PDA

View Full Version : Tommasini stelt zich voor.



Tommasini
21 november 2009, 17:50
Hallo mensen,

Ca. 1 jaar geleden ben ik, na een pauze van 47 jaar, op 59-jarige leeftijd weer enthousiast begonnen met gitaar spelen (van mijn 11de -12de jaar heb ik op de muziekschool gitaarles gehad) . 1 jaar geleden ging het bedrijf waar ik werkte failliet, dus toen stond ik plotseling op straat en kreeg ik zeer veel vrije tijd. Omdat één grote hobby (mijn andere hobby is fietsen: Tommasini is het merk van mijn op maat gemaakte titanium racefiets) te weinig voor me is, heb ik een 2dehands Lakewood M-14 gekocht en ben op gitaarles gegaan. Ik speel alleen maar fingerstyle. Ondertussen oefen ik zo'n 2 - 2,5 uur per dag. Ik besef, dat ik te oud ben om nog een beetje fatsoenlijk te leren spelen, maar ik heb er veel plezier aan, dus ik hou stug vol.

deefke666
21 november 2009, 18:40
heeeey tommasini,

welkom hier, hope you have fun.... :)

grtz d

Psychomantis
21 november 2009, 20:08
Hi, veel plezier!
En niemand is te oud om gitaar te leren spelen...:ok:

Muzieknono
22 november 2009, 08:32
Welkom, volgens mij ben je nooit te oud om iets te leren, neem je tijd en geniet vooral van de weg die je volgt, je komt er zo veel moois tegen wat je niet verwacht.
Mvgr. Dirk Jan :B

Jedeel
22 november 2009, 11:57
..... heb ik een 2dehands Lakewood M-14 gekocht en ben op gitaarles gegaan.

Welkom, Tommasini!
Grappig.... ik heb een paar jaar geleden ook een Lakewood M-14 aangeschaft (vanwege de wat bredere hals).