PDA

View Full Version : Rock/Punk/Emo band zoekt 2e Gitarist! (Omgeving Tiel/Culemborg/Utrecht)



rock_indo
18 november 2009, 23:20
Wij, Wasted Faith, zoeken een 2e gitarist om ons te versterken! We spelen Rock/Punk/Emo en we repeteren in onze eigen oefenruimte. (Gelegen in Zoelmond, nabij Culemborg)

We zoeken een gitarist die creatief is. (Creativiteit is belangrijker dan technisch hoogstaand gitaarspel!) Maar geen beginner niveau.

Myspace www.myspace.com/wastedfaith

Mail: info.wastedfaith@gmail.com

Leeftijd: 16-22

rock_indo
22 december 2009, 12:32
Nobody? :(

J-sus Rulez
22 december 2009, 12:36
Emo?

Dan moet je maar iet sturen naar hannesstinkt ofzo

Daan_B
22 december 2009, 17:39
Is emo ookal muziek?
Ik dacht dat dat die nichterige mensen waren met hun zusjes zwarte kleding, je weet wel, die lui waarvan je onmogelijk kunt zeggen of het een jongen of een meisje is...:makeup:

TDZH
22 december 2009, 19:22
Ik denk niet dat iemand zich nog gaat aanmelden na die opmerking:seriousf:

rock_indo
22 december 2009, 22:59
Bedankt he jongens:makeup:

Spitfire
24 december 2009, 12:05
Bedankt he jongens:makeup:

Niks van aantrekken, er lopen gigantisch veel bekrompen mensen hier rond

Thundermane
24 december 2009, 13:09
Mooie locatie hebben jullie wel... Ik woon in Wijk bij Duurstede, alleen spijtig van de muziekstijl

allochthomas
24 december 2009, 13:48
ik zou het eigenlijk wel eens willen proberen, ik kan me prima in jullie muziek vinden. zie ook: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=129995
Die kerel van the black ties heeft me nooit meer terug gemaild na 2 keer beloofd te hebben demo's op te sturen dus ik ben weer zoekende

*edit: you've got mail

Tim..
24 december 2009, 13:52
Is emo ookal muziek?
Ik dacht dat dat die nichterige mensen waren met hun zusjes zwarte kleding, je weet wel, die lui waarvan je onmogelijk kunt zeggen of het een jongen of een meisje is...:makeup:

Dankje voor mijn nieuwe onderschrift!:seriousf:

Stillborn
31 december 2009, 10:20
Is emo ookal muziek?
Ik dacht dat dat die nichterige mensen waren met hun zusjes zwarte kleding, je weet wel, die lui waarvan je onmogelijk kunt zeggen of het een jongen of een meisje is...:makeup:

Om even te muggenziften: emo is een muziekstroming die vroeger afstamde van de punk en oude hardcore en klonk heel erg goed. De muziek die men tegenwoordig emo noemt is een verzameling van gejank en geschminkte mannen in te smalle broeken.
Echte emo was cool, huidige emo is een vorm van meeloperig gedrag.

Ik heb gezegd, ugh!

(hiermee val ik niet de TS aan. ik doel hier op een gigantische jeugdcultuur die in feite een beetje verloren is gelopen)

TDZH
31 december 2009, 20:46
Verloren gelopen?
Uit de hand gelopen eerder :-P