PDA

View Full Version : :) Zo en ik ga het ook maar eens proberen :)



Azrael
8 april 2003, 18:07
Zo en ik ga ook maar eens wat posten hier. Dit is de eerste keer dat ik bezig ben met opnemen en een nummer maken. Het is nog verre van af maar wat vinden jullie er tot nu toe van?
http://home.planet.nl/~nagte142/silent.mp3

:smile:
Overgens niet letten op de outro want die is er gewoon maar ff ingeplakt omdat het nummer nog niet af was en het anders zo abrupt eindigt.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Azrael op 2003-04-08 20:26 ]</font>

kokteejl
8 april 2003, 21:03
oprechte mening? gitaarwerk vind ik wel goed, maar intro duurt wat lang...ook soms wat kleine kleine valse dinkies (bv.00.40) ...alsof die vibrato te laat begint...is gewoon mijn mening eh

Azrael
8 april 2003, 21:22
De intro zou ik inderdaad iets korter kunnen doen. Maar het nummer gaat 7 min ongeveer duren dus leek de intro mij wel aan de goede kant. Maar hij is inderdaad wat langdradig. Het nummer gaat overgens nog veranderd worden dus alle kritiek is welkom :smile:

De valse dingetjes heb ik er express ingegooid. Vals met tremolo jengelen en vibrato enzo en dan uiteindelijk weer de goede noot horen. Vond ik mooi maar misschien zou ik dat inderdaad beter moeten laten :smile:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Azrael op 2003-04-08 20:25 ]</font>

delphiro
8 april 2003, 22:09
oh boy.. niet leuk.. shadows meets chet atkins maar dan in hun begintijd.

Zou misschien goed passen in een romantische B film maar ik vind het erg
ongeinspireerd en saai. Ik pleit voor meer vals, meer atonaal en minder synthesizer.

Azrael
8 april 2003, 22:16
Op 2003-04-08 21:09, schreef delphiro:
oh boy.. niet leuk.. shadows meets chet atkins maar dan in hun begintijd.

Zou misschien goed passen in een romantische B film maar ik vind het erg
ongeinspireerd en saai. Ik pleit voor meer vals, meer atonaal en minder synthesizer.


LOL meer vals en atonaal hehehe. En ik ben vanplan nog meer synthesizer erin te doen. Piano stukken komen erin :smile: En misschien wat ambient invloeden.
Chet Atkins ken ik overgens niet. Shadows heb ik wel eens wat van gehoord. 't is echt wat ik zelf schrijf dus ik weet niet echt wat voor soort invloeden het heeft.

Barret Wallace
8 april 2003, 22:52
Dude leuk gespeeld, maar je raakt telkens valse noten :S

Negative K3 fan
9 april 2003, 10:36
Ik vind hem zelf niet echt geweldig, maarook niet slecht ofzo.