PDA

View Full Version : AG Vlaanderen: bijeenkomst December 2009



Laser
24 november 2009, 17:36
We nemen de draad weer op van de bijeenkomsten voor akoestische gitaristen:

op zaterdag 19 december 2009 om 17 uur: jamsessie, bijpraten, uitwisselen, van elkaar wat opsteken.
Alle niveau's en stijlen zijn welkom, steelstring of nylon, maakt niet uit.

Waar?
Het Vinne, Ossenwegstraat 70, 3440 Zoutleeuw (voor de GPS - gebruikers ;) )

Als je nog vragen hebt: mailtje naar guitarfun.s(ad)gmail.com
(vervang (ad) door @)

Zorg dat je erbij bent! :noob: :B:loveserenade:

hendrix2
24 november 2009, 19:15
Ik maak er even een sticky van.

Laser
24 november 2009, 19:36
Dank je! :supercool:

Mathidal
24 november 2009, 20:45
Het is niet ad, maar at. :D

Wel in mijn buurt, maar ik weet niet of ik wel zal gaan. ;)

Ik ben wel beschikbaar, maar weet niet of het wel zinnig is om erheen te gaan. :D

Laser
10 december 2009, 21:10
Of het zinnig is?
Wat bedoel je met zinnig? De "zin" vul je zelf in.

Wie zich engageert en openstelt kan wat opsteken of wat delen.
Alles kan voor wie de gelegenheid te baat neemt. Daar doen we het voor.

:B

Mathidal
10 december 2009, 21:19
Voor een koekje en een koffietje kan ik thuis ook terecht. Maar ik hebt niet echt plannen om te komen. :)

M Kactus
11 december 2009, 07:54
Voor een koekje en een koffietje kan ik thuis ook terecht. Maar ik hebt niet echt plannen om te komen. :)
Lees anders eerst eens over de editie van vorig jaar voor je zo afwijzend reageert op die van dit jaar. Het is echt meer dan een koekje en een koffietje.
Ik zit echter alweer (hopelijk voor de laatste keer!) in een verhuizing en ik weet nog niet of ik ga deelnemen. Maar het zou best eens kunnen dat ik eventjes ga langswippen. Ik duid het alvast aan :)

Blend
15 december 2009, 16:48
Er gaan zeker geen Hollanders heen? Dan zou ik ook wel willen (meerijden).

Laser
25 december 2009, 13:57
De sticky mag er wel af nu,
dank je!

De volgende data voor de maandelijkse bijeenkomsten worden in januari vrijgegeven.

;)

Mathidal
25 december 2009, 16:56
Alvast excuses voor mijn vorige berichtjes. Ik wist niet goed wat het evenement was en ik wist ook niet hoe ik informatie erover kon terugvinden. :makeup:

Prettige Kerst!

Blend
25 december 2009, 18:34
Was ' tnog wat, die meeting?

Laser
26 december 2009, 00:01
Of een bijeenkomst wat wordt hangt af van wat eenieder inbrengt.
Deze keer waren we met weinig (4): sneeuw en ijs hebben verschillende mensen thuisgehouden. Het was soms gevaarlijk op de weg.

Het begon met eenvoudige meezingers - één zanger, twee gitaren. Gezellig en nieuwe ideeën opgedaan.

Later gingen we meer de picking toer op: de meest beslagen pickers - David en Mick - bouwden de ene medley na de andere, nummers van Jacques Stotzem kwamen er af en toe tussen, Fraight Train werd er in alsmaar sneller tempo doorgejaagd, Duelling Banjo's in stereo uitgevoerd, en de acoestische Eric Clapton nummers werden in 'kwisvorm' (see if you can spot this one ) achtereen gespeeld.

Het werd niet té laat omdat eenieder ook veilig terug wilde naar huis; maar evenzeer was iedereen het erover eens dat dit beter is dan op ons eentje thuis nummers spelen.

Conclusie: iedereen wil dit op regelmatige basis meemaken.

Vandaar: de data voor de volgende maanden nog opgezocht ( nu eens in de week, dan weer op een zaterdag om meer mensen de kans te geven erbij te zijn) en in januari doorgegeven.

Wie interesse heeft: stuur een mailtje naar guitarfun.s@gmail.com met de vemelding van je naam, en het feit dat je graag op de hoogte wordt gehouden van de data van volgende bijeenkomsten.

Ook hier op het forum worden de data nog vermeld.

Zorg dat je erbij bent!

;-)

Prettige feestdagen aan iedereen!

hendrix2
26 december 2009, 10:34
Discussie ontkleeft.

Fijn dat jullie weer een leuke tijd hadden.

Is het ook de moeite om er eens bij te zijn als je niet echt thuis bent in het fingerpicken?

Laser
26 december 2009, 10:39
Is het ook de moeite om er eens bij te zijn als je niet echt thuis bent in het fingerpicken?

Zeker!
Het gezegde 'Pickers have more fun' is met een korreltje zout te nemen :crazyhappy:
ook strummers, slashers, tappers, plukkers, tokkelaars, ... hebben er plezier aan!

Dank je voor het ontkleven.

Strummer
26 december 2009, 18:42
Ik heb ook wel interesse maar Zoutleeuw is echt wel ver voor mij :(