PDA

View Full Version : Mening over Walter Trout?



Dommedik
19 november 2009, 11:12
Wat vinden jullie van Walter Trout? Ik ga er vrijdag naartoe, concert in 013 en heb er echt zin in. Wat vinden jullie van hem live? En op cd natuurlijk? Heb hem zelf nog nooit meegemaakt live

Kim Wilson
19 november 2009, 11:38
Hard. Vooral hard. Ik heb hem een paar keer gezien, en buiten dat het best wel een goeie gitarist is, kon het mij niet echt bekoren. Veel kabaal en veel egotrippende en ellenlange solo's. Nu was het op bluesfestivals dat ik hem heb gezien, en daar kom ik meestal met de verwachting blues te horen. Laat ik het erop houden dat het niet echt aan mijn verwachting voldeed. Het zou niet misstaan hebben op een rockfestival.

Afijn, op alleen mijn mening moet je niet afgaan, ik heb er ook genoeg gesproken die het helemaal fantastisch vonden. Wat ik al zei, het is echt wel een goeie gitarist, maar dankzij het snoeiharde zaalgeluid kon ik er niet echt wijs worden uit die brei van kabaal. En dan is voor mij de grap er gauw af.

rijsberman
19 november 2009, 21:41
Ik ben fan. :strat:

Van Dattum
20 november 2009, 09:39
Ik kan bevestigen wat Kim Wilson zegt. Heel veel van dik hout zaagt men planken ragrag-rausraus-giergier....
Evengoed heel veel plezier toegewenst! :cheerup:


PS oordoppen mee.....