PDA

View Full Version : Metalband rond Beverwijk/Haarlem



Meganutter
20 november 2009, 11:58
Hallo,

Ik zoek muzikanten om een band mee te beginnen in de omgeving van Beverwijk/Haarlem. Het liefst mensen zo rond de 20, zelf speel ik bas en een beetje gitaar dus zoek ik nog:

bassist(e) [als ik gitaar overneem]
Gitarist(e) [alleen lead als ik gitaar overneem]
Drumm(st)er
Vocalist(e)

Graag wil ik eigen nummers gaan maken en later ook optredens gaan doen, mijn invloeden zijn Killswitch Engage en All that remains.

Lijkt het je wat stuur dan een berichtje.

Tankman
20 november 2009, 12:49
3 weken geleden zochten wij (uit Haarlem) nog een bassist, maar de vacature is inmiddels gevuld. Anders had je wel auditie mogen doen.

Tips: Zet een flyer bij oefenruimtes. In Haarlem kun Daisy Bell en Voodoovox proberen. Misschien kun je bij Alphenaar en Music Maniacs ook een flyerstje hangen.

Meganutter
20 november 2009, 22:49
klopt, daar was ik bij XD

Tankman
20 november 2009, 23:27
Ah. Ronald of Bas?

TimmU
21 november 2009, 15:03
Hey , klinkt goed. Ik heb altijd interesse in een nieuw bandje!

Ik ben tim , 18 , speel nu 13 jaar gitaar.Voldoende gear en gitaren onboard, een studio tot mijn beschikking, en veel podiumervaring.Tevens host ik elke week een jamsessie.Ik ben leadgitarist. Mijn e-mail is te vinden op mijn profiel, mail maar als je een keer wat wil jammen ofzo!:)

Meganutter
23 november 2009, 11:09
Ah. Ronald of Bas?
Ronald :P

Hey , klinkt goed. Ik heb altijd interesse in een nieuw bandje!

Ik ben tim , 18 , speel nu 13 jaar gitaar.Voldoende gear en gitaren onboard, een studio tot mijn beschikking, en veel podiumervaring.Tevens host ik elke week een jamsessie.Ik ben leadgitarist. Mijn e-mail is te vinden op mijn profiel, mail maar als je een keer wat wil jammen ofzo!:)

klinkt goed, zal zo ff mailtje sturen

Bassist en rhytm is al gevuld btw

Jimwoud
23 november 2009, 20:10
Hey,

Ik wil wel een keer jammen als drummer. Ik zoek nog een metalband om te drummen. Misschien is dit niet helemaal in die richting die ik zoek, maar ik vind het wel vette muziek. Mijn email staat ook in mn profiel.

gr Jim