PDA

View Full Version : Geen HNGD meer voor mij?



Quicksilver
17 november 2009, 16:48
Hallo jongens

Uitkijkend naar mijn opkomende HNGD met Jackson-alarm erop geplakt mailde ik heen en weer over de verwachte leveringsdatum van mijn zwart met geel gestreepte RR24. In eerste instantie stond op de site 16.11.2009 en sinds vandaag 27.11.2009 (musicstore keulen hè). Weer gemaild, en nu met niet mijn kennis maar met zijn baas. Krijg ik dit merkwaardige bericht:

"Dear Robin,

the Fender Company, witch is the owner and distributer of Jackson Guitars, just called me to tell me bad news.

they´re still producing the RR 24 but they changed colors.

They stopped producing the guitar in black with yellow bevels

And changed it to gold with black bevels

I send a picture too..


The other colors : black with red bevels
http://www.musicstore.de/de_DE/EUR/art-GIT0010290-000


And

White with black bevels
http://www.musicstore.de/de_DE/EUR/art-GIT0010288-000




so you mite change the color in you order


Kind regards

Wastl"

Ik vind dit maar een vaag bericht, gezien de populariteit van de kleurcombinatie is dit vreemd, en op de jackson website staat gewoon snow white met zwarte bevels, black met red bevels en mijn versie..
Hij stond al 2 weken voor me in bestelling en nu komt ie ineens met zo'n bericht, vreemd toch? Lijkt me ook de meestverkochte kleur.
Vorig jaar zag ik ook al goud met zwarte rr24 modellen en toen werd mijn versie ook gewoon nog geproduceerd. Is dit een broodje-aap verhaal?
Thomann heeft nog in stock staat op de website, iemand ervaring met bestellen van thomann want ik zit er serieus over na te denken om hem daar te bestellen, als het dan zo mocht zijn dat het verhaal klopt heb ik in ieder geval nog eentje.. :makeup:

Ik ben er nu nog misselijk van, 2 weken wachten op je (letterlijk) droomgitaar en dan zo'n bericht..

Orbis
17 november 2009, 16:55
Man, dat is matig! En dan te bedenken dat zwart met geel toch met afstand de mooiste is, wat mij betreft. Ik heb zelf nog nooit bij Thomann besteld, maar ik lees hier altijd zeer positieve verhalen. En hun site zelf ziet er zeer netjes uit (beter dan die van Music Store), met een goeie garantieregeling en zulks. Ik zou er gewoon voor gaan.

Sinner1980
17 november 2009, 16:56
Ik zei toch Thomann! Of Soundslive...Die Music Store is gewoon ruk,told you man.
Echt naar voor je maarre cancelen die hap en Thomann inschakelen,heb je m misschien deze week nog in huis.

Jay75
17 november 2009, 17:02
Gisterenmiddag een Angus Young humbucker besteld daar, even gemaild of deze echt voorradig was, en binnen een uur een email terug dat dat inderdaad zo was.

Besteld en vandaag een sms en email dat het onderweg is, en ik heb er al een keer of 6-7 iets besteld en gaat altijd prima. ( maar bij musicstore heb ik ook gewoon goede ervaringen )

Maar Thomann, prima, soundslive.co.uk zelfde verhaal.

CHeers
En als ie daar op voorraad is, en het is je droomgitaar, bestel dat ding nu dan heb je 'm vrijdag zeker in huis als je met CC betaald.

ShredTallicA
17 november 2009, 17:12
Heb je die spelling gezien? :chicken: Het komt op mij een beetje over als een lulkoekverhaal

Sinner1980
17 november 2009, 17:23
Heb je die spelling gezien? :chicken: Het komt op mij een beetje over als een lulkoekverhaal

Die gasten zitten vol met lulkoek...bah.
Lang leve Thomann...en Soundslive (al kreeg ik net een mail dat Fender de verkeerde gitaar had afgeleverd bij ze...weer een week,grrrr...maar daar kunnen zij ook niks aan doen...denk ik,ik ga maar weer mn frustratie op ebay afreageren...boos bieden:supercool:)

HaroldA
17 november 2009, 17:25
Heb je die spelling gezien? :chicken: Het komt op mij een beetje over als een lulkoekverhaal

Heb jij een Duitser wel eens fatsoenlijk Engels horen spreken/zien schrijven?

Quicksilver
17 november 2009, 17:26
Heb zojuist belletje gepleegd, kreeg weer een ander ervoor maar die bevestigde het verhaal ook. Gatverdamme zeg wat ben ik misselijk hierover.

Ik heb de bestelling geannuleerd, wat een stelletje uilskuikens daar eerst mij 2 weken laten wachten en dan als ik op eigen houtje eens een email stuur krijg je zoiets.
Thomann here I come.. :chicken:

EDIT: Die kennis van me spreekt wel prima engels hoor, niets op aan te merken.

Sinner1980
17 november 2009, 17:27
Heb jij een Duitser wel eens fatsoenlijk Engels horen spreken/zien schrijven?

NEIN!!!!:seriousf:

vulvasonic
17 november 2009, 18:56
Goud met zwarte randjes is toch ook leuk?
:D:D:D

Quicksilver
17 november 2009, 19:07
Goud met zwarte randjes is toch ook leuk?
:D:D:D

Houdt toch op man :stop:

Heb Thomann gemaild, en nog een mailtje naar die snuiter toegestuurd of hij wel wist dat ik de klant was voor wie de laatst bestelde was gereserveerd.
Als die niet meer komt bij music-store en thomann heeft hem wel dan koop ik hem gewoon bij thomann.

Als thomann hem ook niet meer heeft overweeg ik een Edwards E-AL-128 Scythe, vind ik ook mooie gitaar. Vind de witte RR24 en de Roodzwarte RR24 een stuk minder mooi dan de zwartgele, als ik dan witte koop wellicht die edwards. :chicken:

macwilliams
17 november 2009, 19:09
Dat zou pas vet zijn :)

goud en zwart:ok:

Divine
17 november 2009, 19:11
Dat is écht balen inderdaad. Ik hoop dat Thomann 'm nog wel geeft! Succes ermee, ik zal weer voor je duimen.

Steven Otto
17 november 2009, 19:11
Als thomann hem ook niet meer heeft overweeg ik een Edwards E-AL-128 Scythe, vind ik ook mooie gitaar. Vind de witte RR24 en de Roodzwarte RR24 een stuk minder mooi dan de zwartgele, als ik dan witte koop wellicht die edwards. :chicken:

nou, dit vind ik nogal wat.
Omdat ze de Jackson niet meer in jouw favoriete kleur hebben, dan maar een 'Esp' ?

Die witte Jackson rr24 met zwarte bevels zijn hartstikke cool man! :ok:
Desalniettemin hoop ik voor je dat Thomann wèl de goede heeft :)

Sinner1980
17 november 2009, 19:14
Gewoon cancelen man,ik heb tot twee keer toe iets soortgelijks meegemaakt bij MS... En ze hadden ook meteen het geld van mn creditcard gehaald,met vervolgens het bericht de gitaar binnen 6 weken binnen te krijgen..woedend was ik; meteen gebeld en gevraagd of ze een beetje 'verrückt' waren daar en de boel gecanceled. Daarna nog 2 keer gebeld om mn geld terug te krijgen,ja zeggen nee doen situatie. Daarna American Express maar ingeschakeld en die hebben het geld uiteindelijk terug gevorderd... Wat mij betreft mag die hut in K
öln affikken,echt.
Met Thomann prima ervaringen gehad,4 amps en 3 gitaren probleemloos binnen gekregen,nooit langer gewacht als 6 dagen..wat wil je nog meer?

Quicksilver
17 november 2009, 19:40
Als thomann hem niet meer heeft voordat ze mijn email met vraag of ze hem voor mij kunnen afstellen (ik kan dit ook prima zelf, maar met dikkere snaren gaat de nek vast wat kromtrekken en ik durf dat zelf niet bijstellen op een gitaar van 1100 euro, dat ga ik echt niet zelf riskeren.

Inderdaad, ik vind de Edwards Scythe denk ik mooier dan een RR24 in wit, maar de zwartgele rr24 blijf ik het mooist vinden en ik denk/hoop dat het goed gaat komen bij thomann.

Ik heb ook die snuiter teruggestuurd of ie wel het wel zeker wist dat de gitaar die ze 2 weken geleden al voor mij besteld/gereserveerd hebben niet meer kwam. Ik bedoel maar, het is toch raar dat je een gitaar besteld en pas als ík een mailtje stuur zo'n verhaal naar voren komt?

Stond ik zaterdags in keulen met m'n pa en dan met niets in handen.. Zou een mooie boel zijn..

En @ Mike (sinner zeggen zoals jezelf al aangaf is wat raar zo de hele tijd :seriousf:) Ja ik heb de boel gecancelled, maar ik vraag me nu af of die ene die voor mij gereserveerd was nou wél of niet binnekwam, want uit die mail is me niet duidelijk of hij wel weet dat ik die gitaar al 2 weken geleden gereserveerd had en of die nou nog binnenkomt als laatste of ook die niet meer.

geert1976
17 november 2009, 19:44
lullig dat die niet meer leverbaar is, vooral omdat je er al zolang naar uit kijk.

Geen hand vol, maar een land vol zeg ik dan maar, je vind vast een goede vervanger.;)

Sinner1980
17 november 2009, 22:48
Als thomann hem niet meer heeft voordat ze mijn email met vraag of ze hem voor mij kunnen afstellen (ik kan dit ook prima zelf, maar met dikkere snaren gaat de nek vast wat kromtrekken en ik durf dat zelf niet bijstellen op een gitaar van 1100 euro, dat ga ik echt niet zelf riskeren.


Ik heb ook die snuiter teruggestuurd of ie wel het wel zeker wist dat de gitaar die ze 2 weken geleden al voor mij besteld/gereserveerd hebben niet meer kwam. Ik bedoel maar, het is toch raar dat je een gitaar besteld en pas als ík een mailtje stuur zo'n verhaal naar voren komt?

Stond ik zaterdags in keulen met m'n pa en dan met niets in handen.. Zou een mooie boel zijn..

En @ Mike (sinner zeggen zoals jezelf al aangaf is wat raar zo de hele tijd :seriousf:) Ja ik heb de boel gecancelled, maar ik vraag me nu af of die ene die voor mij gereserveerd was nou wél of niet binnekwam, want uit die mail is me niet duidelijk of hij wel weet dat ik die gitaar al 2 weken geleden gereserveerd had en of die nou nog binnenkomt als laatste of ook die niet meer.

Ach weet je,bedrijven die zo beroerd met hun klanten omgaan verdienen geen tweede kans dus gewoon vergeten en niks meer afvragen en je gitaar lekker scoren bij mensen die het verdienen (zoals Thomann, Soundslive...daar gaan we weer;))

Quicksilver
17 november 2009, 22:53
Ach weet je,bedrijven die zo beroerd met hun klanten omgaan verdienen geen tweede kans dus gewoon vergeten en niks meer afvragen en je gitaar lekker scoren bij mensen die het verdienen (zoals Thomann, Soundslive...daar gaan we weer;))

Mijn pa zit thomann nog niet lekker. Hij wil namelijk niet helemaal naar thomann toe rijden (reken maar na, héééél begrijpelijk) dus dan zouden ze moeten versturen. Wat staat op de site: vanaf dat we het overdragen aan ups is de risico van het verzenden voor de koper, en dat ligt mijn vader niet zo lekker. Stel nou dat bij ups ofzo het pakket zoek raakt oid, dan kunnen wij fluiten naar de centen hè..

Mijn kennis heeft het nummer van de CEO van jackson guitars, en in dusseldorf was er nog wel eentje. Het is dat die kennis dit soort dingen voor mij wil regelen maar das zeker niet dankzij de musicstore zelf, nu nog hopen op dat hij wat kan regelen want er schijnt nog een te zijn daar..

Dat met dat thomann is nogmaals vrij raar, alle risico's voor ons dus als de gitaar beschadigd raakt of als ie zoek raakt bij ups oid dan zit ik met de gebakken peren hè..

jaywalker
17 november 2009, 23:39
Je Pa anders een goeie fles whisky geven. Op zo'n gitaar kan dat er wel van af als dat echt je droom gitaar is. Ik vind zowieso een gitaar bestellen die je nog niet hebt bespeeld een beetje trickie maargoed...

Luke-wannabe
18 november 2009, 00:08
Volgens mij doet Musicstore hetzelfde met UPS als -ie Duitsland uit is.

FruscianteFan
18 november 2009, 00:27
Inderdaad, ik vind de Edwards Scythe denk ik mooier dan een RR24 in wit, maar de zwartgele rr24 blijf ik het mooist vinden en ik denk/hoop dat het goed gaat komen bij thomann.
Met alle respect, vind je looks werkelijk zoveel belangrijker dan sound en feel?

Riky
18 november 2009, 00:45
Thomann levert echt prima af. Paar keer wat besteld (buizen bak ook) en alls werd perfect op tijd (zelfs een dag eerder) afgeleverd!

Succes er mee!

Johannes
18 november 2009, 06:18
Jan Morien in Delft heeft/had pas nog een zwart met gele randen in de winkel hangen. Succes ermee.

JTB
18 november 2009, 09:14
heb al heel vaak bij thomann besteld, hun verpakkingen zijn perfect en vaak al de dag na het verzenden in huis. Echt super-service. Ook al meerdere malen heen en weer gemaild en gebeld, altijd netjes te woord gestaan, geen valse beloften gemaakt, echt Duits dus.

Bram+
18 november 2009, 09:22
Ik vind dit maar een vaag bericht, gezien de populariteit van de kleurcombinatie is dit vreemd, en op de jackson website staat gewoon snow white met zwarte bevels, black met red bevels en mijn versie..

Nou ja, zo vreemd is het ook niet. Het is zeker plausibel, aangezien het bijna januari is, meestal de tijd merken ook het assortiment aanpassen. Als die zwart/gele inderdaad uit het assortiment gaat, is het ook niet zo gek dat ze 'm nu niet meer kunnen leveren.

Daarbij opgeteld: dit kun je krijgen als je goedkoop bestelt bij een grote (Duitse) dozenschuiver. Je betaalt niet voor service, maar daar hoef je dan niet altijd op te rekenen. Overigens heb ik de keren dat ik bij Thomann heb besteld geen problemen gehad met levering e.d. Ik snap je vaders angst dat het pakket mogelijk kwijtraakt e.d. maar dat vind ik wel een beetje overdreven. UPS zijn nou niet bepaald prutsers, en waarschijnlijk is de kans groter dat je in een auto-ongeluk terecht komt tijdens je ritje van en naar musicstore dan dat er een levering 'verdwijnt' bij UPS.

Succes in ieder geval.

Demonturtle
18 november 2009, 13:19
Hier ook nog geen enkel probleem gehad met thomann, en we spreken hier over meerdere bestellingen. Basgitaren, pickups, bruggen, onderdelen voor drumkits, etc. werden altijd netjes, en snel afgeleverd.

Quicksilver
18 november 2009, 15:11
Nog voel ik me kut.
Als Thomann hem niet heeft dan rijd mijn kennis eventueel naar düsseldorf, jackson HQ want er schijnt er nog 1 te zijn.
Als dat allebei niet gaat lukken komt er denk ik wél een edwards, zitten standaard straplocks en grover tuners bij maar geen bijgeleverde case, komt 139 overeen. Dat word dus 1230 pleuro maar dat valt wellicht te regelen. :sssh:

Ik heb helemaal niets met de zwart/rode, de witte is wél mooi maar dan vind ik de edwards net ff iets chiquer.
Heb thomann dus gister in het begin van de avond gemaild en tot op heden nog niets terug ontvangen.

Jasper.
18 november 2009, 15:13
Nog voel ik me kut.
Als Thomann hem niet heeft dan rijd mijn kennis eventueel naar düsseldorf, jackson HQ want er schijnt er nog 1 te zijn.
Als dat allebei niet gaat lukken komt er denk ik wél een edwards, zitten standaard straplocks en grover tuners bij maar geen bijgeleverde case, komt 139 overeen. Dat word dus 1230 pleuro maar dat valt wellicht te regelen. :sssh:

Ik heb helemaal niets met de zwart/rode, de witte is wél mooi maar dan vind ik de edwards net ff iets chiquer.
Heb thomann dus gister in het begin van de avond gemaild en tot op heden nog niets terug ontvangen.

Dus hoe de gitaar speelt/klinkt maakt niet uit? Alleen de looks... Heb je ze beide wel eens getest? Straks valt die edwards enorm tegen.

Quicksilver
18 november 2009, 15:15
Dus hoe de gitaar speelt/klinkt maakt niet uit? Alleen de looks... Heb je ze beide wel eens getest? Straks valt die edwards enorm tegen.

Hij is in stock dus uiteraard wil ik hem eerst proberen, maar nekprofiel lijkt me hetzelfde als de LTD versie en die was prima.
Vind die scythe inlays supervet en mooie neck binding, maar feit blijft wel als ik nog een jackson rr24 met gele bevels onder mijn poten krijg dan word dat hem, en hij is dan nog bijzonderderrerder want dan word ie niet meer geproduceerd.

Zal nooit zo bijzonder worden als de RR-J2SP maargoed.

De edwards scythe heeft overigens geen frt-o-2000, maar een duitse floyd original.

Jasper.
18 november 2009, 15:18
Persoonlijk vind ik die rode/zwarte en de witte jackson dan nog steeds veel mooier, maar het is jouw gitaar.

Rock Bottom
18 november 2009, 15:33
Ik lees dit net en wou bijna KARMA gaan roepen maar dat is ook weer lullig.
Denk voor de esp nog even nawant er zit vaak een hoop verschil tussen esp en ltd.

Quicksilver
18 november 2009, 15:42
Ik lees dit net en wou bijna KARMA gaan roepen maar dat is ook weer lullig.
Denk voor de esp nog even nawant er zit vaak een hoop verschil tussen esp en ltd.

En waarom wou je bijna KARMA gaan roepen dan?
Deze zit tussen ESP en LTD in en word gemaakt door ESP, voornamelijk voor japanners maar worden soms (in kleine, zeer kleine aantallen) geïmporteerd naar EU, zoals nu dus door music-store zelf.

Sinner1980
18 november 2009, 17:04
Mijn pa zit thomann nog niet lekker. Hij wil namelijk niet helemaal naar thomann toe rijden (reken maar na, héééél begrijpelijk) dus dan zouden ze moeten versturen. Wat staat op de site: vanaf dat we het overdragen aan ups is de risico van het verzenden voor de koper, en dat ligt mijn vader niet zo lekker. Stel nou dat bij ups ofzo het pakket zoek raakt oid, dan kunnen wij fluiten naar de centen hè..

Mijn kennis heeft het nummer van de CEO van jackson guitars, en in dusseldorf was er nog wel eentje. Het is dat die kennis dit soort dingen voor mij wil regelen maar das zeker niet dankzij de musicstore zelf, nu nog hopen op dat hij wat kan regelen want er schijnt nog een te zijn daar..

Dat met dat thomann is nogmaals vrij raar, alle risico's voor ons dus als de gitaar beschadigd raakt of als ie zoek raakt bij ups oid dan zit ik met de gebakken peren hè..

Als je besteld met creditcard dan ben je gewoon gedekt. Anders gewoon onder rembours...kan er weing gebeuren toch? Je gaat er idd niet helemaal heen rijden lijkt me,kost je gitaar meteen 200 meer door benzine.
Ik heb nog nooit iemand gehoord met slechte berichten over Thomann dus ik zou me echt geen zorgen maken...

Sinner1980
18 november 2009, 17:07
Ik lees dit net en wou bijna KARMA gaan roepen maar dat is ook weer lullig.
Denk voor de esp nog even nawant er zit vaak een hoop verschil tussen esp en ltd.

Geld vooral...een beetje overpriced in verhouding met LTD als je mij vraagt (na testen dan he). Een deluxe LTD doet niet veel onder voor ESP,vind ik. ESP zijn uiteraard kwalitatief te gek maar f*cking duur man

Quicksilver
18 november 2009, 17:15
Geld vooral...een beetje overpriced in verhouding met LTD als je mij vraagt (na testen dan he). Een deluxe LTD doet niet veel onder voor ESP,vind ik. ESP zijn uiteraard kwalitatief te gek maar f*cking duur man

Wat is overpriced in verhouding met LTD? Edwards niet hoor ;)
En thomann geeft alleen op als mogelijkheid: overmaken op de bankgegevens die ze je via de mail doen, of via creditcard. Volgens mij niet onder rembours, en zelfs al is het onder rembours: wie zegt mij als ik de handtekening zet dat de gitaar niet beschadigd is?

Thomann heeft nu, 23-24 uur later, nog steeds NIETS van zich laten horen en dit vind ik toch bar slecht. Gister aantal keren geprobeerd te bereiken ene keer in gesprek of niet opgenomen en als je dan algemene balie belt komt er vrouw voor en die kan je doorverbinden, waarna je in de wacht staat en dan word de lijn afgekapt.

ER!K
18 november 2009, 17:49
Heb je ook gezien dat er in de Edwards een EMG HZ zit? dat is een passieve EMG, en daar lees ik op het ESP Forum niet bepaald veel goede verhalen over.
Nou zijn het wel grotendeels idioten daar, maar misschien toch iets om even rekening mee te houden ;)

Quicksilver
18 november 2009, 17:54
Ja, en ik vind de battery-cavity in de RR24 handig want ik zal misschien uiteindelijk switchen naar een AHB-2 Blackout..

Ik ga er alles aan doen om me hier een zwartgele RR te krijgen jongens.. :mad:
Vind de Jacksons veel mooier.. :rockon:

Sinner1980
18 november 2009, 17:57
Wat is overpriced in verhouding met LTD? Edwards niet hoor ;)
En thomann geeft alleen op als mogelijkheid: overmaken op de bankgegevens die ze je via de mail doen, of via creditcard. Volgens mij niet onder rembours, en zelfs al is het onder rembours: wie zegt mij als ik de handtekening zet dat de gitaar niet beschadigd is?

Thomann heeft nu, 23-24 uur later, nog steeds NIETS van zich laten horen en dit vind ik toch bar slecht. Gister aantal keren geprobeerd te bereiken ene keer in gesprek of niet opgenomen en als je dan algemene balie belt komt er vrouw voor en die kan je doorverbinden, waarna je in de wacht staat en dan word de lijn afgekapt.

Oh shit...sorry,bel nu s;)

Divine
18 november 2009, 18:02
@Quicksilver


Don't worry too much. Zaken als een beschadigde gitaar bij levering, levering die opeens zoek is etc. komen bij winkels als Thomann bijna niet voor. ALS het voorkomt kan je de gitaar hoogstwaarschijnlijk terugsturen (check hun FAQ/info op de site ik weet het niet 100% zeker) Overigens kan Thomann niks eraan doen als er een zending zoek raakt dat ligt dan bij het postbedrijf.



23-24 uur niks laten horen. Calm down ;), 2 werkdagen is bij bedrijven de normale gang van zaken bij e-mail verkeer aan de klantenservice. Soms zijn ze sneller, soms langzamer afhankelijk van de drukte en resources die ze op dat moment beschikbaar hebben.

Ik heb zelf nooit wat bij thomann besteld, maar veel mensen die ik ken hebben dat wel gedaan (sommige met meerdere bestellingen). Tot nu toe alleen maar goede verhalen gehoord. Een tijdje geleden (in maart geloof ik) heb ik meerdere keren naar Thomann gebeld, ik kreeg vrijwel elke keer iemand aan de lijn die me meteen hielp. Heb je geprobeerd direct naar de gitarenafdeling te bellen?

Thomann heeft ook een 30 dagen niet goed geld terug garantie plus je hebt daar 3 jaar garantie. Dit soort zaken verminderen het risico aanzienlijk.


Enige nadelen:

Je kan de gitaar niet bespelen voordat je 'm koopt. En dat is een vrij groot nadeel als de gitaren geen consistente kwaliteit hebben. Feit is nu wel dat je vrij weinig speling hebt om gitaren te laten 'schieten', omdat hij zo te horen discontinued is.

De negatieve zaken (gitaar beschadigd, gitaar die zoek raakt tijdens de verzending) die jij noemt kunnen natuurlijk voorkomen. De kans is wel klein.


Just my 2 cents.. Succes!

DeiDRagonas
18 november 2009, 18:17
De opmerking dat je dit soort dingen bij zo'n muziekspullen-wehkamp kan verwachten vond ik een vrij goeie. Jan Morien in Delft al gebeld? ;)


:punk:

Quicksilver
18 november 2009, 19:09
Ja Divine, meerdere keren zelfs (4 à 5 keer) en elke keer was de telefoon bezet óf hij werd simpelweg niet opgenomen!

Heb Jan Morien nog niet gebeld ik wacht nog even op reactie van thomann en als dat niet doorgaat dan ga ik die inderdaad ff bellen. Feit is wel dat de gitaar in de winkel hangt als ie er nog is en dus is hij al bespeeld door mensen. Op zijn site staan er 3 jacksons, en geen enkele daarvan is een rhoads.
Zodra een gitaar een maand in een winkel hangt vind ik hem niet echt brandnieuw meer.. Dat zal velen van jullie vast wel verkeerd vallen maar dat is wel hoe ik erover denk.

FruscianteFan
18 november 2009, 19:23
Ik had zelf wel vrij snel iemand aan de lijn toen ik eens belde. En verder eigenlijk alleen maar positieve ervaring, behalve dat één keer mijn email niet werd beantwoord (maar dat was dus met een telefoontje snel opgelost). Maar dat is dus één keer op een keer of 6 inmiddels, waarbij het probleem werd veroorzaakt doordat ik heel moeilijk dacht over de betaling omdat ik al had overgemaakt toen ik er nog een product bij bestelde.

Als de gitaar niet bevalt, kun je haar trouwens terug sturen. Toch?

Divine
18 november 2009, 19:30
Wel raar, bij mij werd er altijd wel opgenomen. Heb je met een mobiele telefoon gebeld of vaste tel? Bij mij willen sommige mobiele telefoons wel eens raar doen als ik naar het buitenland bel (plotselinge verbreking van de verbinding bijvoorbeeld).

Quicksilver
18 november 2009, 19:35
Vaste telefoon.
Ja je kunt d'r terugsturen, maar ik wil eerst weten of ze haar voor mij kunnen afstellen want als ik zwaardere set snaren erop zet gaat de nek wat krommen en dat durf ik zelf niet doen op een gitaar van 1000+.
Kijk dat ik dat bij mijn huidige wél durf is nog ff iets anders.. :chicken:
En als ze beschadigd tijdens verzenden kun je haar denk ik niet terugsturen..

Bluze
18 november 2009, 19:38
Vaste telefoon.
Ja je kunt d'r terugsturen, maar ik wil eerst weten of ze haar voor mij kunnen afstellen want als ik zwaardere set snaren erop zet gaat de nek wat krommen en dat durf ik zelf niet doen op een gitaar van 1000+.
Kijk dat ik dat bij mijn huidige wél durf is nog ff iets anders.. :chicken:
En als ze beschadigd tijdens verzenden kun je haar denk ik niet terugsturen..

zo'n gitaar kan wel wat hebben hoor het is geen porse lijn!!!!!

Quicksilver
18 november 2009, 19:40
zo'n gitaar kan wel wat hebben hoor het is geen porse lijn!!!!!

Nee het is geen porcelein maar die jongens van de UPS willen natuurlijk zo snel mogelijk klaar zijn hè op hun dag. Dat is snel snel, ram, kabam, fletsh, hier heb u uw bestelling tjeu!

Jasper.
18 november 2009, 19:43
Dan oefen je toch mooi op die caliber? Koop een zwaarder setje saren en stel hem af. Als je Jackson er dan is kun je het ook op die.

En ik denk dat de poster (weet zo niet meer wie het is) bedoelt dat die gitaar wel wat kan hebben met dat afstellen.

Quicksilver
18 november 2009, 19:45
Dan oefen je toch mooi op die caliber? Koop een zwaarder setje saren en stel hem af. Als je Jackson er dan is kun je het ook op die.

En ik denk dat de poster (weet zo niet meer wie het is) bedoelt dat die gitaar wel wat kan hebben met dat afstellen.

Feit is wel dat ik hem nooit zo zal kunnen afstellen (of in ieder geval, dat duurt nog even) als een techneut bij bv. de music-store die daar speciaal op getraind is ed. ;)

Bluze
18 november 2009, 19:49
Feit is wel dat ik hem nooit zo zal kunnen afstellen (of in ieder geval, dat duurt nog even) als een techneut bij bv. de music-store die daar speciaal op getraind is ed. ;)

Bij de musicstore doen ze natuurlijk ook gewoon snel snel, ram, kabam, fletsh die snaren erop. ;)

FruscianteFan
18 november 2009, 19:50
zo'n gitaar kan wel wat hebben hoor het is geen porse lijn!!!!!
Ik mag toch hópen dat je 'porselein' voor de grap zo spelt.

Jasper.
18 november 2009, 19:50
Feit is wel dat ik hem nooit zo zal kunnen afstellen (of in ieder geval, dat duurt nog even) als een techneut bij bv. de music-store die daar speciaal op getraind is ed. ;)

Nee, maar je kunt het wel proberen en er wat van leren. Dat is ook een feit. En als het nou toch niet helemaal lukt breng je hem eventjes weg.
Ik denk ook niet dat die techneuten hele goede afstellers zijn. Ze kunnen het wel wat maar of het ook super zal worden?
Zo kreeg ik de indruk tenminste bij musik-produktiv. Ik liet even een gitaar stemmen. Maar het kwam een beetje in de buurt en het was wel goed... Ze doen volgens mij ook meerdere instrumenten. Dus gespecialiseerd zullen ze ook niet zijn. (correct me if i'm wrong)

Bram+
18 november 2009, 19:57
Ik mag toch hópen dat je 'porselein' voor de grap zo spelt.
afgezien van de spelling heeft hij wel gelijk, die hals gaat heus niet krom.

Quicksilver, lees eerst nog eens wat threads door voordat je allerlei uitspraken over gitaar(afstel)techniek doet en leer zelf afstellen, daar ga je (zeker met zo'n tremolo) erg veel plezier aan beleven.

Quicksilver
18 november 2009, 20:12
Dus als ik van de standaard 0.09 - 0.42 naar 0.11 - 0.54 verander en in CGCFAD stem dan veranderd de hals volgens jou niet? :???:

DeiDRagonas
18 november 2009, 20:30
Dus als ik van de standaard 0.09 - 0.42 naar 0.11 - 0.54 verander en in CGCFAD stem dan veranderd de hals volgens jou niet? :???:

Nee, volgens mij ook niet. Dat kan (meestal) prima zonder afstellen. Ik vind btw je gitaar zomaar ff onbespeeld bestellen bij zo'n internetwinkel best riskant.. Een nwe aankoop ALTIJD in de winkel proberen. Maar dat ben ik natuurlijk..


:punk:

Bram+
18 november 2009, 21:24
Dus als ik van de standaard 0.09 - 0.42 naar 0.11 - 0.54 verander en in CGCFAD stem dan veranderd de hals volgens jou niet? :???:
Als je alleen van 0.009 naar 0.042 (nullen tellen als je precies wil zijn!) naar 0.011 naar 0.054 gaat zul je de hals misschien moeten bijstellen vanwege de oplopende snaarspanning, maar je vergeet dat je dat nu al flink compenseert door ook naar een lagere tuning te gaan. Nogmaals: het grootste probleem wordt de tremoloafstelling bij zo'n switch, dat is geen kwestie van 'even door een tech laten doen', die is daar ook wel even zoet mee.

HaroldA
18 november 2009, 21:44
Nogmaals: het grootste probleem wordt de tremoloafstelling bij zo'n switch, dat is geen kwestie van 'even door een tech laten doen', die is daar ook wel even zoet mee.

Als je 'm zelf niet af kunt/wil stellen moet je een gitaar kopen met een vaste brug.

Zo.

Quicksilver
18 november 2009, 21:57
Ik weet prima hoe ik dat allemaal moet doen (in theorie) maar ik zou de nek liever gewoon niet zelf lopen afstellen.

Maargoed, ik ga er uiteindelijk zelf toch nog wel aan pielen ;)

Bram+
18 november 2009, 22:28
Het hoeft misschien wel niet eens... Het is ook echt geen rocket science: als je kan lezen en een colafles kan opendraaien, kun je ook een hals afstellen. Zie trouwens eerst maar eens dat je die gitaar krijgt, je maakt je nu al een paar dagen/weken druk om allerlei bijzaken, terwijl je allerlei kansen om je droomgitaar te bemachtigen iedere keer afslaat :D

Demonturtle
19 november 2009, 07:46
Ik denk trouwens, no offence intended Quicksilver, dat je je het hele proces bij Musicstore misschien iets te romantisch aan het voorstellen bent. Ik kan moeilijk geloven dat ze speciaal voor jou een uur gaan zitten afstellen aan een gitaar, terwijl ze je, cru gesteld, toch al ietwat genaaid hebben door je twee weken aan het lijntje te houden.

Hiro
19 november 2009, 08:27
Ik weet niet of je er al een te pakken hebt maar op deze pagina bij thomann heb ik er een zien staan bij de blowouts tweedehands maar wel zwart geel.

http://www.thomann.de/nl/blowouts_GF_gitaren_bassen_HL_blowout.html

Edit: nee sorry was een ander merk

Quicksilver
19 november 2009, 12:37
Zojuist email terug van thomann, was er nog.
Heb hem besteld en geld al overgemaakt; dinsdag komt ze waarschijnlijk bij mij.

DeiDRagonas
19 november 2009, 12:54
Zojuist email terug van thomann, was er nog.
Heb hem besteld en geld al overgemaakt; dinsdag komt ze waarschijnlijk bij mij.


Haleluja... En nu maar hopen dat ze een beetje goed klinkt, want da's natuurlijk nog maar de vraag.








Ja, ik heb iets tegen de grote internetshops...

:punk:

Hiro
19 november 2009, 13:18
ben blij voor je :)

HaroldA
19 november 2009, 13:39
Haleluja... En nu maar hopen dat ze een beetje goed klinkt, want da's natuurlijk nog maar de vraag.


Ach, als hij maar gele strepen heeft! Voor de rest maakt het allemaal niet uit... :makeup:

Quicksilver
19 november 2009, 14:03
Als je nu suggereert dat ik blind bestel: maak je niet ongerust want heb al diverse bespeeld (blijkbaar mijn fotoverslag music-store gemist in mei)
Maak je niet dik want die klinkt meer dan prima.

snaarplukker
19 november 2009, 14:41
Mijn pa zit thomann nog niet lekker. Hij wil namelijk niet helemaal naar thomann toe rijden (reken maar na, héééél begrijpelijk) dus dan zouden ze moeten versturen. Wat staat op de site: vanaf dat we het overdragen aan ups is de risico van het verzenden voor de koper, en dat ligt mijn vader niet zo lekker. Stel nou dat bij ups ofzo het pakket zoek raakt oid, dan kunnen wij fluiten naar de centen hè..

Dat zal best meevallen. Je moet voor ontvangst tekenen. Dus zolang ze geen handtekening van je hebben is de vervoerder aansprakelijk. Wel moet je in het bijzijn van de vervoerder je pakket openmaken en kijken of de inhoud niet beschadigd is tijdens transport. Dat staat ook op hun site.

5. De goederen moeten meteen na de in ontvangst neming door de klant of zijn vertegenwoordiger op transportschade onderzocht worden. Men moet vaststelbare transportschaden onmiddellijk schriftelijk melden. Verpakkingsschade moet de klant bij het aannemen van de goederen door de transportonderneming schriftelijk laten bevestigen.

DeiDRagonas
19 november 2009, 15:01
Als je nu suggereert dat ik blind bestel: maak je niet ongerust want heb al diverse bespeeld (blijkbaar mijn fotoverslag music-store gemist in mei)
Maak je niet dik want die klinkt meer dan prima.

Lol.. Jep, fotoverslag gemist idd.
Het komt er wat lullig uit.. Maar ben verder wel blij voor je hoor ofzo. We zien wel een reviewtje als ie binnen is zeker?

D.

:punk:

Quicksilver
19 november 2009, 15:04
Dat zal best meevallen. Je moet voor ontvangst tekenen. Dus zolang ze geen handtekening van je hebben is de vervoerder aansprakelijk. Wel moet je in het bijzijn van de vervoerder je pakket openmaken en kijken of de inhoud niet beschadigd is tijdens transport. Dat staat ook op hun site.

Dankjewel snaarplukker, dat is een hele geruststelling :ok:
Heb zojuist smsje ontvangen dat de RR24 en de Dunlop Maintenance kit verzonden zijn via UPS, ze konden hem niet afstellen en de snaren verwisselen. Dat word dus een karweitje, misschien heb ik hem morgen/zaterdag wel al!
Track & trace werkt nog niet, dat zal wel gaan werken maar er is tot nu toe nog geen informatie beschikbaar.
Pakket weegt 8,76 kg, dat moet goed zitten! :rockon:

@ DeiDRagonas: Inderdaad, vond het een beetje lullig en oppervlakkig klinken, maargoed ik kan mijn vreugde niet op vandaag.. :ok:

Sinner1980
19 november 2009, 17:04
Spannend man! Ik zie je topicje wel tegemoet denk?
Doe je goed bij Thomann,niks mis mee...hoop ik :seriousf:

Blend
19 november 2009, 17:09
No offence richting de TS hoor, maar 2 weken wachten op je droomgitaar en dan gek worden omdat ie maar niet komt? Relaxt dude, als het je droomgitaar is, en je spaart er al jaren voor, kunnen die paar weekjes extra toch ook geen kwaad?

En dan nog wat: je zei dat je een gitaar die een maand in de winkel hangt niet 'brandnieuw' vond. Grappig die naiviteit om te denken dat je bij Thomann of Musicstore een gitaar treft die meteen uit de fabriek komt gerold ;)

Quicksilver
19 november 2009, 18:49
No offence richting de TS hoor, maar 2 weken wachten op je droomgitaar en dan gek worden omdat ie maar niet komt? Relaxt dude, als het je droomgitaar is, en je spaart er al jaren voor, kunnen die paar weekjes extra toch ook geen kwaad?

En dan nog wat: je zei dat je een gitaar die een maand in de winkel hangt niet 'brandnieuw' vond. Grappig die naiviteit om te denken dat je bij Thomann of Musicstore een gitaar treft die meteen uit de fabriek komt gerold ;)

Het staat mij een beetje tegen dat je dat soort uitspraken doet terwijl je overduidelijk niet goed gelezen hebt. Ik zat niet gek te worden omdat ie maar niet komt, ik had van music-store bericht dat ie bij hun niet meer zou binnenkomen omdat ze niet langer worden geproduceerd. Dáár werd ik wat minder relaxt van want dan werd het dus moeilijker om nog één te bemachtigen.

Evengoed bedankt voor je insteek.

Quicksilver
19 november 2009, 19:08
Heb overigens ook nog even 2 setjes Ernie Ball 2627 besteld (zonder verzendkosten te hoeven betalen omdat ze voor mij de afstelling niet konden regelen, toch netjes van die jongens) 0.011-0.054 dus dat word lekker pielen met die tremolo.
Heb overigens al een half jaar lopen te bestuderen hoe dat nou moet met een floyd rose maar ik heb vandaar toch wel een hele handige gevonden al zeg ik het zelf: http://www.youtube.com/watch?v=OPCtZN80L64
Doe er je eventuele voordeel mee ;)

Quicksilver
19 november 2009, 22:34
En nogmaals een update:

Tijd Gebeurtenis Plaats
19.11.2009 20:01 goods are on their way THOMANN
19.11.2009 21:22 goods are on their way FRANKFURT
19.11.2009 21:23 goods are on their way HERNE-BOERNIG

De tijd klopt niet, maar als ie inderdaad al Herne-Boernig langs is dan is ie al op 2/3 van zijn reis! :cheerup:

snaarplukker
19 november 2009, 22:58
En dan nog wat: je zei dat je een gitaar die een maand in de winkel hangt niet 'brandnieuw' vond. Grappig die naiviteit om te denken dat je bij Thomann of Musicstore een gitaar treft die meteen uit de fabriek komt gerold ;)Naiviteit van de TS of wantrouwen van jou?
Thomann is geen locaal gitaarwinkeltje waar de voorraad in de winkel hangt. Alles wat je daar koopt kom nieuw uit de doos. Showgitaren en retouren gaan naar de koopjeshoek.

Quicksilver
20 november 2009, 10:11
Naiviteit van de TS of wantrouwen van jou?
Thomann is geen locaal gitaarwinkeltje waar de voorraad in de winkel hangt. Alles wat je daar koopt kom nieuw uit de doos. Showgitaren en retouren gaan naar de koopjeshoek.

Danku :cheerup:

Hij moet vandaag aankomen jongens, maar ik ben met school van 12 tot 5 bij de NAM in Assen dus moet óf overburen of broertje de boel aannemen..
Heb het al met beide doorgenomen: deukjes in het pakket: schriftelijke bevestiging van die schade + handtekening, en anders krijgen ze geen handtekening terug :seriousf:

deefke666
20 november 2009, 10:15
haha gaat dus een lange dag worden voor jou :seriousf:

Quicksilver
20 november 2009, 10:17
haha gaat dus een lange dag worden voor jou :seriousf:

Dat heb je goed in de gaten. Njah, wel een gratis lunch maar verdomme man ik kan niet wachten tot ik die koffer opendraai



Om erachter te komen dat thomann me een gouden/zwartrode/witte gestuurd heeft

pannekoek
20 november 2009, 10:19
Om erachter te komen dat thomann me een gouden/zwartrode/witte gestuurd heeft---- met een gebroken nek

:seriousf:.......

Quicksilver
20 november 2009, 10:21
:seriousf:.......

Ja dat zou nog eens jammer zijn duuuudddeee :hippie:
Sorry space hem bijna :makeup:

Steven Otto
20 november 2009, 10:27
Om erachter te komen dat thomann me een gouden/zwartrode/witte gestuurd heeft met een gebroken nek
:seriousf:.......

wow, daar zeg je me wat. Ik weet nog dat ik een Jackson besteld had bij feedback, inmiddels 2 jaar geleden. Ik moest toen 6 maanden wachten (ja quicksilver, het kan erger).Toen Feedback me belde dat ik hem de volgende werkdag kon ophalen, kon mijn vreugde niet meer op.
Die nacht droomde ik dat ik bij feedback was en bij het openen van de doos was de neck compleet in tweeën gebroken! medewerker: "Sorry jonge, zoiets kan gebeuren, we kunnen hem wel voor je nog een keer bestellen maar dat duurt weer 6 maanden"
:soinnocent::soinnocent:

Anyway, quicksilver, alvast veeel plezier d'r met.

Quicksilver
20 november 2009, 10:29
wow, daar zeg je me wat. Ik weet nog dat ik een Jackson besteld had bij feedback, inmiddels 2 jaar geleden. Ik moest toen 6 maanden wachten (ja quicksilver, het kan erger).Toen Feedback me belde dat ik hem de volgende werkdag kon ophalen, kon mijn vreugde niet meer op.
Die nacht droomde ik dat ik bij feedback was en bij het openen van de doos was de neck compleet in tweeën gebroken! medewerker: "Sorry jonge, zoiets kan gebeuren, we kunnen hem wel voor je nog een keer bestellen maar dat duurt weer 6 maanden"
:soinnocent::soinnocent:

Anyway, quicksilver, alvast veeel plezier d'r met.

6 Maanden? Peanuts, ik wacht al langer dan een jaar op een redelijke gitaar! :grouphug:

Gelukkig was het maar een droom.. :seriousf:

Jasper.
20 november 2009, 10:39
Danku :cheerup:

Hij moet vandaag aankomen jongens, maar ik ben met school van 12 tot 5 bij de NAM in Assen dus moet óf overburen of broertje de boel aannemen..
Heb het al met beide doorgenomen: deukjes in het pakket: schriftelijke bevestiging van die schade + handtekening, en anders krijgen ze geen handtekening terug :seriousf:

Deukjes in de doos? Kun je niet gewoon de koffer met die man openmaken en kijken of de gitaar goed is? De doos is altijd wel een beetje beschadigt, daarvoor is die doos.
Maar ik hoop voor je dat hij vandaag aankomt. En niet te teleurgesteld als hij niet aankomt hé. Heb ik ook al vaak genoeg meegemaakt. Denk je dat ie komt, en dan komt ie een dag later nog.

Quicksilver
20 november 2009, 10:40
Deukjes in de doos? Kun je niet gewoon de koffer met die man openmaken en kijken of de gitaar goed is? De doos is altijd wel een beetje beschadigt, daarvoor is die doos.
Maar ik hoop voor je dat hij vandaag aankomt. En niet te teleurgesteld als hij niet aankomt hé. Heb ik ook al vaak genoeg meegemaakt. Denk je dat ie komt, en dan komt ie een dag later nog.

Volgens track&trace was ie om 7:00 uur al in drachten dusse :seriousf:

Jasper.
20 november 2009, 10:44
Volgens track&trace was ie om 7:00 uur al in drachten dusse :seriousf:

ja, ik denk het dan ook wel, maar het zou zomaar kunnen dat ie niet komt.
Ik heb zelfs een keer gehad dat ik het busje hoorde, ik snel naar buiten en hij reed weer weg.... Briefje in de brievenbus dat er niemand aanwezig was.

Dus ik zou je broertje gewoon de hele dag op een krukje voor bij de straat zetten. Dan heb je geen kans meer dat je em misloopt :seriousf:

Quicksilver
20 november 2009, 10:50
ja, ik denk het dan ook wel, maar het zou zomaar kunnen dat ie niet komt.
Ik heb zelfs een keer gehad dat ik het busje hoorde, ik snel naar buiten en hij reed weer weg.... Briefje in de brievenbus dat er niemand aanwezig was.

Dus ik zou je broertje gewoon de hele dag op een krukje voor bij de straat zetten. Dan heb je geen kans meer dat je em misloopt :seriousf:

Als ik wegga rond 11:40 oid dan plak ik briefje op de voordeur dat ze hem maar bij overburen afleveren, die heb ik namelijk al helemaal geinstrueerd :ok:

Daar komt bij ik woon net 80km van drachten af, moet geen probleem zijn lijkt me.

Divine
20 november 2009, 10:51
Een beschadigde doos heb je altijd wel. (de dubbelzinnigheid :soinnocent:)
Dus check of de case + gitaar in orde is, daar gaat het immers om.

Quicksilver
20 november 2009, 10:57
Een beschadigde doos heb je altijd wel. (de dubbelzinnigheid :soinnocent:)
Dus check of de case + gitaar in orde is, daar gaat het immers om.

Mijn overburen en broertje hebben er niet dusdanig veel verstand van, dus ik bekijk het wel als ik thuis ben en als er iets aan mankeert dan bel ik thomann, tot nu toe goede service dus daar vertrouw ik wel op.

Jasper.
20 november 2009, 11:05
Als ik wegga rond 11:40 oid dan plak ik briefje op de voordeur dat ze hem maar bij overburen afleveren, die heb ik namelijk al helemaal geinstrueerd :ok:

Daar komt bij ik woon net 80km van drachten af, moet geen probleem zijn lijkt me.

Ja, dat kan wel. Maar bij ons was die bezorger gewoon te lui om naar de voordeur te lopen. We waren er gewoon!

Liquid_Metal
20 november 2009, 11:15
Mijn overburen en broertje hebben er niet dusdanig veel verstand van, dus ik bekijk het wel als ik thuis ben en als er iets aan mankeert dan bel ik thomann, tot nu toe goede service dus daar vertrouw ik wel op.

Als er iets aan de hand is kun je 'm altijd gewoon terugsturen. Ik kan me sowieso niet voorstellen dat de TNT/UPS blijft wachten tot jij je pakketje open hebt gemaakt om het vervolgens weer mee terug te nemen.

golanhall
20 november 2009, 11:26
Als er iets aan de hand is kun je 'm altijd gewoon terugsturen. Ik kan me sowieso niet voorstellen dat de TNT/UPS blijft wachten tot jij je pakketje open hebt gemaakt om het vervolgens weer mee terug te nemen.

Neen ze wachten niet, ze leveren het pak af en vertrekken weer. Volgens mij mogen ze zelf het pak zelf niet terug nemen, er moet eerst een pickup-order gemaakt worden via de bevoegde instanties.

Quicksilver
20 november 2009, 11:28
Neen ze wachten niet, ze leveren het pak af en vertrekken weer. Volgens mij mogen ze zelf het pak zelf niet terug nemen, er moet eerst een pickup-order gemaakt worden via de bevoegde instanties.

Het is gewoon zo dat ik eerst de doos wil bekijken alvorens ik mijn handtekening afgeef. Anders kom ik natuurlijk nooit in aanmerking voor terugsturen want hoe kan thomann dan controleren of het werkelijk transportschade is of dat het door mijn eigen toedoen is?
Ik bekijk de doos eerst of er dusdanig deuken inzitten dat de boel beschadigd zou kunnen zijn, dan zet ik mijn handtekening.

golanhall
20 november 2009, 12:09
Je mag altijd je pakje weigeren mocht je schade zien. ;-)
Maar de inhoud bekijken daar wachten ze niet op, been there done that.

Een doos kan nog al vlug schade vertonen maar de inhoud is vaak verder goed ingepakt, zeker bij thomann. Voor hetzelfde geld heeft de doos geen uiterlijke schade, terwijl heb je een headcrack.

Maleco
20 november 2009, 17:10
Hoeissie? :cheerup:

Vll
20 november 2009, 17:17
ja, ik denk het dan ook wel, maar het zou zomaar kunnen dat ie niet komt.
Ik heb zelfs een keer gehad dat ik het busje hoorde, ik snel naar buiten en hij reed weer weg.... Briefje in de brievenbus dat er niemand aanwezig was.

Dus ik zou je broertje gewoon de hele dag op een krukje voor bij de straat zetten. Dan heb je geen kans meer dat je em misloopt :seriousf:

Je zet mij niet op een krukje xD

Sinner1980
20 november 2009, 17:33
Het is gewoon zo dat ik eerst de doos wil bekijken alvorens ik mijn handtekening afgeef. Anders kom ik natuurlijk nooit in aanmerking voor terugsturen want hoe kan thomann dan controleren of het werkelijk transportschade is of dat het door mijn eigen toedoen is?
Ik bekijk de doos eerst of er dusdanig deuken inzitten dat de boel beschadigd zou kunnen zijn, dan zet ik mijn handtekening.

Ik zou me niet zo druk maken man,denk aan je hart. Die gitaar komt gewoon heel aan,Thomann verpakt uiterst zorgvuldig en geloof me,als er echt wat mis zou zijn kun je m gewoon weer op laten halen,no worries mate...

Maarre,heb je m nou al of niet?:???:

Quicksilver
20 november 2009, 17:54
http://i189.photobucket.com/albums/z68/dp-team/editedthomann.jpg

To be continued.... :cheerup:
Ga 'm openmaken als m'n pa d'r is, die wil er bij zijn :soinnocent:

deefke666
20 november 2009, 17:58
alvast congratulations quicksilver,
ik weet dat je hier al lang op aant wachten was :blast:

grtz d

Quicksilver
20 november 2009, 18:00
alvast congratulations quicksilver,
ik weet dat je hier al lang op aant wachten was :blast:

grtz d

Dankje, ik post gauw een HNGD als ik de boel heb uitgepakt.
Het is al beter dan elke pakjesavond die ik ooit heb meegemaakt, je wilt niet weten hoe blij ik ben..

Om er nu alsnog achter te komen dat de gitaar mankementen heeft

Steven Otto
20 november 2009, 18:00
Spannend joh!

even kijken in de doos mag toch wel?
of even testen?
:crazyhappy:

Quicksilver
20 november 2009, 18:01
Spannend joh!

even kijken in de doos mag toch wel?
of even testen?
:crazyhappy:

Ach hij wou er graag bij zijn, iets met foto's maken en meedelen in mijn geluk ofzo en dat gun ik hem want hij gunde mij de geleende euro's om eindelijk van m'n crappocaster af te zijn.. :)

deefke666
20 november 2009, 18:06
hehe i know the feeling all to well....

ik heb mijn hellraiser en laatst mijn deluxe stratocaster ook besteld en dan duurd elke dag vier keer zo lang he :(

Steven Otto
20 november 2009, 18:07
Ja, logisch. Ik probeer je alleen op het slechte pad te brengen :D

Quicksilver
20 november 2009, 18:09
Keep your eyes out voor een HNGD! met jackson-alarm want alles erop en eraan zul je krijgen! :blast:

terrasbeest
20 november 2009, 18:10
Doet er mij aan denken : ik heb 2 weken geleden ook een gitaar gekregen.
Wordt tijd dat ik ze uitpak en test:cooler:

Divine
20 november 2009, 18:46
EINDELIJK! Alvast gefeliciteerd. Waar blijft je pa??

Quicksilver
20 november 2009, 18:48
EINDELIJK! Alvast gefeliciteerd. Waar blijft je pa??

Geen idee, zal zo binnenstappen verwacht ik... :cheerup:

Jasper.
20 november 2009, 19:01
Zeg die pa van je eens dat ie op moet schieten :seriousf: Ben benieuwd.

Is dit niet vet moeilijk? wachten terwijl je gitaar der al is?

Jay75
20 november 2009, 19:07
Mijn gitaar staat al sinds 11 november bij de douane, dat is lekker hoor!!

Daan_B
20 november 2009, 19:09
Mijn gitaar staat al sinds 11 november bij de douane, dat is lekker hoor!!

Pfff, dat is nog niks jo!
Mijne heeft er ruim 30 dagen gelegen:stop:.

Divine
20 november 2009, 19:17
Dat is inderdaad nog niks, heb ook behoorlijk lang moeten wachten :mad:

Steven Otto
20 november 2009, 19:23
Hij's natuurlijk druk bezig met een nieuwe topic/verslag te schrijven! geduld!;)

Vll
20 november 2009, 21:32
Ik zei toch Thomann! Of Soundslive...Die Music Store is gewoon ruk,told you man.
Echt naar voor je maarre cancelen die hap en Thomann inschakelen,heb je m misschien deze week nog in huis.


Dat ligt eigenlijk niet aan Music Store, maar aan Fender/Jackson.