PDA

View Full Version : Drummer zoekt band (omg Oss, Den Bosch, Eindhoven)



Addinator
21 november 2009, 16:08
Hee beste muzikanten!

Ik ben een drummer van 17 jaar oud. Ik speel nu ongeveer 3 jaar fanatiek drums. Ik zit nu in mijn 4de lesjaar, en ben reeds aangenomen op het Rock City Institute in Eindhoven en studeer daar nu voor het eerste jaar drums. Dus ik leer snel bij!

Ik zit al zolang ik drum in allerlei bandjes, meestal op poten gezet en geregeld door mijzelf, ik ben dus best een regelneut. Maar nu zoek ik een band die al redelijk snel kan beginnen met optreden, en waar ik niet per se de regelende factor hoef te zijn.

Mijn invloeden liggen vooral bands als Kyuss, Queens Of The Stone Age, Alice In Chains en Soundgarden. Maar ik hou ook van funk, blues en metal. Zolang de beuk er maar in zit!

Wat verder nog belangrijk is om te weten: Ik heb zelf geen auto dus moet ik mijn drums ergens neer kunnen zetten of er moet al ergens een drumstel staan. Tenzij het dicht bij Oss is. EN: Ik speel geen dubbelbase. Daar doe ik niet aan.

Ik hoop dat dit voldoende info is! Als er nog vragen zijn zie ik je berichtje vanzelf wel!

Gr,
Adje

Ace 1.15.19
23 november 2009, 01:29
Jammer, ik vind Oss toch nog wat te ver weg.

Bigfoot414
1 december 2009, 17:13
Check je PM, want ik zou graag een keer willen jammen

frumbasjt
3 december 2009, 15:49
Hoi,

Onze band heeft zeker interesse,
Check je PM

Gr. Roel

Thijsocaster
28 december 2009, 01:36
Hoi Adje,


Sinds ik mijn toevlucht niet heb gevonden bij mijn bestaande band, ben ik eruit gestapt. Het werd toch net iets te popperig voor mijn smaak, en ik kon me er niet in uiten. Ik ben toch wat meer van de funk, rock, grunge, blues... Bandjes zoals Nirvana, Foo Fighters, Audioslave, Soundgarden, RHCP, Jimi Hendrix Experience, The Doors etc etc...

Maar ik wil dus opnieuw beginnen. Een frisse start maken met een totaal nieuwe band. Ik speel zelf nu meer dan 4 jaar gitaar. Het komt bij mij vaak neer op wat bluesrock achtige stijl, maar ik kan ook harder dan dat spelen. Een beetje een Nirvana-achtig bandje lijkt me wel vet, maar ik ben wel wat flexibel daarin.

De opzet is natuurlijk om eigen nummers te schrijven. In het begin natuurlijk wel wat oefenen met covers, om te wennen, maar daarna echt eigen werk.

Ik ken misschien eventueel een bassist die wel geïnteresseerd is. Zang zou ik zelf ook wel willen proberen (in mijn vorige band was ik de zanger/gitarist), maar als het niet bevalt kan een zanger gezocht worden.

Zelf kom ik uit den Bosch, en heb ik over een niet al te lange tijd een rijbewijs (sinds kort 18 namelijk).

Dus als je geïnteresseerd bent in een gloednieuwe band, neem contact met me op!


Mvg, Thijs.