PDA

View Full Version : Nog een beginners vraag.



leont88
16 november 2009, 18:49
hallo ik zou me even voorstellen. ik ben leon en heb een tijdje terug een oud gitaartje (martinez mtc 080-p) tevoorschijn getoverd die ik 5 jaar geleden heb gekocht voor circa 35 euro. Nu ben ik op zoek naar een western gitaar voor plus minus 150 euro.

Ik ben vorige week wezen kijken bij Huigens in hengelo en heb hier een Morgan w-103cen gezien. Hier heb ik even op gespeeld en dit klinkt toch al een stuk beter. Alleen ik kan weinig tot bijna niks vinden over deze gitaar en vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft. Ook is deze versterkt en heb ik dit eigenlijk niet nodig. Verder hoor ik hier dingen over een yamaha F310/370 en richwood etc in deze prijsklasse, maar deze gitaren hadden ze daar niet. Ze hadden er volgens mij wel cort en stag gitaren waar ik ook veel goeds over lees, maar ik vraag me af of Cort en stag ook in binnen budget goede beginners gitaren levererd.

Bvd, Leon

leont88
17 november 2009, 23:44
kan dicht heb een gitaar gevonden.

Git Aar
18 november 2009, 21:00
Nou, voordat het topic dicht gaat moet je toch even vertellen wat je gekocht hebt.
Met foto graag.

leont88
18 november 2009, 21:27
euhm ja foto dan moet ik eerst even de kabel van mijn mobiel zoeken. maar het is een cort earth70 ns.

Git Aar
19 november 2009, 18:57
Mooi gitaartje hoor.

acousticmats
19 november 2009, 19:08
maar deze gitaren hadden ze daar niet. Ze hadden er volgens mij wel stag gitaren waar ik ook veel goeds over lees,
Bvd, Leon

waar lees je dat dan? op de stagg brochures? :p

leont88
19 november 2009, 21:51
waar lees je dat dan? op de stagg brochures? :p

zou het wel verkeerd hebben gelezen dan:) Heb er trouwens wel 1 geprobeerd,dat was er 1 van van 99 euro. zou niet weten welk model, maar voelde goedkoop aan en speelde niet lekker.

LaurentB
20 november 2009, 11:56
zou het wel verkeerd hebben gelezen dan:) Heb er trouwens wel 1 geprobeerd,dat was er 1 van van 99 euro. zou niet weten welk model, maar voelde goedkoop aan en speelde niet lekker.

Ik heb laatst een Cort 100 in handen gehad, die is technisch hetzelfde als de 70 (alleen wat duurdere afwerking), en die was bijzonder netjes afgewerkt en voelde inderdaad goed aan. Goede keus gemaakt.