PDA

View Full Version : Alexander



da Liks
18 november 2009, 14:54
Hallo rockers,
Ik ben Alex uit Rotterdam, 29 jaar (nog heel even hehe). Sinds een paar weekjes speel ik op een geleende akoestische gitaar wat deuntjes mee en sta ik op het punt mijn eerste elektrische gitaar te kopen. Waarschijnlijk een Epiphone LP Standard, versterker heb ik nog geen idee van. Grote wens zou zijn dat ik ook nog erbij kon zingen, die gave heb ik helaas niet..:makeup:

Mijn grootste passie: Freestyle Streetbike Stuntriding.. kutten op racemotoren dus haha! filmpje van mijn team, ik ben degene op de blauwe motor met witte vlakken en goudkleurige wielen:

http://movie.rwpstuntriding.com/RWP-If%20We%20Could%20Rule.wmv

ander filmpje van een actie voor de WSPA

http://www.youtube.com/watch?v=U0Z5R9n_WVs

ik ga weer verder lezen, dank u!

Mukkez
18 november 2009, 21:25
Sodeknetter.. echt vet! Gaan behoorlijk wat bandjes doorheen per jaar ofnie? Welkom op dit forum!

btw, eerste filmpje 1.35 zeer vet, vaak onderuit geschoven bij het oefenen op de (Streetfighter?) ?

Thiez
18 november 2009, 22:05
Ik hou totaal niet van racemotoren, heb een schijthekel aan mensen die zo stunten op openbare weg (wheelies enz) maar als je dan dit ziet, knap hoor! ziet er echt geweldig uit.

Als je net zo goed gitaar speelt als motor rijd dan gaat het helemaal goedkomen!

welkom hier.

G.G.
19 november 2009, 09:54
Hey Alex, jij hier? Joris (van de FZRclub (G.G.))

da Liks
19 november 2009, 11:35
Hey Alex, jij hier? Joris (van de FZRclub (G.G.))

Kriiiijg nou wat!!! hoe is ie ouwe gamba!!!

da Liks
19 november 2009, 11:36
Sodeknetter.. echt vet! Gaan behoorlijk wat bandjes doorheen per jaar ofnie? Welkom op dit forum!

btw, eerste filmpje 1.35 zeer vet, vaak onderuit geschoven bij het oefenen op de (Streetfighter?) ?

das dezelfde blauwe motor alleen dan was ie een weekendje zonder topkuip. eehm nou valt eigenlijk wel mee! paar keer en niet eens hard. wel een keer deftige highsider gehad op mn vorige!

Mukkez
19 november 2009, 21:24
Dat wil ik wel geloven :seriousf: