PDA

View Full Version : andere brug 2



green_day
8 april 2003, 19:14
Zoals je vast wel weet heb ik dus een fatstrat met zo'n grappige floyd rose tremolo.. nou, daar wil ik wel graag vanaf. Ik had laatst al het gekke idee om stagplaat en alles te veranderen, maar dat stel ik nog mooi ff uit. Ik wil er graag een andere brug opzetten, een normale strat-brug, wat zou makkelijker te monteren zijn: een strat-tremolo brug, of een hardtail. Ik denk dat ik beter de strat-tremolo kan kopen, omdat ie ook vooraan die tweepunts bevestiging heeft. Is dit praktisch mogelijk?

green_day
8 april 2003, 20:02
komop is er niemand die het weet? :sad:

BLOK182
8 april 2003, 20:07
Ik ben bang dat het niet gaan passen, zo'n floyd rose neemt veel meer plaats in beslag als een gewone trem. Je kan hem wel half blokken, dus een stukkie hout eronder stokken, zodat ie niet meer zweeft en werkt als een normale strat tremolo (dus alleen divebomben).

green_day
8 april 2003, 20:09
Op 2003-04-08 20:07, schreef BLOK182:
Ik ben bang dat het niet gaan passen, zo'n floyd rose neemt veel meer plaats in beslag als een gewone trem. Je kan hem wel half blokken, dus een stukkie hout eronder stokken, zodat ie niet meer zweeft en werkt als een normale strat tremolo (dus alleen divebomben).

ja dat heb ik al gedaan met een paar veren, maar zoon floyd ligt voor een deel tog gewoon over de body heen, en niet volledig in een gat, anders zou dat idd niet gaan passen. maar ik weet et niet zeker :razz: