PDA

View Full Version : mag ik even mijn hagstrom GAS wegschrijven ???



bagheera
23 november 2009, 23:32
beste gitaarnetters , beste verslaafden ,

Ja GAS he , een vies beest is dat.
Vandaag zo parazaar eens naar de Hagstrom website gesurft.
Eerst even de super swede bekeken maar hoe graag ik die gitaar ook leuk wil vinden, hij raakt me niet. Hoewel het een geweldig instrument is, ontbreekt er de klik.
Maar goed ik was er dan toch en zie ik daar ineens het woordje " jazz " staan mijn guitar sence is tingeling en ik klik het maar eens aan de eerste modellen waren nogal " niet mis maar ook niet dat " tot ik dan het HJ-800 (http://www.hagstromguitars.com/HJ800.html) linkje aan klikte.
Die gitaar heeft dus wel een laat ons zeggen emotie losgemaakt bij mij.
Ik hou zelf heel erg van jazz muziek ik speel het graag en ik hoor het graag , de lekker plakkerige klank van die gitaren doet me helemaal smelten.
Het uiterlijk van deze gitaar zit helemaal goed, voor mij althans de kleur straalt klasse uit de afwerking geeft de indruk overdacht te zijn.
Het is geen gibson van 3 à 4 duizend euro maar toch.
Je moet de geluidsfragmenten maar eens beluisteren.
Ik heb naar de winkel gebeld en ze kwam op 769 EUR wat haar tot de middeklasse indeelt.
Maar je krijgt wel een resonator fretboard en solid spruce top en maple op de zij en de back.
Mijn jazz gitaar is de epiphone es 175 en die is geweldig ik wil er wel nog gibson pickups in steken maar dat is voor later.
Dit kan er echter niet meer af, mijn vriendin en ik zijn een huis aan het kopen of laat ons zeggen we zijn aan het zoeken achter een huis en dit valt voor het moment onder " je gooit geld weg " :) Er komt nog een versterker aan van 2000 Eur een mooie meyer amp dus dan is het wel welletjes voor de komende maanden.
Maar ik probeer het toch even neer te schrijven, ze zeggen namelijk wel eens : " zit je met iets , schrijf het van je af " . Even zien of die therapie werkt en waar beter om dit te proberen dan op mijn cyber thuis.
Maar hoewel ik mezelf toch alleen ga kwellen met de vraag die ik nu ga stellen , wil ik , of hoop ik dat er hier toch wat nuttige informatie terecht komt voor de in Hagstrom geïnteresseerde gitarist.

Hier komt hij :
Heeft er iemand ervaring met dit Hagstrom model of met een ander Hagstrom model?

barno
23 november 2009, 23:40
niet om je van je Gas af te helpen, maar ondanks de hagstrom hype die ook hier een tijdje geleden woedde: ik heb tijdje geleden es op zo'n 335 model gespeeld, en ik kon me niet vinden in alle lovende commentaren. weinig persoonlijkheid, vond ik. maar zoals gezegd, was een ander model.

vulvasonic
24 november 2009, 00:20
mag ik even mijn hagstrom GAS wegschrijven ???

Nou vooruit dan maar, wat wil je zeggen?
Schrijf het maar van je af.
:soinnocent: