PDA

View Full Version : NGD! Jackson-ALARM!



Quicksilver
20 november 2009, 20:19
Hallo,

Nu eerst een antwoord op de vraag: waarom niet happy? Een wijs forummember zei ooit:


Happy? Fuck happy, happy is niet metal.

Now to the point: Het doet mij vreugd om u allen mede te delen dat ik inmiddels mijn gitaar, die nu niet langer wordt geproduceerd, heb ontvangen. Het doet mij ook deugd u te vertellen dat de gitaar is afgeleverd met een redelijke afstelling, zijnde het in EADGBe wat ik ga veranderen naar Drop C.
Gitaar is brandnieuw, is goed aangekomen en speelt heerlijk.
Genoeg gelul, foto's!

http://i189.photobucket.com/albums/z68/dp-team/editedthomann.jpg
http://i189.photobucket.com/albums/z68/dp-team/IMG_5239.jpg
http://i189.photobucket.com/albums/z68/dp-team/IMG_5242.jpg
http://i189.photobucket.com/albums/z68/dp-team/IMG_5244.jpg
http://i189.photobucket.com/albums/z68/dp-team/IMG_5245.jpg
http://i189.photobucket.com/albums/z68/dp-team/IMG_5247.jpg
http://i189.photobucket.com/albums/z68/dp-team/IMG_5229.jpg
http://i189.photobucket.com/albums/z68/dp-team/IMG_5232.jpg


Heb ff een KLEINE video gemaakt voor jullie dat je 'm ff kunt zien want als foto's al duizend woorden zeggen wat doet een video dan?
't Gaat niet om mijn bijna niet-aanwezige 'skills', maar om de gitaar! Link: http://www.youtube.com/watch?v=-jO4xtRNeiY

YannickH
20 november 2009, 20:21
hehe nu zijn we blij he:p
goeie gitaar joh!kheb hem ook al dikkels bespeeld
veel succes ermee:)

Rock Bottom
20 november 2009, 20:23
Nou van harte dan maar.
Gaat de caliber nu ritueel verbrand woorden dan?

Maleco
20 november 2009, 20:24
Gefeliciteerd man, je hebt hem echt verdient :cheerup:

Steven Otto
20 november 2009, 20:27
Happy New Guitar Day :cooler:



Jacksons zijn kut.

macwilliams
20 november 2009, 20:28
Mooie gitaar jongen, alleen die koffer:stop:
als je daarmee over straat loopt is het net alsof je een enorme lul onder je arm hebt. :D


Gefeliciteerd.

YannickH
20 november 2009, 20:28
Happy New Guitar Day :cooler:



Jacksons zijn kut.

wtf??jacksons zijn helemaal niet kut!:stop:

Midwolda
20 november 2009, 20:30
Mooi man! Staat je goed, dus hùp het podium op ermee! :rockon:

deefke666
20 november 2009, 20:32
h***y new guitar day maatje.....
dit is knap spul vind ik..... :mmmm:

grtz d

Hiro
20 november 2009, 20:33
hehe hij heeft m eindelijk!

gefeliciteerd en heel veel plezier ermee, of is plezier ook niet metal? :soinnocent:

Quicksilver
20 november 2009, 20:34
hehe hij heeft m eindelijk!

gefeliciteerd en heel veel plezier ermee, of is plezier ook niet metal? :soinnocent:

Dat dan weer wel natuurlijk! :crazyhappy:
Ik spreek alleen liever van 'jolijt' of 'vreugde' :seriousf:

Enne, saracen, nee. Ondanks dat het ding nou niet bepaald geliefd is bij mij heeft het toch een rare soort van waarde. Komt aan de muur ;)
Heb er namelijk toch al een redelijke weg mee afgelegd voor wat ik tot nu toe allemaal kan.

geert1976
20 november 2009, 20:34
Mooi ding, gefeliciteerd, nu heb je eindelijk je zo verlangde Jackson:cheerup:

Sinner1980
20 november 2009, 20:40
Ik zei toch dat Thomann top is!
Gefeliciteerd man,vette plank!
Heb je nou speciaal voor de foto dat shirtje aangetroken?
Nog ff je haar wat langer,tattoos en eyeliner en dan is het net echt;)
Veel plezier ermee en afstelze

Jasper.
20 november 2009, 20:42
Eindelijk hoor! Hij heeft em :ok: Mooi ding!

(Ik heb dezelfde koffer, Whoaaa :crazyhappy: )

Quicksilver
20 november 2009, 20:44
Ik zei toch dat Thomann top is!
Gefeliciteerd man,vette plank!
Heb je nou speciaal voor de foto dat shirtje aangetroken?
Nog ff je haar wat langer,tattoos en eyeliner en dan is het net echt;)
Veel plezier ermee en afstelze

Nee man, die droeg ik al sinds na het douchen, bij thuiskomst van school dus :seriousf:
Heb wel meerdere shirtjes van bodom ;)

Haar langer, mwah, nee en tattoos ook niet (misschien als ik later 'groot en beroemd ben', dan hoort 't erbij blijkbaar?) Eyeliner staat me vast niet, en al zou het wel, dat ga ik toch echt niet dragen.. :chicken:

Afstelze komt morgen pas, of mss zelfs maandag pas dat ligt eraan wanneer de snaren binnen komen (ook van thomann, 2 ernie ball 2627 0.011-0.054 setjes). UPS heeft nog geen info tot m'n beschikking over de snaren, behalve dat het pakket 2,5 kg weegt :???:

In ieder geval, 2 pakjes snaren passen toch echt wel door de brievenbus, daar doen ze vast geen folie en extra thomann-dozen om.. :cooler:

Jasper.
20 november 2009, 20:51
Nee man, die droeg ik al sinds na het douchen, bij thuiskomst van school dus :seriousf:
Heb wel meerdere shirtjes van bodom ;)
Ja, maar je wist wel dat er foto's zouden komen ;) :P


In ieder geval, 2 pakjes snaren passen toch echt wel door de brievenbus, daar doen ze vast geen folie en extra thomann-dozen om.. :cooler:

Ja, dat dacht ik ook. Ik had laatst ergens een neutrik plugje besteld, doen ze em in een doos waar er minstens 300 in gaan.....

Sinner1980
20 november 2009, 20:53
Nee man, die droeg ik al sinds na het douchen, bij thuiskomst van school dus :seriousf:
Heb wel meerdere shirtjes van bodom ;)

Haar langer, mwah, nee en tattoos ook niet (misschien als ik later 'groot en beroemd ben', dan hoort 't erbij blijkbaar?) Eyeliner staat me vast niet, en al zou het wel, dat ga ik toch echt niet dragen.. :chicken:

Afstelze komt morgen pas, of mss zelfs maandag pas dat ligt eraan wanneer de snaren binnen komen (ook van thomann, 2 ernie ball 2627 0.011-0.054 setjes). UPS heeft nog geen info tot m'n beschikking over de snaren, behalve dat het pakket 2,5 kg weegt :???:

In ieder geval, 2 pakjes snaren passen toch echt wel door de brievenbus, daar doen ze vast geen folie en extra thomann-dozen om.. :cooler:


Haha,wel dus! Laatst ook een paar setjes besteld en in zo'n grote bubbeltjesfolie envelop...die jongens van Thomann doen niet aan half-bakken...
En dat van die tattoos en eyeliner...tattoos zijn vet maar eyeliner ben ik nog niet aan toe...als ik nog groter en beroemd ben misschien;)

Nou,genoeg getypt! Spelen man:rockon:

Gothra
20 november 2009, 21:14
Nice!! gefeliciteerd man!!!

Divine
20 november 2009, 21:17
Nice, gefeliciteerd!

OJee
20 november 2009, 21:40
Mooi hoor, voor een gitaar met punten kan dit nog net :) Gefeliciteerd. (speel je nou over dat kleine versterkertje?)

OJ

soup
20 november 2009, 21:44
Ik dacht dat je hem niet meer ging krijgen?

Luke-wannabe
20 november 2009, 21:53
Zijn we ook weer van dat gezeur af :D
Nee gekheid. Congrats dude! Volgens mij heeft Tho ook zoeen, maar dan in het zwart/rood?

MetalBo175
20 november 2009, 22:07
wow, mooi ding jah
Rocksz onn (H):blast:

Vll
20 november 2009, 22:16
Nou van harte dan maar.
Gaat de caliber nu ritueel verbrand woorden dan?

is dat niet zonde? :soinnocent:

Bram+
20 november 2009, 22:17
Hmm ik vind deze toch mooier:
http://imagehost.vendio.com/a/5340921/aview/new_color_08_Gold_w_Blk_Bev.jpg

:D


Veel plezier ermee!

Quicksilver
20 november 2009, 22:23
Morgen ff kekke foto's maken als het weer meezit.. Moet natuurlijk wel ff meedoen met de competitie 2009 hè.. :cheerup:

Thanks jongens :hippie:

Sinner1980
20 november 2009, 22:26
Hmm ik vind deze toch mooier:
http://imagehost.vendio.com/a/5340921/aview/new_color_08_Gold_w_Blk_Bev.jpg

:D


Veel plezier ermee!

Idd erg vet,apart ding..no offense Quicksilver;)

Quicksilver
20 november 2009, 22:31
God wat schreeuwt ze lekker met die dimesqueals *zaadlozing* :seriousf:
En music-store heeft de 1e binnen en net wat ik al zei: mijn kennis vind hem verdomd lelijk.. Het schijnt metallic te zijn, net een autolak maar de glimmertjes zijn minder groot dan op de Tuck signature..

Braindead
20 november 2009, 22:44
Hey man, vet gefeliciteerd met je nieuwe Jackson. Veel mooier dan die gitaar die hiervoor gepost is imo. Maar ja, you can't go wrong with black.

Quicksilver
20 november 2009, 23:15
Heb een link toegevoegd aan mijn begin-post.
Het gaat niet om hoe 'goed/slecht' ik speel maar ff om de gitaar hè.. :soinnocent:

Hier ook ff de link: http://www.youtube.com/watch?v=-jO4xtRNeiY

Braindead
21 november 2009, 00:49
Leuke video man. En nu maar lekker spelen op dat ding. Heb je nog problemen met de V shape van de body met spelen of lukt dat wel?

Rock Bottom
21 november 2009, 00:52
Dat kaartje hoef je niet aan de hals te laten hangen;)
En nu papa afbetalen en daarna flink doorsparen voor een mooie stack.

P.S.
Als je ooit beroemd mag woorden krijg je je eerste tattoo van mij:ok:

Quicksilver
21 november 2009, 01:09
Vind deze vorm juist extreem comfortabel man!
Dat ligt natuurlijk wel zo omdat ik met mijn strat ook klassieke positie speel dus ik was het al gewend..

@ saracen: Tof! Als we dan toch tattoo's weggeven dan doe maar een hele suit xD
Nee grapje, als ik een tattoo zou laten zetten dan zou die 1. Een goede reden hebben om een stukje van mijn lichaam als kleurplaat te bedekken en 2. Hij hoeft niet zo groot (tenminste, zo denk ik er nu over).
Mah, laten we er maar niet van uitgaan dat ik ooit beroemd word, zolang ik daar niet van uitga kan het nooit tegenvallen ;)

In ieder geval bedankt, morgenvroeg sportschool en dan komt een maat ff kijken (beginnend gitarist) en wellicht ffkes spelen en als het beetje meezit met het weer eventjes het winnende shot van 'mooiste gitaar gitaarnet 2009' maken..
En als snaren morgen aankomen dan worden ze verwisselt uiteraard..

Nu is het tijd om mijn ogen te sluiten en goed te gaan snurken..
Aju!

Quicksilver
21 november 2009, 01:17
En over dat versterkertje: Hij staat er alleen omdat ik er nergens anders plek voor heb, verschrikkelijk ding (mijn 1e). Ook slecht geaard, op gegeven moment begint die te brommen alsof de kabel er niet goed inzit (terwijl dit niet het geval is) en als je er dan goed harde mep op geeft houd het weer 3 minuten op.
Speel over de line6 en die heb ik zelf ingebouwd in het kastje waar dus die kleine versterker enzo op staat ;)

Rock Bottom
21 november 2009, 01:19
Tattoo komt ooit wel goed.

Pas je sig ook ff aan voor je gaat slapen.

pannekoek
21 november 2009, 01:25
gefeliciteerd man! ontzettend gave gitaar!


alleen die koffer gaat je ontzettend iriteren :D

hij is veeeeeeeeels te groot, zwaar en onhandig :D

Quicksilver
21 november 2009, 01:42
gefeliciteerd man! ontzettend gave gitaar!


alleen die koffer gaat je ontzettend iriteren :D

hij is veeeeeeeeels te groot, zwaar en onhandig :D

Ij is inderdaad wat groot maar dat brengt ook zo zijn voordelen met zich mee. Onder de nek zit een extra compartiment voor evt spullen en daar heb ik mijn allen keys, sleutels van de case, siliconenzAkjes, tremolo arm en onderhoudsset in en dat past net zo mooi. Zou geen andere case willen, hoewel als je hem aan het handvat draagt hangt de Neck dus naar beneden..
Verder prima :ok:

pannekoek
21 november 2009, 02:48
Ij is inderdaad wat groot maar dat brengt ook zo zijn voordelen met zich mee. Onder de nek zit een extra compartiment voor evt spullen en daar heb ik mijn allen keys, sleutels van de case, siliconenzAkjes, tremolo arm en onderhoudsset in en dat past net zo mooi. Zou geen andere case willen, hoewel als je hem aan het handvat draagt hangt de Neck dus naar beneden..
Verder prima :ok:

ik vind het een ongelovelijke kut-case :D

hij is net iets te groot iedere keer. helemaal vervoeren met de auto moet hij altijd dwars door de auto heen liggen of een lamme arm tijdens het fietsen:D


gelukkig maakt het spelen op zo een prachtinstrument een hoop goed! nogmaals gefeliciteerd!:blast::blast:

Fender75
21 november 2009, 19:15
Hele mooie gitaar. Ik kan geen metal spelen,maar zou willen dat ik het kon, met zo'n gitaar!

Quicksilver
21 november 2009, 23:42
Jah, ik vind hem ook prachtig maar totnogtoe heb ik nog maar één vent horen zeggen dat ie in zijn top 10 komt, schaam jullie! :seriousf:

Jasper.
22 november 2009, 09:58
idd. Deze gitaar verdient gewoon een plekje in de top10. En die koffer ook, maar dan in de top10 klotekoffers. Hij is idd ontzettend onhandig. De nek helt naar voren en hij is gewoon vet groot voor zo'n gitaar met eigenlijk maar een kleine bodyvorm. Maar hij is wel ontzetten robuust volgens mij.

Ik zou zo snel mogelijk die snaren ff vervangen. Heb ik gister ook ff gedaan voor een ernie ball setje. Man wat een verschil. Ik had niet gedacht dat dat zo'n verschil zou maken. Veel meer sustain en een stuk helderder. Misschien ook omdat de snaren wat versleten waren, maar het verschil was wel heel groot. Let er maar eens op

Tho
22 november 2009, 10:36
nice!!! Welkom bij de Rhoads familie!

Manuvdv
22 november 2009, 11:02
Mooi mooi, proficiat!
Ik ben er ondertussen nog lang niet uit, of ik deze ga kopen of niet...

Jasper.
22 november 2009, 11:17
Mooi mooi, proficiat!
Ik ben er ondertussen nog lang niet uit, of ik deze ga kopen of niet...

Doen man! Er gaat niets boven een Rhoads :ok:

Manuvdv
22 november 2009, 12:14
Doen man! Er gaat niets boven een Rhoads :ok:
De concurrentie is hard (ESP Horizon). De RR24 dreigt zelfs te verliezen vrees ik, sorry :p. Ik vind gewoon geen voordeel dat de Jackson wel heeft, en de Horizon niet.

Sinner1980
22 november 2009, 12:55
De concurrentie is hard (ESP Horizon). De RR24 dreigt zelfs te verliezen vrees ik, sorry :p. Ik vind gewoon geen voordeel dat de Jackson wel heeft, en de Horizon niet.

ESP...als je dan toch moet kiezen. Ik zou,met alle respect naar de TS natuurlijk,enkel een US Jackson kopen maar die zijn idioot duur (maar wel lekker)

Tho
22 november 2009, 12:58
ESP...als je dan toch moet kiezen. Ik zou,met alle respect naar de TS natuurlijk,enkel een US Jackson kopen maar die zijn idioot duur (maar wel lekker)

Verkijk je daar niet op. Ik heb een USA gehad, en ik heb een RR24, en ik verkoos mijn RR24 altijd boven mijn USA

Sinner1980
22 november 2009, 13:34
Verkijk je daar niet op. Ik heb een USA gehad, en ik heb een RR24, en ik verkoos mijn RR24 altijd boven mijn USA

Ok,apart. Maar goed,zo heb ik zat vrienden die in hun nopjes zijn met hun Mexicaanse strat en om één of andere reden geen US strat willen...zelfde geldt voor LTD vs ESP. Het zijn natuurlijk ook allemaal erg persoonsgebonden zaken al dacht ik toch echt dat de echte US Jacksons toch wel van aanzienlijk beter kwaliteit waren dan hun goedkopere oosterse versies...maar goed,ik ben dan ook geen Jackson kenner

Tho
22 november 2009, 13:42
Ok,apart. Maar goed,zo heb ik zat vrienden die in hun nopjes zijn met hun Mexicaanse strat en om één of andere reden geen US strat willen...zelfde geldt voor LTD vs ESP. Het zijn natuurlijk ook allemaal erg persoonsgebonden zaken al dacht ik toch echt dat de echte US Jacksons toch wel van aanzienlijk beter kwaliteit waren dan hun goedkopere oosterse versies...maar goed,ik ben dan ook geen Jackson kenner

Zijn ze ook hoor, absoluut. Maar ik ben geen solo gitarist in mijn hoofdband, en mijn RR24 'ragt' gewoon beter. De Soloist die ik had was uiterst geschikt voor het solo werk

Braindead
22 november 2009, 13:45
Tja, zo heb ik een Charvel model 6 gehad die ik absoluut net zo goed vond als een echte Jackson soloist USA die ik bij een gitaarwinkel teste. Er waren wel wat verschillen uiteraard (pickups, tremolo, made in USA vs Japan) maar ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die dan net zo lief of nog liever een Model 6 hebben. De mijne ging eruit omdat mijn smaak na een aantal jaren wat was verandert maar neemt niet weg dat het een top gitaar was.

LP_CL
22 november 2009, 14:01
Super gitaartje Quicksilver. Daar zal je vele jaren plezier mee beleven!

Maarvoor de competitie van 2009 moet ik je teleurstellen: ik kan met gemak 10 (zelfs 40) gitaren bedenken van hier op het forum die ik mooier vind...
Het is een lekker ding, maar geen top 10 hoor :stop:

Quicksilver
22 november 2009, 14:03
idd. Deze gitaar verdient gewoon een plekje in de top10. En die koffer ook, maar dan in de top10 klotekoffers. Hij is idd ontzettend onhandig. De nek helt naar voren en hij is gewoon vet groot voor zo'n gitaar met eigenlijk maar een kleine bodyvorm. Maar hij is wel ontzetten robuust volgens mij.

Ik zou zo snel mogelijk die snaren ff vervangen. Heb ik gister ook ff gedaan voor een ernie ball setje. Man wat een verschil. Ik had niet gedacht dat dat zo'n verschil zou maken. Veel meer sustain en een stuk helderder. Misschien ook omdat de snaren wat versleten waren, maar het verschil was wel heel groot. Let er maar eens op

Doe ik zo snel mogelijk, maar ups is gister niet geweest dus dat word maandag.. :)

Jasper.
22 november 2009, 14:06
Doe ik zo snel mogelijk, maar ups is gister niet geweest dus dat word maandag.. :)

Hé, wat doe jij hier? En nu als de donder weer spelen! :seriousf::hippie:

Quicksilver
22 november 2009, 15:13
Hé, wat doe jij hier? En nu als de donder weer spelen! :seriousf::hippie:

Zit bij oma ;)
Ik dacht laat ik 'ns kyken.. En heb nog een wertkstuk te maken voor morgen waar wel 2 à 3 uur werk in gaat zitten.. Maargoed ;)

Jasper.
22 november 2009, 15:15
Zit bij oma ;)
Ik dacht laat ik 'ns kyken.. En heb nog een wertkstuk te maken voor morgen waar wel 2 à 3 uur werk in gaat zitten.. Maargoed ;)

Oh, zit je je oma te vermaken met je metal?
http://4.media.tumblr.com/tumblr_kq5i699LkU1qa3inso1_500.jpg

En ik heb wel eens een werkstuk waar 80 uren in moesten zitten (profielwerkstuk) in een middag gemaakt, haalde een 7.4, dus dat komt wel goed

Quicksilver
22 november 2009, 15:18
Ee, gitaar ligt thuis in haar koffer.. ;)
Ze moet het met een foto ervan doen ;)

Overigens, ik wil straplocks erop zetten maar ik vraag me af of ze dan nog in haar koffer past? Die zijn toch altijd wat groter dan gewone strapbuttons?

Jasper.
22 november 2009, 15:20
Ee, gitaar ligt thuis in haar koffer.. ;)
Ze moet het met een foto ervan doen ;)

Overigens, ik wil straplocks erop zetten maar ik vraag me af of ze dan nog in haar koffer past? Die zijn toch altijd wat groter dan gewone strapbuttons?

Ik doe er van die rubbertjes van een grolsch beugel op, werkt ook goed, en staat ook nog eens vet.

Tho
22 november 2009, 15:28
Ee, gitaar ligt thuis in haar koffer.. ;)
Ze moet het met een foto ervan doen ;)

Overigens, ik wil straplocks erop zetten maar ik vraag me af of ze dan nog in haar koffer past? Die zijn toch altijd wat groter dan gewone strapbuttons?

oh joh, dat gaat makkelijk

Manuvdv
22 november 2009, 15:35
Zit daar dan verschil op? Meer dan een paar mm zal het dan wel niet zijn, niets om je zorgen over te maken dus!

Quicksilver
22 november 2009, 15:50
Okay, dan wip ik dinsdag ff langs bij leo (lokale gitaarboer hier, heeft fender/duesenberg/epiphone maar heeft vast wel straplocks toch?)

Past elke straplock ook op mijn gitaar of zit daar verschil in? Ik weiger om te gaan boren. :chicken:
Neem hem gewoon ff mee dan.. :cheerup:

Manuvdv
22 november 2009, 15:55
Mijn Les Paul en Horizon zijn twee totaal verschillende gitaren, maar de Dunlop straplocks passen daar toch perfect op... Schroefje uit, nieuw schroefje in en dat zat perfect! In principe zal er dus geen probleem zijn. En anders gewoon gaatje even opvullen, mocht het te groot zijn.

Steven Otto
22 november 2009, 16:05
Ik vind het prachtig hoe jij je van te voren helemaal druk kan maken :P
Als je gewoon die straplocks koopt, zie je het vanzelf.

universe777
22 november 2009, 16:46
Verkijk je daar niet op. Ik heb een USA gehad, en ik heb een RR24, en ik verkoos mijn RR24 altijd boven mijn USA

Ik kan het hier alleen maar heel erg mee eens zijn.
Ik heb een US warrior gehad. En hem weer verkocht. De Jappen die ik in mijn handen heb gehad (RR24, Kevin Bond en etc.) waren stuk voor stuk BETER afgewerkt. Het was zeker geen klote gitaar. Maar niet zoveel beter. Wel twee keer zo duur.

Jay75
22 november 2009, 19:58
Hey man, gefeliciteerd!
Thomann is fijn he, kreeg je ook een smsje dat ie werd verstuurd?

Mijn gitaar zit nu in de distrubie bij TNT zie ik, spannend, zou ik morgen ook een nieuwe hebben??

Maar ik weet dat jij er heel blij mee bent, maar ik vind 'm erg lelijk haha, gelukkig verschillen smaken he ;) Maar die oranje bank vind ik wel weer erg erg cool :)

Enjoy it he jongen !

Quicksilver
22 november 2009, 20:11
Hey man, gefeliciteerd!
Thomann is fijn he, kreeg je ook een smsje dat ie werd verstuurd?

Mijn gitaar zit nu in de distrubie bij TNT zie ik, spannend, zou ik morgen ook een nieuwe hebben??

Maar ik weet dat jij er heel blij mee bent, maar ik vind 'm erg lelijk haha, gelukkig verschillen smaken he ;) Maar die oranje bank vind ik wel weer erg erg cool :)

Enjoy it he jongen !

Ja ik kreeg netjes smsje (moet je je nummer wel hebben achtergelaten) dat ie was verstuurd.
Ja, ik ben er dolblij mee en waar ik met mijn vorige gitaar tekortkwam en twijfelde of het wel waard was en nu weet ik het zeker: gitaarspelen is iets wat ik mijn hele leven lang zal doen.

Ik ben 'r nu getrouwd in voor en tegenspoed :seriousf:
En als het aan mij ligt, ligt er nog een hele collectie voor me.. :)

Sinner1980
22 november 2009, 20:15
Hey man, gefeliciteerd!
Thomann is fijn he, kreeg je ook een smsje dat ie werd verstuurd?

Mijn gitaar zit nu in de distrubie bij TNT zie ik, spannend, zou ik morgen ook een nieuwe hebben??

Maar ik weet dat jij er heel blij mee bent, maar ik vind 'm erg lelijk haha, gelukkig verschillen smaken he ;) Maar die oranje bank vind ik wel weer erg erg cool :)

Enjoy it he jongen !

Oh ok dan,wat heb je besteld?:strat:

Quicksilver
23 november 2009, 20:09
Ok staat nu in Drop C met 11-54 setje. Kwamen vandaag in de brievenbus, hoefde geen handtekening of niets te zetten :cheerup:

Alles mooi klaar nu, maar verdomme wat een werk met die floyd.
In ieder geval is nu alles goed, en ook voor de volgende snarenset dan hoef ik niet alles weer opnieuw te doen (gelukkig) :rockon:

gorgasm
23 november 2009, 20:19
Mooie gitaar jongen, alleen die koffer:stop:
als je daarmee over straat loopt is het net alsof je een enorme lul onder je arm hebt. :D


Gefeliciteerd.
hah idd super! :-)