PDA

View Full Version : Ervaren gitarist gezocht!



Azarath
17 november 2009, 22:16
Hey manne,

Ik zoek met mijn nieuw project nog een 2de gitarist in de stijl van Grey Like Masquerade, Emarosa,... (check www.myspace.com/greylikemasquerade).
We hebben enkel nog een 2de gitarist nodig, en willen met dit project semi-professioneel onze muziek aan de man brengen. Iemand met ervaring en deftig materiaal is aangewezen!

Repetities zijn in Geel (Belgïe)

Bedankt!
Cis

Luke-wannabe
17 november 2009, 22:29
Oh hey wat een vette muziek!
Dit soort shit zou ik wel willen maken. Jammer dat ik van NL ben..
Maar in ieder geval bedankt voor het nieuwe bandje dat ik kan checken!

JTB
18 november 2009, 09:26
wat een lekkere sound zeg! Helaas te ver rijden...

Adro
18 november 2009, 11:36
ass..... wat een lekkere muziek... precies wat ik nou niet maak met m'n huidige band... en wat ik wel zou willen..
ook helaas te ver weg:(

Azarath
18 november 2009, 12:01
Thanks voor de positieve comments!

Ik weet het, het is inderdaad een nadeel dat ik van Belgïe ben aangezien ik zeker ben dat er in Nederland potentieel zit voor deze stijl. Moesten jullie iemand kennen van Belgïe, let me know!
Bij deze muziek komt m'n RE-20 mooi tot z'n recht :).

Mvg

Cis

Tankman
18 november 2009, 12:03
Ik ga straks de muziek even beter checken. Had niet verwacht dat er uit Geel goede muziek kwam. Ik was er toevallig nog 2 weken geleden voor een middagje en het zag er juist zwaar deprimerend uit, maar misschien heb ik het verkeerde deel gezien. Geen idee hoe groet Geel nou eigenlijk is.

Di Stefano
18 november 2009, 12:22
Wel fijne nummers. Hoe vaak repeteren jullie?

Azarath
18 november 2009, 12:25
Ja inderdaad, de gegeven groepen en MySpace's zijn slechts een voorbeeld, we zoeken iets in die trant te doen. Voorlopig repeteren we wekelijks op een efficiënte manier tot als we een definitieve line-up hebben. Hopelijk komt die gitarist snel ;).

Hiro
26 november 2009, 15:04
Klinkt heel erg goed!

Hopelijk vinden jullie snel een gitarist die bij jullie past, succes!
Hebben jullie al iemand gevonden, want ben wel benieuwd naar meer van jullie muziek

Azarath
29 november 2009, 18:31
Dank je wel Hiro, we hebben spijtig genoeg nog altijd niemand gevonden.
Hopelijk vinden we hem snel, dan laat ik direct hier iets weten!