PDA

View Full Version : Melodic solo : video



Robbert v.d. Hanenberg
25 november 2009, 17:06
Van de week weer ff opgenomen.

http://www.youtube.com/watch?v=V1NawlGmawM

Grtz,


Robbert

allonso1990
25 november 2009, 17:44
wow, sick man! geweldige sound en helemaal goed spel!:o

Jedeel
25 november 2009, 17:47
Mooi...mooier... en mooist!!!!!

Guitarfreak
26 november 2009, 00:15
Ik stop met gitaren, hier valt niet tegen op te boksen. Goed werk:) Er-rug goed gespeeld!!

Ibanez666
26 november 2009, 10:08
Klinkt erg goed! Valt me alleen op dat je altijd op de zelfde heftige manier je vibrato doet in je filmpjes. Is daar een reden voor? (klinkt wel gewoon goed hoor).
Ik zelf gebruik altijd zeer milde tot heftige om wat meer nuances te krijgen.

Robbert v.d. Hanenberg
26 november 2009, 19:57
Thanks!

Ibanez666: Voor m'n werk speel ik vaak covers en gebruik ik vaak ook 'n wat 'milder' vibrato. Studio idem
Probeer 't vaak aan te passen aan 't genre, wat 't beste of mooiste 'blend' zeg maar. Als 't op instrumentale stukken aankomt hou ik van 'n wat meer expressief vibrato, soms ook niet, ligt aan het stuk, gaat meestal automatisch.

Ibanez666
26 november 2009, 19:59
Thanks!

Ibanez666: Voor m'n werk speel ik vaak covers en gebruik ik vaak ook 'n wat 'milder' vibrato. Studio idem
Probeer 't vaak aan te passen aan 't genre, wat 't beste of mooiste 'blend' zeg maar. Als 't op instrumentale stukken aankomt hou ik van 'n wat meer expressief vibrato, soms ook niet, ligt aan het stuk, gaat meestal automatisch.

Bij dit nummer past het heel goed, maar het viel me gewoon op bij de meeste filmpjes die ik tot nu toe gezien heb. Kan ook gewoon zo zijn dat het me het meeste is bijgebleven :)

Thiez
26 november 2009, 20:05
zeer netjes gespeeld! je andere videotjes zijn ook gaaf trouwens.

Robbert v.d. Hanenberg
26 november 2009, 20:10
Thanks!

Ibanez666: Met coveren of commercieel studiowerk neig ik vaak meer naar 't wat Lukather-achtige, blend altijd lekker, met instrumentaal werk (meeste filmpjes) idd 'n wat wijder expressiever vibrato.

Ibanez666
26 november 2009, 21:32
Thanks!

Ibanez666: Met coveren of commercieel studiowerk neig ik vaak meer naar 't wat Lukather-achtige, blend altijd lekker, met instrumentaal werk (meeste filmpjes) idd 'n wat wijder expressiever vibrato.

Hoe dan ook, het klinkt allemaal erg lekker :)

Fusion
26 november 2009, 23:47
Dat is ontzettend mooi gespeeld zeg!!!

Riky
27 november 2009, 18:26
wederom erg cool! Mooie aparte opbouw in je solo. Erg orgineel.
Tof om naar te luisteren!!