PDA

View Full Version : Simpele versterker..



Jordii
23 november 2009, 19:46
Ik zoek een versterker zonder effecten. (Daar heb ik mijn multi-effectpedaal voor:))
Het budget moet nog verdiend worden :seriousf: Zal iets worden tot de 300 euro.. Ik heb nu zo'n starterspakketversterkertje ( Alden:???: ) dus ik was eens wat aan het rond kijken voor iets nieuws.

arcane
23 november 2009, 19:53
Ik zoek een versterker zonder effecten. (Daar heb ik mijn multi-effectpedaal voor:))
Het budget moet nog verdiend worden :seriousf: Zal iets worden tot de 300 euro.. Ik heb nu zo'n starterspakketversterkertje ( Alden:???: ) dus ik was eens wat aan het rond kijken voor iets nieuws.

Iets meer info graag.

Top of combo
met of zonder fx-loop
nieuw of 2e hands
transistor of buizen
thuisgebruik of band

etc.

robert-gitarist
23 november 2009, 20:02
Ook wel handig om te vermelden is het soort mzuiek wat je luisterd of speeld.
Welke eisen heb je nog meer? Bijv. hoeveel kanalen je gebruikt. Een titel als simpele versterker kunnen we echt niks mee. voor de een is een combo of top met een kanaal simpel, voor de ander is een combo of top oid. met twee kanalen simpen ;)

robert-gitarist
23 november 2009, 20:03
transistor of buizen

Gezien het budget, een transistor ;) een buizenbak heb je niet voor rond de 300 euro. Heel misschien tweedehands bijv. een peavey maar daar houd het denk ik ook wel z'n beetje bij op. Nieuw heb je geen buizenversterker voor 300 euro. Ja een Zves nano of ander klein grut ;)

Jordii
23 november 2009, 20:04
Thuisgebruik, transistor, combo, ik denk nieuw.. Fx loop?

Jordii
23 november 2009, 20:09
Ook wel handig om te vermelden is het soort mzuiek wat je luisterd of speeld.
Welke eisen heb je nog meer? Bijv. hoeveel kanalen je gebruikt. Een titel als simpele versterker kunnen we echt niks mee. voor de een is een combo of top met een kanaal simpel, voor de ander is een combo of top oid. met twee kanalen simpen ;)

Oh, sorry :seriousf: met simpel bedoelde ik geen effecten. En volgensmij zitten er op mijn huidige versterker geen kanalen.

robert-gitarist
23 november 2009, 20:16
En dan nog even graag je muziek voorkeur ;)


Jaja, we komen er uiteindelijk nog wel...:seriousf:

Thiez
23 november 2009, 20:17
peavey deuce. Is een buizenbak maar geweldig ding en ze kosten geen drol.

Jordii
23 november 2009, 20:18
Rock enzo :rockon:, maar ik heb er dus geen effect op nodig.
Sorry dat ik zo weinig heb vermeld in het oorspronkelijke bericht:stop:

Midwolda
23 november 2009, 20:19
Voor 300 euro kun je een pracht-combo voor thuis kopen,
maar dan zou ik toch nog steeds tweedehands gaan.
Mijn 1993 Fender Princeton Chorus is transistor, 2x25W stereo eindversterker,
2x10" speakers, 2 kanalen, mono en stereo FX-loop, headphone/line-out,
reverb en stereo chorus, footswitch, en dat alles voor E.185,-.
Ziet er prima uit, perfecte Fender-sound, en nog draagbaar ook.
Hoho, deze is niet te koop hoor, maar even als voorbeeld.

DeadHerring
24 november 2009, 08:46
Orange Tiny Terror, no frills, just rock.

ekkybedmond
24 november 2009, 19:44
Ik zoek een versterker zonder effecten. (Daar heb ik mijn multi-effectpedaal voor:))
Het budget moet nog verdiend worden :seriousf: Zal iets worden tot de 300 euro.. Ik heb nu zo'n starterspakketversterkertje ( Alden:???: ) dus ik was eens wat aan het rond kijken voor iets nieuws.

Hughes & Kettner Tube 20 of vergelijkbaar. 2de hands.

:strat: