PDA

View Full Version : Het proberen van gitaarpedalen, Waar oh Waar?



timkermans
19 november 2009, 20:33
Zoals jullie al vermoedden, ben ik op zoek naar een winkel waar je zonder probleem met je eigen gitaar/amp gitaarpedalen kan gaan proberen... En ik bedoel echt urenlang vanalles en nog wat proberen,... De winkle moet wel alle gangbare pedalen (Fulltone, t-rex,.. en dergelijke) binnen hebben... En liefst ook een winkel waar je na x aantal dagen je aankoop kan ruilen voor iets anders... Ik ben van Antwerpen, en verder dan Amsterdam ga ik het niet zoeken...

Grtjs!

Nielsje
19 november 2009, 20:35
Je moet gewoon vaker op een mini-meeting komen :)

Geoffrey
19 november 2009, 20:39
Check deze eens:

http://www.guitarking.nl/index.php?homepage_nl

Zelf ben ik er nog niet geweest, maar heb al heel wat goeds gehoord over deze zaak.
Zoek deze misschien eens op via de zoekfunctie hier op gitaarnet..

Mitch
19 november 2009, 22:56
Je moet gewoon vaker op een mini-meeting komen :)

Juist. Daarvoor moet je niet naar een winkel, je moet forumleden uitnodigen. Dat werkt zo veel prettiger en je kan spul bij elkaar krijgen op één dag wat je van zijn lang zal ze leven niet bij één winkel kan vinden.

Midwolda
19 november 2009, 23:31
Juist. Daarvoor moet je niet naar een winkel, je moet forumleden uitnodigen. Dat werkt zo veel prettiger en je kan spul bij elkaar krijgen op één dag wat je van zijn lang zal ze leven niet bij één winkel kan vinden.

Hoe moet ik me dat voorstellen?
Zes man en vijf combo's en drie stacks en vierendertig pedalen
en evenzovele voedingen en patchkabels en stekkerdozen
en bier en chips en herrie?

BeeJee
19 november 2009, 23:52
Guitarking in Boekel is echt een goede zaak daarvoor. Relaxed, met verstand van zaken, gericht op kwaliteit en service aan de klant en een top-assortiment.

Comfortably Daniel
20 november 2009, 10:05
Ik heb zelf vaak genoeg een hele dag bij Feedback R'dam gezeten en pedaaltjes geprobeerd. Er wordt alleen een probleem van gemaakt als het echt erg druk is in de zaak. Het helpt wel dat ik de verkopers wat beter ken.
Ze hebben alleen niet altijd alle pedalen van bijvoorbeeld Fulltone, maar wel een hoop. Ruilen of geld terug heb ik ook al een paar keer gedaan. Zolang het pedaal en verpakking in nieuwstaat is nemen ze het volgens mij gewoon binnen 8 dagen terug.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat in Eindhoven is.

Mitch
20 november 2009, 10:17
Hoe moet ik me dat voorstellen?
Zes man en vijf combo's en drie stacks en vierendertig pedalen
en evenzovele voedingen en patchkabels en stekkerdozen
en bier en chips en herrie?
Hmm, laatste keer had ik gewoon brood en beleg gehaald en er was geen bier. Maar verder... yep.

Lexvandoef
20 november 2009, 10:42
Hmm, laatste keer had ik gewoon brood en beleg gehaald en er was geen bier. Maar verder... yep.

Hoe niet Rock & Roll was dat he? :seriousf:

Mitch
20 november 2009, 10:56
Voor een zondagmiddag? Dan hoor je volgens de rock and roll spelregels uitgeteld op je bed te liggen dus daar ging het al mis.

Lexvandoef
20 november 2009, 11:38
Voor een zondagmiddag? Dan hoor je volgens de rock and roll spelregels uitgeteld op je bed te liggen dus daar ging het al mis.

Meestal lukt dat dan weer wel bij mij... :seriousf:

Nielsje
20 november 2009, 11:39
Ja, en ik wil een Okko Diablo!
Heb nu al weer zin in de volgende meeting. Dan ga ik eens proberen actief over te komen. Afgelopen keer redelijk suf nog van de griep, keer daarvoor was ik brak etc... :D

timkermans
20 november 2009, 21:09
Ok, Meeting it is!!!