PDA

View Full Version : Trigger Finger 26-11-09 in Atak



Riky
24 november 2009, 08:29
Donderdag speelt Trigger Finger in Atak in Enschede. Ik ga ze eindelijk een keer live zien. Vind het een behoorlijk vette band en live schijnen ze super te zijn.

Zijn er nog meer mensen die er heen gaan?

rickert
24 november 2009, 08:34
Mij te ver! Heb ze 2x live gezien dit jaar, tip: oordoppen mee!:D

Herman
24 november 2009, 10:19
Ik ben benieuwd wat de reacties worden, ik ga met een maat naar ze toe in Vera 10december.

don marco
24 november 2009, 10:52
Een van de beste, zoniet DE beste band van belgië.. Een muur van geluid komt op u af! (tip : oordoppen, want t staat altijd loeihard!)

enjoy!!

DeadHerring
24 november 2009, 11:08
idd, zijn live nog veeeeeel veel beter dan op cd, IMO live ook de beste band van belgië, zeker Ruben Block... da's voor mij een van de beste live artiesten die er zijn, gewoon.

Op cd vind ik ze eerlijk gezegd wel goed, maar niet super. Maar ik heb ze ook live gezien voor ik ooit de cd kocht. Dat kan mijn mening wel beinvloeden.

allochthomas
24 november 2009, 14:50
ik ga ze al live op speedfest zien:D

pannekoek
24 november 2009, 14:53
ah! lijkt me vet! heb ze vorige week dinsdag gezien in het voorprogramma van deep purple! en ik was behoorlijk onder de indruk.

erg gave band:blast:

Rene88
24 november 2009, 17:24
ah! lijkt me vet! heb ze vorige week dinsdag gezien in het voorprogramma van deep purple! en ik was behoorlijk onder de indruk.

erg gave band:blast:

Ik was daar ook :blast:

En inderdaad, ze lieten een enorme indruk achter, had er nog nooit van gehoord :chicken:
Als ze een keer in de buurt spelen ga ik er zeker heen :ok:

Amp
25 november 2009, 10:31
Wij spelen met mijn band Daybroke (http://www.daybroke.com/) in het voorprogramma, super veel zin in! Ook erg benieuwd naar Triggerfinger zelf.. Tot morgen!

Roda_Joep
26 november 2009, 20:45
Aah Triggerfinger vind ik wel een aanrader :) heb ze afgelopen zomer zien spelen op Nederweer Live Open Air. Super! (of zoals de zanger zou zeggen: waanzinnig!)

rufus
27 november 2009, 15:37
Ik heb hen al 7 keer zien spelen, ze stellen gewoon nooit teleur.
Echt een topgroep, zetten altijd een prestatie neer op het podium.

Riky
27 november 2009, 16:05
Ben net terug. Damn het was echt achterlijk vet zeg!! Gewoon super tof! Perfect geluid ook. Opzich wel hard, maar niet zo hard als ik verwacht had. Oordoppen niet nodig gehad. Verbaas me ook steeds weer hoe mooi geluid atak heeft. Mooi zaaltje.

Heb nog wat foto's van Ruben zn gear. Ga ik straks posten, want heb nu ff geen tijd.

jubei
27 november 2009, 17:29
ik ga ze morgen ook zien op speedfest,gaat leuk worden


maar over de atak,ze hebben daar goed zaal geluid jah.
viel me ook op toen ik daar was voor karma to burn

Riky
30 november 2009, 11:35
Ik ga ze donderdag weer live zien. Dit keer in Luxor in Arnhem mits er nog kaarten zijn. Smaak te pakken:D

Btw ze hebben afgelopen donderdag 4 nieuwe nummer laten horen en die waren erg cool! Verwacht dat ze de beste nummers nog even bewaren dus hun nieuwe plaat gaat vet worden:D

MarkV
30 november 2009, 12:52
Heb nog wat foto's van Ruben zn gear. Ga ik straks posten, want heb nu ff geen tijd.

En? :cheerup:

Riky
30 november 2009, 13:22
beetje erg druk. Ga ze deze dag nog posten!

Riky
30 november 2009, 13:51
nou bij deze:

http://img694.imageshack.us/img694/6418/img0425b.jpg

http://img16.imageshack.us/img16/3995/img0426jz.jpg

http://img6.imageshack.us/img6/4636/img0429l.jpg

geen geweldige foto, maar moest snel zijn. Ze ruimde alles namelijk vrij snel op:)

MarkV
30 november 2009, 15:07
geen geweldige foto, maar moest snel zijn. Ze ruimde alles namelijk vrij snel op:)

Thanks! :ok:

jubei
30 november 2009, 16:14
jah,had die versterkers ook al zien staan op speedfest

maar damn zeg,ze waren inderdaad goed live!
eigelijk hoogtepunt van alles wat ik die dag heb gezien(was ook in van de weinige bands daar die ik nog niet eerder had gezien)als ze over een tijdje weer bij mij in de buurt komen ga ik weer

allochthomas
30 november 2009, 16:57
behoorlijk vette show op speedfest, ik had gelukkige effe vrij kunnen nemen van het tappen(de bier cunsumptie as insane) om vooraan te kunnen staan.