PDA

View Full Version : Eighties Something Solo TG backing



allonso1990
25 november 2009, 16:37
Na mijn vorige topic, de metal ballad heb ik vooral op de sound proberen te letten en heb ik het even losgelaten op een track van Total Guitar:)

http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=1005940&songID=8389470

Het is opgenomen via de boss me50 --> USB met een guitarlink, waardoor de mix en dynamiek verre van optimaal zijn.

tips en verbeterpunten zijn altijd welkom!;)

covermark
25 november 2009, 19:10
Ik vind het best mooi Alonso. Mooie nootkeuze, je blijft wel behoorlijk in de onderste registers "hangen" en dat wreekt zich een beetje in de mix ten opzichte van je geluid. Beter als zo kan ik het niet zo 1-2-3 verwoorden. Je toon op zich is behoorlijk goed.

allonso1990
25 november 2009, 23:06
dank u!:) achteraf gezien is het idd wat te veel in de lage regionen. waarom ik dat deed blijft ook maar de vraag? mooi om te horen dat de sound nu beter is:D

Solidarnosc
20 december 2009, 00:14
Vind het erg lekker klinken. :D

Solidarnosc.

Stratman70
21 december 2009, 12:25
ME-50.... ja dat hoor je wel (zeg ik met een brede glimlach, want zo heb ik vroeger ook opgenomen en het geluid is herkenbaar.)

Op een enkel foutje na, vind ik je spel erg smaakvol. Inderdaad goede notenkeuze. Ook de opbouw is goed.
Ga zo door!

allonso1990
21 december 2009, 12:40
thanks voor de reacties! een dezer dagen waag ik weer een poging over een andere rock ballad:)

wat de me-50 betreft, het is leuk voor thuis enz. maar ik ben eigenlijk op zoek naar losse pedaaltjes, kost alleen wel wat meer geld:dontgeti: