ding! Mooie bandschuurmachine ook!

't Is gewoon allemaal mooi spul :ok:

Marcel61
25 november 2009, 18:45
Man, gefeliciteerd! Echt prachtig en zeer professioneel spul! Ik zie dat je het boek van Dan Erlewine er ook bij heb: daar zal je nog veel lol aan beleven :) !

Denk erom dat als je gaat polijsten de polijstpasta daar alles onder gooit! Even afdekken voor dat je begint. En zet aub een stofkapje op: het katoen zal hevig in de lucht gaan zweven...!

ziekdier
25 november 2009, 18:58
Man, gefeliciteerd! Echt prachtig en zeer professioneel spul! Ik zie dat je het boek van Dan Erlewine er ook bij heb: daar zal je nog veel lol aan beleven :) !

Denk erom dat als je gaat polijsten de polijstpasta daar alles onder gooit! Even afdekken voor dat je begint. En zet aub een stofkapje op: het katoen zal hevig in de lucht gaan zweven...!


ik zal er zeker een kleedje neerleggen en een stofkapje opdoen! ik hoop er ook een professioneel resultaat mee te krijgen, oefenen oefenen, oefenen....!




Allemachtig!!! Mooi speelgoed heb je gekregen dit jaar :D

Die Safe-t-planer zul je ook veel plezier van hebben - da's een prachtig ding! Mooie bandschuurmachine ook!

't Is gewoon allemaal mooi spul :ok:

ja, ik heb hem al even geprobeerd. is echt een makkelijk ding, zo simpel maar doeltreffend... en psss.. zo lief ben ik niet geweest dit jaar....



zitten daar geen dingen bij die ze niet willen versturen? Ik bedoel, dan zou je ze waarschijnlijk niet hebben, maar er zitten nogal wat finishing products bij, waren dat er allemaal die zonder het vliegtuigje erbij op de site staan dan?
Wat heb je allemaal van die producten besteld als ik vragen mag?


nee, zit niks bij wat ze niet mogen versturen,. alle finishing produkten zijn allemaal water gedragen.. ik heb de clear grain filler, sanding sealer en lak gekocht...



Kolère ! Bij Stew-Mac zullen ze je wel graag zien komen, zo'n machtige bestelling. Ben écht wel jaloers op dat materiaal. Congrats!

ik denk dat ze bij stew mac hier niet zo wakker van liggen hoor... ze zullen wel vaker van dit soort bestellingen krijgen... maar ik ben er idd errug blij mee.

oigun
25 november 2009, 21:52
Nice! Daar ga je een hoop lol aan beleven!! Wel een beetje geslapen afgelopen nachten?

Marcel61
25 november 2009, 22:09
ik zal er zeker een kleedje neerleggen en een stofkapje opdoen! ik hoop er ook een professioneel resultaat mee te krijgen, oefenen oefenen, oefenen....!


Ik hoop dat je een beetje kan dansen :seriousf: ?

http://www.youtube.com/watch?v=1C-urFafiOc

Noid
25 november 2009, 22:25
Man, wat een mooie spullen! Gefeliciteerd, daar kun je hele mooi gitaren mee bouwen.

Mathidal
25 november 2009, 23:11
Wat zijn dat voor spullen? (zeker die eerste, derde en laatste foto zijn me nogal onduidelijk wat ze exact doen)

Rock Bottom
25 november 2009, 23:16
Ik hoop dat je een beetje kan dansen :seriousf: ?

http://www.youtube.com/watch?v=1C-urFafiOc

De gibson neger doet het beter, het dansen iig.

ziekdier
25 november 2009, 23:21
Wat zijn dat voor spullen? (zeker die eerste, derde en laatste foto zijn me nogal onduidelijk wat ze exact doen)

als je het serieus meent dan wil ik het je wel vertellen....



Ik hoop dat je een beetje kan dansen :seriousf: ?




hmm, dansen is nooit mijn sterkste kant geweest maar dit huppelen wat hij doet moet nog te doen zijn.... ;) die polijstpasta van stewmac komt trouwens van een duits bedrijf... die bestel ik in het vervolg wel rechtstreeks bij hen... als dat kan tenminste...



Nice! Daar ga je een hoop lol aan beleven!! Wel een beetje geslapen afgelopen nachten?

haha, nee, ik ben dan net een klein kind, ongeduldig en vreselijk teleurgesteld als een pakje een dag later komt...

Mathidal
25 november 2009, 23:23
als je het serieus meent dan wilk ik het je wel vertellen....

Ben nooit echt technisch aangelegd, maar ik doe mijn best om het te snappen. :soinnocent:

Boeit me eigenlijk wel. :)

ziekdier
25 november 2009, 23:33
Ben nooit echt technisch aangelegd, maar ik doe mijn best om het te snappen. :soinnocent:

Boeit me eigenlijk wel. :)

nou, ok dan, de eerste foto is een lintzaag. het zijn 2 boven elkaar geplaatste wielen waar een metalen lint omheen zit als een ketting bij een fiets. dit lint heeft zaagtanden. als de motor draait drijft hij 1 van die wielen aan waardoor het lint ook gaat bewegen. met dit lint kan je dus zagen... het is net als een gewone handzaag maar dan in een constante beweging van boven naar beneden ipv voor naar achter...


de 2e machine is een bandschuurmachine. een grote lus van schuurpapier ( met een textielrug) die heel hard ronddraait. het schuurvlak kan je zo zetten als op de foto maar ook voor over kantelen zodat het schuurvlak vertikaal staat.

de laatste foto is een polijstmachine, die zorgt er samen met polijstpasta voor dat je laklaag van je gitaar nadat je de lak mat geschuurd hebt met heel fijn schuurpapier ( waterproof) om alle oneffenheden eruit te halen, gepolijst wordt tot een hoogglans afwerking....

snappie?

gr
@je

Mathidal
25 november 2009, 23:37
Niet echt. xD

Ik vroeg me eerder af waarvoor je ze gebruikt, voor welke taken? ;)

ziekdier
25 november 2009, 23:42
Niet echt. xD

Ik vroeg me eerder af waarvoor je ze gebruikt, voor welke taken? ;)

nou ja, de lintzaag om te zagen dus , ik gebruik hem voor de body en de hals,
en dan net buiten het lijntje. daarna met de frees en een mal of een schuurdrum de rest wegschuren of frezen...

de bandschuurmachine kan je overal voor gebruiken, niet specifiek voor een bepaald doel...

en de polijstmachine heb ik toch redelijk goed uitgelegd wat je ermee doet...

gr
@je

ziekdier
25 november 2009, 23:43
De gibson neger doet het beter, het dansen iig.

welke gibson neger????:soul:

@je

Mathidal
25 november 2009, 23:56
de bandschuurmachine kan je overal voor gebruiken, niet specifiek voor een bepaald doel...

Zoals frets afvlakken? :)

ziekdier
26 november 2009, 00:00
Zoals frets afvlakken? :)

dat zou ik niet met een bandschuurmachine doen...

je kan er bijv hout wat te dik is voor een hals wat afvlakken of de zijkant van een hals smaller maken...

maar dat kan ook op andere manieren. zoals ik al zei, geen specifiek doel...

@je

ziekdier
26 november 2009, 00:12
wil nou niemand dat setje under string radius dingetjes hebben???


:???::???:

stijnkenens
26 november 2009, 00:51
Die vraag had ik een beetje over het hoofd gezien, door al die mooie spulletjes.

Wat bedoel je met verzendkosten?

Van gruh'n (waar ligt dat???) naar antwerpen?

Want dan ben ik wel kandidaat...



s.

ziekdier
26 november 2009, 01:16
Die vraag had ik een beetje over het hoofd gezien, door al die mooie spulletjes.

Wat bedoel je met verzendkosten?

Van gruh'n (waar ligt dat???) naar antwerpen?

Want dan ben ik wel kandidaat...



s.


nou ja, de verzendkosten van hier naar daar... grun'n is de manier waarop ze hier Groningen zeggen... en dat ligt boven in nederland....

verzenden zal een paar euro zijn...

je bent de eerste... dus wat mij betreft...
ga nu pitten, we maken de deal later af,. ze zijn gereserveerd voor jou!

gr
@je

ziekdier
26 november 2009, 07:38
welke gibson neger????:soul:

@je

ik heb hem al gevonden....

http://www.youtube.com/watch?v=DzxV1_ZGj4w

Hedge
26 november 2009, 08:45
Doe mij even het adres van jouw sinterklaas. Zulke mooie spullen wil ik ook wel van hem krijgen.

Ziet er goed uit, zijn echt dingen waar je veel plezier van zult krijgen.

Ewoud Kuijt
26 november 2009, 13:13
Ziekdier, je hebt pm.

Marcel61
26 november 2009, 13:23
ik heb hem al gevonden....

http://www.youtube.com/watch?v=DzxV1_ZGj4w

Alle gekheid op een stokje, hier een "how to" video:

http://www.youtube.com/watch?v=17x3JLq0omY

snaarplukker
26 november 2009, 14:30
Doe mij even het adres van jouw sinterklaas. Zulke mooie spullen wil ik ook wel van hem krijgen.

Ziet er goed uit, zijn echt dingen waar je veel plezier van zult krijgen.

Sinterklaas
Sinterklaashof 1
5670 NA Nuenen:sssh:

gengar
26 november 2009, 14:41
ooohhhhhh!!! ik heb 3 dagen geleden al een pm gestuurd ziekdier. Dat is niet eerlijk!

Het is je gegund Stijn;)

ziekdier
26 november 2009, 17:42
Ziekdier, je hebt pm.

hoi ewoud,

je bent sowieso al te laat... sorry...


gr

@je

ziekdier
26 november 2009, 17:45
ooohhhhhh!!! ik heb 3 dagen geleden al een pm gestuurd ziekdier. Dat is niet eerlijk!

Het is je gegund Stijn;)

tja, je was idd eerder maar ik had niet gezien dat ik een pm had... ik dacht dat ik wel een mail zo krijgen als ik een pm had...


dus nu heb ik een beetje een dilemma... alhoewel je zelf al aangeeft dat je het geen probleem vind dat Stijn hem krijgt...

dus, Gengar... geen probleem?

sorry!

@je


ik kan het setje nog splitsen maar of dat nou zo handig is??

ziekdier
26 november 2009, 17:51
Doe mij even het adres van jouw sinterklaas. Zulke mooie spullen wil ik ook wel van hem krijgen.

Ziet er goed uit, zijn echt dingen waar je veel plezier van zult krijgen.


mijn sinterklaas heet "sociaal plan"..... of ontslagvergoeding zoals je wilt...


ik moet wel zeggen dat deze spulletjes de pijn zeer zeker draagbaar maakt...;).


maar probeer het eens op www.sinterklaas.es :soinnocent:

Mathidal
26 november 2009, 18:18
mijn sinterklaas heet "sociaal plan"..... of ontslagvergoeding zoals je wilt...


ik moet wel zeggen dat deze spulletjes de pijn zeer zeker draagbaar maakt...;).


maar probeer het eens op www.sinterklaas.es :soinnocent:

Sinterklaas en een eigen website... waar gaat het toch heen? :D
Ik dacht eerst dat je een grapje maakte. :o

Ewoud Kuijt
26 november 2009, 21:19
hoi ewoud,

je bent sowieso al te laat... sorry...


gr

@je

Geeft niks. Ik zag 'm vandaag pas dus ik dacht ik probeer het gewoon.

ziekdier
26 november 2009, 23:10
Sinterklaas en een eigen website... waar gaat het toch heen? :D
Ik dacht eerst dat je een grapje maakte. :o

haha

dat deed ik ook maar zag tot mijn stomme verbazing dat het een echte website is....

www.depaashaas.nl kan niet uitblijven dan he? :???:

gr
@je

ziekdier
26 november 2009, 23:11
Geeft niks. Ik zag 'm vandaag pas dus ik dacht ik probeer het gewoon.

niet geschoten is altijd mis....

gr
@je

stijnkenens
26 november 2009, 23:29
hey gengar, merciekes.

no hard feelings, I hope...


@ ziekdier: pm.


s.

gengar
27 november 2009, 14:47
nee hoor Stijn, ik kan het altijd goed vinden met onze zuiderburen! Misschien omdat ik in brabant woon, dan mag je ook niet meedoen met de hollanders...

ziekdier
28 november 2009, 08:32
gisteren een fijn pakketje met EMG's ontvangen... en mijn topjes...

http://img.photobucket.com/albums/v171/streetmusic/hout1.jpg
spalted curly maple....


http://img.photobucket.com/albums/v171/streetmusic/hout2.jpg
quilted maple, als het goed is vallen die plekken buiten de body....


http://img.photobucket.com/albums/v171/streetmusic/hout3.jpg
curly maple


nu alleen nog mijn hout uit duitsland waar mijn swamp ash body's bij zitten en dan kan ik aan de slag...

gr
@je

Cocobolo
28 november 2009, 09:40
dat zijn een paar hele mooi stukjes hout! Die sinterklaas is niet alleen een kindervriend ;)
(is Sinterklaas eigenlijk ook in Belgie bekend en gevierd?)

ziekdier
28 november 2009, 09:53
dat zijn een paar hele mooi stukjes hout! Die sinterklaas is niet alleen een kindervriend ;)
(is Sinterklaas eigenlijk ook in Belgie bekend en gevierd?)

volgens mij wel... zal vast wel bevestigd worden door een zuiderbuur...

@je

Ike57
28 november 2009, 09:57
Allemachtig. Die ouwe Sint heeft het goed met jou voor!!

Straks ook nog een keer een kadorondje met de Kerst ???

Mooi holt mien jong :D

Mathidal
28 november 2009, 11:12
dat zijn een paar hele mooi stukjes hout! Die sinterklaas is niet alleen een kindervriend ;)
(is Sinterklaas eigenlijk ook in Belgie bekend en gevierd?)

Ja, maar dan op zes december. :D

Cocobolo
28 november 2009, 12:01
Ja, maar dan op zes december. :D

aha, natuurlijk....hij is immers tot en met 5 december bij ons :seriousf:

McVenco
28 november 2009, 13:31
en mijn topjes...

<plaatje>
spalted curly maple....

<plaatje>
quilted maple, als het goed is vallen die plekken buiten de body....

<plaatje>
curly maple

Wat een vreselijk lekkere topjes zijn dat zeg! Waar heb je die gekocht?

ziekdier
28 november 2009, 15:24
Allemachtig. Die ouwe Sint heeft het goed met jou voor!!

Straks ook nog een keer een kadorondje met de Kerst ???

Mooi holt mien jong :D


ik hoop het wel... je weet maar nooit.... maar ik ben bang dat dit het wel zo'n beetje was.... alsof het niet genoeg is...

ik heb nog wat onderdelen besteld hier en daar die onderweg zijn. ik wacht nog op een paar wilkinson bruggen en een paar earvana nuts.

ik heb vandaag nog wel een bankschroefje gekocht. was eigenlijk op zoek naar een bepaald type freesje maar die hadden ze niet... ik had bijna die vise van stewmac gekocht maar vond hem net te duur... en dit werkt naar mijn idee net zo goed.


http://img.photobucket.com/albums/v171/streetmusic/DSCF0655.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v171/streetmusic/DSCF0657.jpg

let niet op die richwood, dat is een reparatie projectje voor een bekende..


en ja he, dat hest goud zoin dat het mooi holt is..


gr

@je

ziekdier
28 november 2009, 15:26
aha, natuurlijk....hij is immers tot en met 5 december bij ons :seriousf:

hahaha, ja het is al praktisch onmogelijk dat hij op 5 december in heel nederland zijn ding doet, laat staan ook belgie er nog bij te moeten doen... arme man...


@je

ziekdier
28 november 2009, 15:35
Wat een vreselijk lekkere topjes zijn dat zeg! Waar heb je die gekocht?

die topjes heb ik in canada gekocht bij Frasier Valley fine woods.

http://www.fine-woods.com/index.html

op ebay heet hij fine_woods.

op de website staan de prijzen in US$ en op ebay meestal canadese $. maakt niet zoveel uit, volgens GWK converterlijst staat de US$ op 0.62 eurocent en de can$ op 0.58 eurocent.

het verzenden is wel wat aan de hoge kant maar als je het via surface mail doet valt het nog mee... het is alleen een week of 7-8 onderweg... dus het is maar wat je wilt...

mijn topjes kosten bij elkaar nog geen 100 canadese dollars en er kwam 75 can. dollars overheen.

dus 175x 0.58 is 100 euro. wel kreeg ik nog een naheffing van Ali baba...of één van die andere 40 rovers van de belastingdienst... 24 euro.

dus al met al, nog niet duur vind ik...

die quilted top is niet zo dik, 4 mm, die spalted is 1 cm dik en de gewone flame is 2,5 cm dik.

gr
@je

ziekdier
28 november 2009, 15:40
oh ja, de music maker nr 11 is uit en mijn interview voor de "knutsel" rubriek staat er in...


gr
@je

McVenco
28 november 2009, 16:00
mijn topjes kosten bij elkaar nog geen 100 canadese dollars en er kwam 75 can. dollars overheen.

dus 175x 0.58 is 100 euro. wel kreeg ik nog een naheffing van Ali baba...of één van die andere 40 rovers van de belastingdienst... 24 euro.

dus al met al, nog niet duur vind ik...

Da's niet overdreven duur nee. Bij Fijnhout Amsterdam kost een bookmatch flame maple top op viool-grootte al tegen de 100 euro.

jan jansen
28 november 2009, 16:35
Da's niet overdreven duur nee. Bij Fijnhout Amsterdam kost een bookmatch flame maple top op viool-grootte al tegen de 100 euro.

ze kunnen zo bij de belastingdienst gaan werken...;);)

Cocobolo
28 november 2009, 16:55
ik heb ook een keer bij fine woods gekocht. Is me prima bevallen. Je moet even goed puzzelen wat er op Ebay staat zodat je eigenlijk direct meerdere topjes in 1 keer kunt kopen. Ik had (omgerekend) voor ruim 500 euro gekocht en omdat de dure shipping dan verdeeld wordt over meerdere topjes, viel het me erg mee. Een flame-maple topje kwam op ongeveer 45 euro. Ik had ook wel duurdere topjes maar die zijn dan ook onvoorstelbaar mooi. Dus als je kunt : probeer direct wat meer tegelijk te kopen. Hout kan toch alleen maar duurder worden...

ziekdier
28 november 2009, 17:20
ik heb ook een keer bij fine woods gekocht. Is me prima bevallen. Je moet even goed puzzelen wat er op Ebay staat zodat je eigenlijk direct meerdere topjes in 1 keer kunt kopen. Ik had (omgerekend) voor ruim 500 euro gekocht en omdat de dure shipping dan verdeeld wordt over meerdere topjes, viel het me erg mee. Een flame-maple topje kwam op ongeveer 45 euro. Ik had ook wel duurdere topjes maar die zijn dan ook onvoorstelbaar mooi. Dus als je kunt : probeer direct wat meer tegelijk te kopen. Hout kan toch alleen maar duurder worden...

ja klopt, ze hebben een soort kortingsregeling als je meerdere stukken hout koopt.

We are offering a supersized 70% shipping discount for each additional combined action during the 7 days allotted time for combining.

The biggest shipping price applies; from that point on all additional shipping is discounted by a MINIMUM of 70%.
Please do not remit any payments during this period. Once a payment is received we will not combine any further.

If you're done combining before the allotted 7 days are up, please send us a request for the combined total.
Due to the extended time period allowed for combining, we expect payment arrangements to be made within 3 days of receiving the combined total.



wat er volgens mij op neer komt dat de hoogste verzendkosten als hoofdbestanddeel gelden, dat zal dus van het zwaarste pakket zijn. Van additionele aankopen zullen de verzendkosten met minimaal 70% gereduceerd worden. Over een periode van 7 dagen na de eerste aankoop kan je nog hout bijkopen en dat zal dan als 1 pakket verstuurd worden. tijdens deze periode geen betalingen doen. als je alles hebt gekocht ( op ebay dus via de buy it now optie) moet je een email sturen met een verzoek voor het totaal bedrag.. na het antwoord op de totaal vraag, dient de het geld binnen 3 dagen betaald te worden.

beetje ingewikkeld maar op zich een goeie deal. zoals cocobolo zei, als je meer koopt kun je de verzendkosten verdelen over meerdere topjes verdelen.

gr
@je

stijnkenens
28 november 2009, 20:09
Ik heb zo'n bnkvijs van stewmac, die grote rode, maar dan in't groen.

Ik heb het me nog geen moment beklaagd. Daar kan niets tegenop.

Het kost wel wat, maar je hebt er je leven lang plezier van, ik weet niet of je dat van het stanley vijsje ook zal kunnen zeggen...

Maar soit, keuzes maken, dan zou ik ook voor hout en onderdelen gaan...



s.

ziekdier
28 november 2009, 22:42
Ik heb zo'n bnkvijs van stewmac, die grote rode, maar dan in't groen.

Ik heb het me nog geen moment beklaagd. Daar kan niets tegenop.

Het kost wel wat, maar je hebt er je leven lang plezier van, ik weet niet of je dat van het stanley vijsje ook zal kunnen zeggen...

Maar soit, keuzes maken, dan zou ik ook voor hout en onderdelen gaan...



s.

hee Stijn, het zal ook best zijn dat die van stew langer mee zal gaan. maar zoals je zegt, eerst hout en onderdelen...

ik ga er van uit dat ik toch op z'n minst een jaartje plezier zal hebben van het stanley bankschroefje...

ik vond het wel een mooi alternatief....

ach misschien bestel ik er ooit nog wel een...

gr
@je

stijnkenens
25 december 2009, 18:32
Zoek de laatste aanwinst ...

http://i475.photobucket.com/albums/rr111/stijnkenens/gereedschap/DSC07630.jpg

Nog eens merciekes.



s.

ziekdier
25 december 2009, 22:27
Zoek de laatste aanwinst ...







ik zie ze, ik zie ze....

graag gedaan! hoop dat je ze gaat gebruiken!

gr

@je


prettige dagen enzo!

jan jansen
26 december 2009, 10:41
Zoek de laatste aanwinst ...

http://i475.photobucket.com/albums/rr111/stijnkenens/gereedschap/DSC07630.jpg

Nog eens merciekes.



s.

Alleen die verstelbare moersleutels glimmen nog...dus ..:seriousf::seriousf:

Zjef
26 december 2009, 10:52
Alleen die verstelbare moersleutels glimmen nog...dus ..:seriousf::seriousf:

De rondelletjes ook :chicken:

stijnkenens
26 december 2009, 11:08
hela, hela, geen commentaar op mijn gereedschap hé.

Die moersleutels, tja, zo vaak heb je die niet nodig in gitaarbouw natuurlijk.
Er zit veel 2ehands gereedschap bij, altijd op zoek op rommelmarktjes en kringwinkels...


En die rondelletjes:

Heel handig om een mal een beetje groter af te tekenen, als ik dan telkens moet gaan zoeken ...

http://i475.photobucket.com/albums/rr111/stijnkenens/panormo/aftekenenmal.jpg


s.

jan jansen
26 december 2009, 11:23
[QUOTE=stijnkenens;2239308]hela, hela, geen commentaar op mijn gereedschap hé.

haha..nee hoor..ik heb zelf een hoop spul dat minimaal 40 jaar oud is(van mijn opa geerfd..)maar het was nav dit:

Zoek de laatste aanwinst ...

JJ

stijnkenens
26 december 2009, 11:27
ha ok,
nee, ik heb van ziekdier de understring radius dingetjes gekocht, omdat hij die 2x had.

Vond het wel een leuke foto zo tussen al het gereedschap.


s.

ziekdier
26 december 2009, 11:41
ha ok,
nee, ik heb van ziekdier de understring radius dingetjes gekocht, omdat hij die 2x had.

Vond het wel een leuke foto zo tussen al het gereedschap.


s.

per ongeluk dubbel besteld....

grappig... ik heb ook nog veel gereedschap van mijn opa...

valt wel op, handige opa's met gereedschap en gitaarbouwende kleinkinderen...zit toch in het bloed dan he?


gr

@je