PDA

View Full Version : Gitarist zoekt Rockband!(Zwolle)



Sqax
18 november 2009, 20:00
Hallo daar,

ik ben opzoek naar een gedreven en serieuze rockband in Zwolle of omgeving. Ik zoek iets in de richting van: Kings of Leon, Foo Fighters, Coldplay, the Killers, Taking Back Sunday, en ook bijvoorbeeld een John Mayer. Het mag dust best een beetje 'poppy' zijn, maar ik mag ook wel graag een beetje scheuren!:) Maar eigenlijk sta ik open voor ontzettend veel dingen!

Ik ben zelf 18 jaar, en het lijkt me leuk om wel een beetje met leeftijdsgenoten te werken. Heb bandervaring, en een beetje podiumervaring. Ik speel nu zo'n 6 jaar gitaar, en ben in staat om lekker rhytm gitaar te spelen, m'n solo's gaan steeds beter, maar zijn nog niet je van het!

Al bij al ben ik vooral op zoek naar een gedreven band, met aspiraties om veel live shows te spelen, en met muzikanten die graag al hun liefde in de band steken!:)

Als je op zoek bent naar een gitarist in een ander genre, contact me dan ook even, want m'n smaak is heel breed!

Groeten,

Martijn!

firebass
8 december 2009, 14:59
hallo,

wij zoeken een gitarist van de band dawn of ages het is metal maar niet hele zware kunnen altijd proberen om verschillende stijlen in de muziek te varieren
wij komen uit wolvega dat is mischien een beetje ver weg voor je uit zwolle maar waagde toch een gokje om je even een mail te sturen onze hyves : http://dawnofages.hyves.nl/ en onze website www.dawn-of-ages.nl onze mail : info@dawn-of-ages.nl

Sqax
9 december 2009, 18:09
Klinkt gaaf, maar helaas is Wolvega wel wat te ver voor mij!
Succes nog!;)

ShredTallicA
9 december 2009, 21:10
Elburg, das dichtbij ;) Helaas hoef ik op dit moment geen band! Maar vond het toch leuk om even te reageren...

Sqax
10 december 2009, 12:15
Haha toevallig! Altijd leuk, mensen uit de buurt.