PDA

View Full Version : DVD Project



Harald
21 november 2009, 23:14
Afgelopen tijd bezig geweest met een instructie-dvd met kerstliedjes, samen met Eltjo Haselhoff en Hans Laduc, en nu voor het eerst iets van de opnames gezien... Erg leuk project om te doen, ben zelf heel benieuwd hoe de dvd er in zijn geheel uitkomt :)

Een teaser, en meer info zijn hier te vinden:

http://www.youtube.com/watch?v=6By7T5aLals

http://www.peghead.nl/kerstdvd/ (http://www.peghead.nl/kerstdvd/)

't is een beetje spam, maar ik ben hier toch ook wel heel happy mee! Zo'n dvd project is een eerste voor mij. Is weer heel anders om te doen dan een cd.

HenryCrun
21 november 2009, 23:33
Heb hem al besteld, ben zeer benieuwd.

Kim Wilson
22 november 2009, 00:09
Cool, Harald! Dus daar was je zo druk mee. Ziet er zeer profi uit, en ga hem t.z.t. zeker bestellen!

LaurentB
22 november 2009, 11:00
Zeg, waarom hebben jullie die partijen ondersteboven ingespeeld? Is dat vanwege de betere bloedsomloop in de hersenen?

Maar mooi gedaan!

Harald
22 november 2009, 11:06
Bedankt! Laurent, heb je nou nog niet in de gaten dat ik je monitor op zijn kop gezet heb toen ik op bezoek was :seriousf:

LaurentB
22 november 2009, 11:17
Hoor ik het trouwens goed dat er op de Schramml nu stalen snaren zitten?

Harald
22 november 2009, 11:22
Nope, is dezelfde opname. Misschien heeft Eltjo er nog aan gesleuteld qua mastering.

Jedeel
22 november 2009, 11:47
Is weer heel anders om te doen dan een cd.
Zou ook nog wel mooi zijn om de cd uit te brengen met akoestische kerstmuziek :mmmm:

Harald
22 november 2009, 12:06
Two for the price of one! De stukken staan er ook als mp3 op, speciaal voor dat doel :)

ensa
22 november 2009, 12:16
ga de dvd bestellen:noob:

Jedeel
22 november 2009, 12:50
Two for the price of one! De stukken staan er ook als mp3 op, speciaal voor dat doel :)

Mooi!!! DVD is besteld!!!:)

YB
22 november 2009, 16:54
Haha Harald, die allerlaatste blik is briljant!

Harald
22 november 2009, 17:21
Yep, maanden op geoefend! :seriousf: Maar ik neem aan dat Eltjo het om die reden op het eind van het filmpje heeft gezet. (en stiekem vind ik dat ik dat rifje ook heel aardig verzonnen heb trouwens :sssh: ) Mensen als Francis Goya en Richard Clayderman verkochten in de 70/80iger jaren trouwens heel wat platen doordat ze heel mooi in de camera konden kijken. Tenminste, ik neem aan dat het daar aan lag. Aan de muziek kan het nauwelijks gelegen hebben hoop ik :makeup:

Maar ook het einde een beetje theatraal doen, ben ik voor liveuitvoering op een gegeven moment wel op gaan letten. Viel me bij Tommy op dat hij daar altijd heel duidelijk in was, en dat werkt voor het publiek toch beter... Beetje het idee in die Mozart film, dat Salieri tegen Mozart zegt dat hij op een einde een paar goede paukenslagen moet zetten zodat het publiek het ook snapt...

soup
22 november 2009, 19:21
Knap gedaan, ik vind het allemaal heel erg klassiek (:lovelove:) klinken wat erg mooi is.

stoppel
23 november 2009, 00:34
cool erg leuk! maar jesses wat een shirt heeft Eltjo aan zeg. :crazyhappy:

Ik ga hem denk ik ook bestellen, heb ik de komende tijd wat te doen en kan ik met kerst misschien de sfeer erin brengen ;) en voor de prijs hoef ik het niet te laten.

--=HANS=--
23 november 2009, 08:43
Ziet er goed uit Harald! Ik ben niet zo into de kerstmuziek maar misschien moet ik hem dan juist wél bestellen ;)