PDA

View Full Version : Mayfield(nu nog de naam)



Wouturstam
21 november 2009, 18:32
Heeey, wij mayfield zoeken een drummer voor een punkband [:

Denk daar bij in de richting van The Offspring, De humor van blink 182, Sum 41, Alkaline trio,Anti-flag dus kortom punk met wel wat techniek erin, zodat je niet hele tijd het zelfde hoeft te spelen =P

De bas- en gitarist komen uit Tilburg, ik zelf(zanger) uit Zwijndrecht/Dordrecht,

We willen gewoon in het begin even spelen, beetje lol er in hebben en als het allemaal lekker gaat, dan zouden wij dus wel willen gaan beginnen met covers en daarna eigen nummers, sinds die al geschreven zijn(een paar dan),

Wij zelf zoeken beetje niet te ver van breda/tilburg en dordt etcetera gewoon beetje in de buurt zeg maar ^^

Ik zelf ben 18 jaar, de bassist en gitarist zijn beide 21, hierbij maakt leeftijd niet echt uit zolang je maar wel gewoon ritme aan kan geven enzovoort.

Contact:

06-18577470
Msn: pokeyoutilldeath@hotmail.com

Greetz,

Mayfield.

caliban
21 november 2009, 18:45
Bij ons in Landen was er vroeger ook een band die mayfield heette, grappig.
Ik hoop dat jullie beter zijn, maar daar ben ik overtuigd van.

http://www.myspace.com/mayfieldband

Wouturstam
21 november 2009, 18:50
Oh... nahja het is ook zeg maar nog niet de vaste naam =P we willen misschien heel onorgineel gaan doen maar het Mayfield 75 gaan maken maar sinds ik dat nog heb besproken, met de andere 2, eerst dat even overleggen xD want hun bestaan nog wel enzovoort?

Wouturstam
23 november 2009, 15:22
Bumpbumpbump